Алгоритм навчання — це:
Чи можна вважати імітаційні та не імітаційні прийоми та способи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів методами навчання?
Які методи належать до групи ігрових методів активізації навчально-пізнавальної діяльності ?
За характером своєї спрямованості та підходом до суспільної практики
педагогічні науки поділяються на:
Пізнання матеріальних основ та об’єктивних законів руху і розвитку природи, суспільства й мислення безвідносно до можливого практичного використання є метою:
Визначення «Об’єднання наук у нову науку» відноситься до:
Визначення «Самі знання, їх генезис, способи отримання і
практичного застосування» відноситься до:
Визначення «Система педагогічних понять, які виражають наукові узагальнення» відноситься до:
Визначте, які три основні групи законів розглядаються у педагогічній науці:
Визначення «Поява нових наук на стику раніше відомих або в результаті відокремлення від них» відноситься до:
Визначте, які три освітні рівні передбачає структура вищої освіти:
Визначення «Інтелектуальна творча діяльність, спрямована на одержання і використання нових знань у всіх галузях техніки і технологій» відноситься до:
Вчене звання викладачів вищих навчальних закладів, що виконують функцію університетських лекторів; вчене звання співробітників наукових установ; посада у вищих навчальних закладах:
Освітній рівень фахівця, який на основі повної загальної середньої освіти здобув поглиблену загальну професійну підготовку та професійно-орієнтовані вміння і знання, що дають право працювати за фахом:
Визначте, до якої з груп наукових видань належить монографія:
Визначте, до якої з груп належать видання, що містять історичні документи, що пройшли текстологічне опрацювання, мають коментарі, вступні статті, допоміжні покажчики та інші елементи науково-довідкового апарату видання:
«Грунтовна наукова праця, в якій всебічно і найбільш повно досліджується окрема проблема або тема», - це:
«Книга, у якій системно викладено інформацію з певної галузі знань і яку використовують в системі освіти на різних рівнях, а також для самостійного навчання», - це:
«Cтислий виклад у письмовій формі сутності якогось питання або наукової проблеми» - це:
«Стисла характеристика змісту книги або статті» - це:
«Основний вид оперативної публікації про нові дослідження з конкретної проблеми» - це:
Привласнення авторства на чужий твір науки, літератури, мистецтва або на чуже відкриття, винахід чи раціоналізаторську пропозицію, а також використання у своїх працях чужого твору без посилання на автора - це:
Наука, що вивчає допустимі фізичні, нервові та психічні навантаження на людину в процесі праці, проблеми оптимального пристосування навколишніх умов виробництва для ефективної праці - це:
Головними критеріями ефективності науково-педагогічного дослідження є:
Найважливішим завданням педагогічного дослідження є:
До основних методологічних принципів досліджень НЕ належить:
Дослідження, які на противагу фундаментальним мають тактичний характер і безпосередньо спрямовані на розв’язання проблем педагогічної практики, – це:
Існують такі типи науково-педагогічних досліджень:
Виділіть структурні компоненти спостереження як методу навчання:
Методологія науки може бути:
Предмет науково-педагогічного дослідження міститься в межах:
Ціль, яку поставив перед собою дослідник, – це:
Спосіб дослідження психолого-педагогічних процесів формування особистості, встановлення об'єктивних закономірностей виховання і навчання» - це:
Процедура, послідовність здійснюваних пізнавальних і перетворювальних дій, операцій та впливів, спрямованих на вирішення дослідницьких завдань - це:
Методи логічної обробки тексту включають
Своєрідний комплекс методів, який дозволяє більш глибоко, ніж інші методи, перевірити ефективність тих чи інших нововведень стосовно навчання і виховання, порівняти значущість різних факторів у структурі педагогічного процесу – це:
Який з перелічених етапів є підготовчим при написанні дипломної роботи:
Метод безпосереднього спілкування, який дає змогу одержати від співрозмовників інформацію, що цікавить учителя, за допомогою заздалегідь підготовлених запитань – це:
Метод одержання інформації шляхом усних відповідей респондентів на систему стандартних питань, які ставляться дослідником усно» - це:
За ступенем формалізованості інтерв’ю бувають:
Спосіб отримання інформації про властивості особистості, який допомагає проникнути в її внутрішній світ та зрозуміти проблеми – це:
Який метод використовують в оцінюванні популярності окремих учнів, значущості їх моральних якостей, престижності професій тощо?
Метою даного розділу наукового дослідження є відповідність методики (методу) дослідження меті та завданням, обґрунтування вибору і змістовність характеристики методів:
Наукова дисципліна, яка використовує статистичні методи для аналізу наукової літератури з метою виявлення тенденцій розвитку предметних галузей, особливостей авторства і взаємного впливу публікацій, - це:
З яких основних етапів складається організація науково-педагогічного дослідження:
Визначте, на якому етапі зібрані матеріали формують та створюють науковий фундамент для подальшої розробки проблеми :
Визначте, на якому із етапів відбувається розробка, корекція, апробація авторських пропозицій:
Визначте, на якому із етапів підтверджується або не підтверджується гіпотеза науково-педагогічного дослідження:
Визначення «явище або процес, що знаходиться в межах об’єкта та розглядається як частина об’єкта дослідження, на яке спрямовує увагу дослідник», відноситься до:
Визначте, з комплексу яких взаємопов’язаних найважливіших елементів складається наукове дослідження:
Тему навчального тижня у початковій школі краще формулювати у вигляді
Розклад занять у школі складає
Який вид контролю вимагає вивчення і перевірки всієї системи роботи учителя, групи вчителів
Назвіть вид контролю, який передбачає розв’язання окремих педагогічних проблем
Класний журнал ведеться за формою затвердженою
Під час вивчення яких тем з української мови у 4 класі діти ознайомлюються з терміном «сполучник»:
Скільки голосних звуків є в українській мові:
У якій позиції букви я, ю, є позначають один звук і вказують на м’якість попереднього приголосного звука:
Який із видів навчальної діяльності не формується в процесі розвитку мовлення учнів:
Яке із перелічених умінь не формується у добукварний період навчання грамоти:
На скільки етапів поділяється букварний період навчання грамоти:
Основне завдання першого етапу букварного періоду навчання читання молодших школярів:
Прямий склад у період навчання грамоти це:
У післябукварний період навчання грамоти передбачається:
До артикуляційно-слухових вправ не належить:
До видів читання не відноситься такий, як:
До компонентів якісного читання молодших школярів не відноситься такий тип, як:
Яке із перелічених умінь не формується у добукварний період навчання грамоти:
Які із перелічених вправ не сприяють виробленню в учнів графічних навичок письма:
Яке із завдань не виконується на уроках літературного читання:
Яке із перелічених видів читання не застосовується на уроках літературного читання:
Яке із перелічених ознак не відноситься до якісного читання молодших школярів:
На скільки етапів поділяється процес формування в молодших школярів граматичних понять:
Яке із перелічених понять не вивчається молодшими школярами під час формування знань про мову і мовлення:
Яке визначення омонімів використовується на роках української мови:
Яке із перелічених умінь не формується під час роботи над синонімами:
Які із перелічених вправ не використовуються під час роботи над синонімами:
Які види вправ не пропонуються дітям під час роботи з антонімами:
Які із перелічених вправ не пропонуються дітям під час вивчення кореня слова:
Які із перелічених вправ не відображають роботу над префіксом:
Яке із перелічених визначень не характеризує суфікс:
Визначення роду іменників здійснюється засобом підстановки таких займенників:
Яке твердження є зайвим під час вивчення молодшими школярами відмінювання іменників:
Яке твердження є зайвим під час вивчення молодшими школярами прикметника:
Яке твердження є зайвим під час вивчення молодшими школярами дієслів:
Яке твердження не відображає ознак дієслова як частини мови:
Яке твердження є зайвим під час вивчення молодшими школярами займенника:
Яке із перелічених тверджень є зайвим під час вивчення числівника:
Які із перелічених вправ не пропонуються дітям під час вивчення числівника:
Яке із перелічених ознак не відображає характеристику прислівника як частини мови:
Які вправи не використовуються під час проведення роботи зі звуком у період навчання грамоти:
З яким типом тексту не працюють молодші школярі на уроках української мови:
Яке із завдань не відображає роботу учнів над вивченням лексики:
Який із перелічених прийомів не використовується для пояснення семантики незрозумілих слів:
Який прийом не використовується для пояснення значення незрозумілих учням слів:
Визначити, з яких частин складається методика навчання української мови:
Яке із перелічених завдань не відноситься до методики навчання української мови учнів початкової школи:
Який із перелічених етапів вивчення педагогічного досвіду є зайвим:
З якою наукою не пов’язана методика навчання української мови:
У процесі навчання української мови розвиваються такі види мовленнєвої діяльності молодших школярів (зайве вилучи):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома