Е.Сетон-Томпсон "Лобо"

Додано: 20 грудня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 101 раз
10 запитань
Запитання 1

Хто був могутнім володарем Курумпо?

варіанти відповідей

лев

вовк

ведмідь

Запитання 2

Якого кольору була Бланка?

варіанти відповідей

біла

чорна

руда

Запитання 3

Чи боявся Лобо втратити Бланку?

варіанти відповідей

ні, йому було байдуже на неї

так, але життя було дорожчим, тому він втік, коли вона потрапила у біду

так, він не хотів із нею розлучатися навіть ціною власної свободи і життя

Запитання 4

Оповідач-мисливець, піймавши Лобо відчував:

варіанти відповідей

радість

сум

байдужість

Запитання 5

Чому ніхто не міг спіймати Лобо протягом довгого часу

варіанти відповідей

він був дуже розумним і обережним

він ховався у своїй зграї

він кохав Бланку

Бланка його охороняла

Запитання 6

Як Лобо ставився до Бланки?

варіанти відповідей

кохав Бланку

виганяв її зі зграї, але вона не уходила

кусав Бланку весь час і нападав на неї

намагався випередити її, щоб стати вожаком зграї

Запитання 7

До якого жанру належать твори Сетона- Томпсона

варіанти відповідей

анімалістичний жанр

казки

повісті

містичний жанр

Запитання 8

Анімалістичний жанр - це

варіанти відповідей

художнє зображення тварин, птахів, комах, рослин та ін. крізь призму людського світовідчування, надання їм властивостей людського характеру

це літературний прийом, коли відбувається навмисне вживання слів у їхньому непрямому значенні

це слово чи словосполучення, завдяки особливій ​​функції в тексті, допомагає слову набути нового значення або смислового відтінку


Запитання 9

Що спіткало Сетона Томпсона писати про природу та тваринний світ?

варіанти відповідей

Йому було шкода того, що люди знищують тваринний світ

Він хотів, щоб вовків та інших хижаків стало якомога менше

Він хотів стати відомим та заможним

Запитання 10

Як мисливці намагалися знищити Лобо?

варіанти відповідей

капканами

отрутою

співом

хотіли його зарізати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест