Як звали коня козака Швайки?
Що дошкуляло хлопцям і Швайці у плавнях?
Для чого Санько та Грицик намазали обличчя брудом?
Чим пригощали козаки хлопців та Швайку?
Кого Швайка називав сірим братиком?
Як Швайка звав вовка,який його врятував?
З якого селища були хлопці?
Як звали панського попихача,зрадника,татарського вивідника?
Куди відправив коней Швайка при небезпеці полону татарами його та хлопців ?
Якою фразою Санько відвів татарина від їхньго сховка?
Скільки років Тишкевич служить татарським вивідником?
Як звали хлопця,якого Тишкевич ,одуривши,взяв у компаньйони?
Щоб отримати дороговартісне хутро від козаків , Тишкевич їх
Як покарав Швайка Демида за його прислужництво Тишкевичу?
Що значить фразеологізм " ворон воронові навряд чи видзьобає око."
Хто допоміг під Синіми Водами українським поселянам протистояти татарам?
Що,на твою думку, значить дана цитата з твору:
" Ти що — не бачиш, що Україна не сьогодні-завтра готова спалахнути, як оце багаття? Біда лиш у тім, що все сирі гілки трапляються."
Як було ім"я козака Швайки?
Як звали хлопців,яких врятував Швайка?
Від люті щелепа в нього ще більще скособочилася й обличчя набуло такого кумедного вигляду, що воронівці мимоволі посміхнулися. Про кого йде мова?
У наведеному реченні «Здоровань кинувся до Пилипа в обійми – у того аж кісточки затріщали» автор використав такий художній засіб:
Вислів "недовго тобі лишилося ряст топтати - шепотів Швайка"(зрозуміло про кого) означає:
Та-а... За Воронівкою налетіли на нас татари. Куролап з іншими дали драла, а мене залишили. То ж татари аркан на шию − і в степ потягли. ... Вони саме перебиралися через якусь річку. Туман був, хоч в око встрель. Тож задній віз потрапив колесом між колоди. От мене й відв'язали, щоб допоміг витягти. А я його так смикнув, що він завалився в річку. Ну, і я слідом. Вони мене за течією шукали, а я проти неї пірнув. Доки вони в річці бовталися, я степом їх обійшов − і ось тутечки. Виділені слова у тексті є
Визначте художні засоби в реченні : По темно-синьому небесному шляху повільно котилася золотава таріль місяця.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома