Е. По "Жабка"

Додано: 20 квітня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 565 разів
16 запитань
Запитання 1

1. Укажіть жанр твору Е.По "Жабка":

варіанти відповідей

А) оповідання;

Б) новела;

В) повість

Запитання 2

2. Укажіть тему твору Е.По "Жабка":

варіанти відповідей

А) сумна історія життя придворного блазня;

Б) справжня та хибна краса;


В) трагічна доля короля та його міністрів

Запитання 3

3. Назвіть відмінні риси характеру короля:

варіанти відповідей

А) схильність до "брутальних" жартів;

Б) пиха;

В) справедливість;

Г) освіченість;

Д) жорстокість;

Є) зневага по відношенню до простих людей

Ж) знущання над людьми

Запитання 4

4. Для чого королю знадобився Жабка?

варіанти відповідей

А) данина моді;

Б) блазень повинен розважати короля;

В) "дурень" повинен підкресліти "мудрість" короля та його міністрів

Запитання 5

5.Чому блазня назвали Жабкою?


варіанти відповідей

А) через невеликий зріст;

Б) через потворну зовнішність;

В) через неспроможність ходити, як інші люди

Запитання 6

6. Чи був король зовні кращий за Жабку?

варіанти відповідей

А) Да, тому що ввесь двір уважав його за статурного чоловіка»;

Б) Да, тому що він був вдягнений у розкішній одяг;

В) Ні, у короля було випнуте черево і вроджена ґуля на голові 

Запитання 7

7. Чому король цінував Жабку втричі більше, ніж інших?

варіанти відповідей

А) Жабка був відданий королю;

Б) Жабка допомагав королю готувати бали.

В) Жабка був карликом і калікою

Запитання 8

8. Яку розвагу найбільш полюбляв король?

варіанти відповідей

А) танці Трипетти;

Б) кумедні витівки Жабки;

В) спостереження за стражданнями каліки, який випив вина і ніби збожеволів

Запитання 9

9. Як Жабка та Тріпетта потрапили до короля?

варіанти відповідей

А) король їх пожалів та дав їм притулок;

Б) Тріпетту та Жабку взяли у полон;

В) генерал силоміць відірвав їх від своїх домівок у сусідніх провінціях і переслал в подарунок королю

Запитання 10

10. Як Тріпетта здобула прихильність і ласку всього двору?


варіанти відповідей

А) завдяки бездоганній красі (хоч і карлиця);

Б) завдяки своїй люб'язності;

В) завдяки кумедним витівкам.

Запитання 11

11.Як Трипетта та Жабка ставилися одне до одного?

варіанти відповідей

А) Трипетта мала вплив і намагалась захищати Жабку;

Б) Трипетта допомагала Жабці готувати костюми та маски;

В) Трипетта та Жабка стали друзями до загину;

Г) Жабка невдало намагався прислуживатися карлиці

Запитання 12

12. Коли Жабка та Трипетта вперше не підкорилися королю?

варіанти відповідей

А) Трипетта відмовилася прикрашати зал перед маскарадом;

Б) Жабка відмовився вигадувати костюми та маски для короля та міністрів;

В) Жабка відмовився пити вино перед тим, як вигадати маскарадні маски та костюми;

Г) Трипетта, впавши навколішки, почала благати у розлюченого короля пощади для свого друга, що відмовився пити вино

Запитання 13

13. Як Жабка вирішив помститися королю та міністрам?

варіанти відповідей

А) виставити на посміховище;

Б) вбити короля та міністрів;

В) перешкодити проведенню маскарада

Запитання 14

14. Чому Жабка вибрав для короля та міністрів костюми орангутангів?

варіанти відповідей

А) це були оригінальні, неповторні костюми, які ще ніхто не одягав на маскарад;

Б) страшні костюми мали налякати жінок, що страшенно подобалося королю;

В) король та міністри були жорстокими та бездушними, як дикі звірі;

Г) королю сподобалося, що всі гості вважатимуть його та міністрів за справжніх звірів, тому перелякаються, а потім здивуються.

Запитання 15

15. "Ось тепер я виразно бачу,— сказав він,— що за люди ці перебрані". Шо зрозумів Жабка?

варіанти відповідей

А) король не має права знущатися над людьми;

Б) придворні карлики та каліки теж люди, що заслуговують на повагу;

В) Жабка жалкує про те, що вирішив помститися

Запитання 16

16. Укажіть риси характеру Жабки:

варіанти відповідей

А) вправний;

Б) заздрісний;

В) талановитий, вигадливий, розумний;

Г) добре розуміється на людях;

Д) сміливий;

Є) має почуття власної гідності;


Ж) вміє по-справжньому дружити;

З) здатний обдурити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест