Ілюстрації Максима Паленка
Оберіть персонажів розділу "На кам'яному острові"
Героям у плавнях дошкуляли комарі, а порятунком було
Люлька випала з рота в траву від обіймів Василя при зустрічі
Василь: "Гей живемо, друже! Ще не раз загонимо татарам ... в одне місце, га?"
Не такий уже й страшний цей звір, як його малюють.
Не видра й не оленятко, ніби пес. Грицик його погукав "цюцю, на-на..", а потім отетерів, бо то був
Якою стравою вечеряли козаки?
Барвінок − це Пилипів...
Вітрик − це Швайчин...
"Скидалося на те, що вовк читає ... , бо підійшов до хлопця і лизнув його в обличчя". Яке слово повинно бути на місці пропуску?
"Від люті щелепа в нього ще більше скособочилася й обличчя набуло такого кумедного вигляду, що воронівці мимоволі посміхнулися". Про кого йде мова?
Швайка приказав Барвінкові слухатися на острові...
Грицько наловив ..., а Санько сказав, щоб не розводив багаття, бо буде видно дим. Яке слово пропущено?
4 розділ другої частини називається
Тишкевича звати
Коли Грицик підійшов до Тишкевича, коли той нишпорив у курені, під час розмови у злодія усмішка ще грала на його вустах, очі наливалися ...
Хлопці незнайомцеві (Тишкевичу)
Козаки повернулися на острів: у Левка Заярного перев'язане плече, у Перепічки на лобі виднілася здоровецька ґуля, а Бейлемів Василь накульгував на ліву ногу. А Володко Кривопичко зійшовся врукопаш з одним здоровилом-ногайцем, і той так загилив у хвору щелепу, що вона одразу ж ...
Байлем подарував хлопцям
Семеном Задорожним із Байбузівки, села за Черкасами, представився хлопцям на острові
Тишкевич утік. "Я стеріг, коли треба було, а от ви куди дивилися?" − немовби сказав...
У вислові "недовго тобі лишилося ряст топтати", що шепотів Швайка, виділений фразеологізм означає
Тишкевич під час втечі від Швайки завернув до...
"Нікого ти не бачиш... нічого тут немає. Отак... Краще поглянь, як по небі біжать хмарки. Одна за одною. біжать собі та й біжать..."
Хто говорив ці слова, коли наближався до переслідувачів худий згорблений татарин?
Як шолудивого кота, відшмагав нагаєм
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома