Визначте особливості життєдіяльності, що наявні людині і відсутні в інших живих істот.
Визначте зображення, на яких людина використовує площі земель для задоволення своїх потреб, свого побуту та галузей господарства.
Визначте зображення, на яких люди раціонально використовують та відновлюють лісові ресурси.
Визначте зображення використання водних ресурсів людиною, що завдає шкоди навколишньому середовищу.
Визначте зображення використання людиною живих істот, що завдає шкоду для їх життя.
Визначте зображення, на яких показано забруднення атмосферного повітря внаслідок людської діяльності.
Визначте джерела отримання електричної енергії, що не завдають шкоди навколишньому середовищу.
Визначте зображення, що показують як люди прагнуть зменшити шкідливий вплив на довкілля і тому дають використаним речам "друге життя".
Вкажіть зображення, на яких діти турбуються про навколишнє середовище.
Визначте, чи вірним є твердження: "Людина і природа - одне ціле!"
Укажіть, як змінюється температура повітря на Землі під впливом господарської діяльності людини
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома