Визначте особливості життєдіяльності, що наявні людині і відсутні в інших живих істот.
Вкажіть зображення дерев, плоди яких людина використовує для харчування.
Вкажіть зображення свійських тварин.
Визначте зображення, на яких людина використовує площі земель для задоволення своїх потреб, свого побуту та галузей господарства.
Визначте зображення, на яких люди раціонально використовують та відновлюють лісові ресурси.
Визначте зображення використання водних ресурсів людиною, що завдає шкоди навколишньому середовищу.
Визначте зображення використання людиною живих істот, що завдає шкоду для їх життя.
Визначте зображення, на яких показано забруднення атмосферного повітря внаслідок людської діяльності.
Визначте джерела отримання електричної енергії, що не завдають шкоди навколишньому середовищу.
Визначте зображення, що показують як люди прагнуть зменшити шкідливий вплив на довкілля і тому дають використаним речам "друге життя".
Вкажіть зображення, на яких діти турбуються про навколишнє середовище.
Визначте, чи вірним є твердження: "Людина і природа - одне ціле!"
Укажіть, як змінюється температура повітря на Землі під впливом господарської діяльності людини
Визначте зображення, на яких показано забруднення атмосферного повітря внаслідок людської діяльності (декілька правильних варіантів відповідей)
Джерела забруднення навколишнього середовища
Причиною забруднення грунтів є неправильне використання та збереження
Виберіть всі наслідки забруднення навколишнього середовища
Для зменшення забруднення на підприємствах необхідно:
Оберіть способи подолання екологічних проблем
Важливі заходи збереження природи:
Техногенні аварії (приклад: аварія на Чорнобильській АЕС)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома