Екзамен 7

Додано: 8 липня 2023
Предмет:
Тест виконано: 2 рази
100 запитань
Запитання 1

Алгоритм навчання — це:

варіанти відповідей

план викладу навчального матеріалу

спосіб розв’язування творчої задачі

план відповіді на поставлене запитання

система правил, способів, прийомів, діючи за якою можна розв’язати поставлене завдання

Запитання 2

Чи можна вважати імітаційні та не імітаційні прийоми та способи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів методами навчання?





варіанти відповідей

Так, бо в процесі їх використання учні у нетрадиційній формі набувають знань, навичок та вмінь

Ні, тому що вони не можуть бути використані для систематизації знань

Ні, тому що вони є методами практичного розв’язання професійних проблем, а не навчання

Правильної відповіді немає

Запитання 3

Які методи належать до групи ігрових методів активізації навчально-пізнавальної діяльності ?


варіанти відповідей

Розігрування ролей чи метод інсценування і ділові ігри

Розігрування ролей, мозкова атака

Метод інсценування, інтелектуальна роз­минка і ділові ігри

Правильної відповіді немає

Запитання 4

За характером своєї спрямованості та підходом до суспільної практики

педагогічні науки поділяються на:





варіанти відповідей

фундаментальні та прикладні

залежні та незалежні

загальні та творчі

основні та спеціальні

Запитання 5

Пізнання матеріальних основ та об’єктивних законів руху і розвитку природи, суспільства й мислення безвідносно до можливого практичного використання є метою:



варіанти відповідей

фундаментальних наук

прикладних наук

спеціальних наук


загальних наук

Запитання 6

Визначення «Об’єднання наук у нову науку» відноситься до:




варіанти відповідей

інтеграції

класифікації

систематизації

корекції

Запитання 7

Визначення «Самі знання, їх генезис, способи отримання і

практичного застосування» відноситься до:


варіанти відповідей

об’єкта науки

предмета науки

завдання науки

принципу науки

Запитання 8

Визначення «Система педагогічних понять, які виражають наукові узагальнення» відноситься до:


варіанти відповідей

понятійного апарату

педагогічного факту

наукової концепції

методики

Запитання 9

Визначте, які три основні групи законів розглядаються у педагогічній науці:


варіанти відповідей

специфічні, загальні, всезагальні;

загальні, додаткові, творчі;

теоретичні, практичні, теоретично-практичні;

малі, середні, великі;

Запитання 10

Визначення «Поява нових наук на стику раніше відомих або в результаті відокремлення від них» відноситься до:


варіанти відповідей

диверсифікації

класифікації

інтеграції

систематизації

Запитання 11

Визначте, які три освітні рівні передбачає структура вищої освіти:



варіанти відповідей

молодший спеціаліст, бакалавр, магістр

робітник, спеціаліст, професор

професор, доктор, доцент

студент, викладач, директор

Запитання 12

Визначення «Інтелектуальна творча діяльність, спрямована на одержання і використання нових знань у всіх галузях техніки і технологій» відноситься до:


варіанти відповідей

наукової діяльності

наукової концепції

методики

технології

Запитання 13

Вчене звання викладачів вищих навчальних закладів, що виконують функцію університетських лекторів; вчене звання співробітників наукових установ; посада у вищих навчальних закладах:



варіанти відповідей

доцент

асистент

магістр

професор

Запитання 14

Освітній рівень фахівця, який на основі повної загальної середньої освіти здобув поглиблену загальну професійну підготовку та професійно-орієнтовані вміння і знання, що дають право працювати за фахом:





варіанти відповідей

бакалавр

молодший спеціаліст

магістр

спеціаліст

Запитання 15

Визначте, до якої з груп наукових видань належить монографія:



варіанти відповідей

науково-дослідні

джерелознавчі

гуманітарні

технічні

Запитання 16

Визначте, до якої з груп належать видання, що містять історичні документи, що пройшли текстологічне опрацювання, мають коментарі, вступні статті, допоміжні покажчики та інші елементи науково-довідкового апарату видання:





варіанти відповідей

джерелознавчі

науково-дослідні

гуманітарні

технічні

Запитання 17

«Грунтовна наукова праця, в якій всебічно і найбільш повно досліджується окрема проблема або тема», - це:





варіанти відповідей

монографія

підручник

методичний посібник

стаття

Запитання 18

«Книга, у якій системно викладено інформацію з певної галузі знань і яку використовують в системі освіти на різних рівнях, а також для самостійного навчання», - це:



варіанти відповідей

підручник

методичний посібник

монографія

стаття

Запитання 19

«Cтислий виклад у письмовій формі сутності якогось питання або наукової проблеми» - це:




варіанти відповідей

реферат

науковий проект

монографія

есе

Запитання 20

«Стисла характеристика змісту книги або статті» - це:



варіанти відповідей

анотація

дисертація

рецензія

стаття

Запитання 21

«Основний вид оперативної публікації про нові дослідження з конкретної проблеми» - це:





варіанти відповідей

стаття

реферат

монографія

науковий проект

Запитання 22

Привласнення авторства на чужий твір науки, літератури, мистецтва або на чуже відкриття, винахід чи раціоналізаторську пропозицію, а також використання у своїх працях чужого твору без посилання на автора - це:




варіанти відповідей

плагіат

патент

власність

ярлик

Запитання 23

Наука, що вивчає допустимі фізичні, нервові та психічні навантаження на людину в процесі праці, проблеми оптимального пристосування навколишніх умов виробництва для ефективної праці - це:



варіанти відповідей

ергономіка

психологія

педагогіка

етика

Запитання 24

Головними критеріями ефективності науково-педагогічного дослідження є:


варіанти відповідей

чітко визначений, відокремлений і зафіксований власний предмет

причиново-наслідкові залежності у розвитку тих чи інших соціальних процесів

педагогічна діяльність підпорядкована об'єктивним закономірностям

отримання нового наукового результату, збагачення теоретичних знань

Запитання 25

Найважливішим завданням педагогічного дослідження є:



варіанти відповідей

сприяння інтеграції вітчизняного інтелектуального потенціалу у світовий науковий простір

пошук об’єктивної основи, що визначає суб’єктивні дії вчителя і дітей

отримання нового наукового результату, збагачення теоретичних знань, які сприяють удосконаленню процесу виховання, навчання й розвитку дітей

суспільна актуальність; наукова новизна; теоретична і практична значущість

Запитання 26

До основних методологічних принципів досліджень НЕ належить:


варіанти відповідей

принцип об'єктивності

принцип науковості

принцип детермінізму

принцип відносності

Запитання 27

Дослідження, які на противагу фундаментальним мають тактичний характер і безпосередньо спрямовані на розв’язання проблем педагогічної практики, – це:


варіанти відповідей

практичні дослідження

теоретичні дослідження

фундаментальні дослідження

прикладні педагогічні дослідження

Запитання 28

Існують такі типи науково-педагогічних досліджень: 




варіанти відповідей

сучасні та історичні, теоретичні, прикладні 

експериментальні та теоретичні, прикладні та перспективні 

сучасні та історичні; теоретичні та експериментальні, прикладні та перспективні

теоретичні та прикладні, перспективні та експериментальні,

Запитання 29

Виділіть структурні компоненти спостереження як методу навчання:



варіанти відповідей

дискусія

вступна розповідь

безпосереднє цілеспрямоване сприймання предметів і явищ природи; план спостереження

 узагальнююча бесіда

Запитання 30

Методологія науки може бути:





варіанти відповідей

загальною і частковою

систематичною та переривчастою

індивідуальною та загальною

об’єктивною та суб’єктивною

Запитання 31

Предмет науково-педагогічного дослідження міститься в межах:


варіанти відповідей

проблеми

гіпотези

мети

об’єкта

Запитання 32

Ціль, яку поставив перед собою дослідник, – це:




варіанти відповідей

мета дослідження

об’єкт дослідження

завдання дослідження

предмет дослідження

Запитання 33

Спосіб дослідження психолого-педагогічних процесів формування особистості, встановлення об'єктивних закономірностей виховання і навчання» - це:




варіанти відповідей

метод наукового дослідження

принцип наукового дослідження

педагогічний експеримент

методика дослідження

Запитання 34

Процедура, послідовність здійснюваних пізнавальних і перетворювальних дій, операцій та впливів, спрямованих на вирішення дослідницьких завдань - це:




варіанти відповідей

методика дослідження

шкалювання

принцип наукового пізнання

ранжування

Запитання 35

Методи логічної обробки тексту включають



варіанти відповідей

анотування, реферування, цитування, складання плану, цитування і конспектування

анотування і реферування

складання плану і конспектування

цитування і шкалювання

Запитання 36

Своєрідний комплекс методів, який дозволяє більш глибоко, ніж інші методи, перевірити ефективність тих чи інших нововведень стосовно навчання і виховання, порівняти значущість різних факторів у структурі педагогічного процесу – це:





варіанти відповідей

педагогічний експеримент

анкетування

спостереження

інтерв’ю

Запитання 37

Який з перелічених етапів є підготовчим при написанні дипломної роботи:


варіанти відповідей

ознайомлення з вимогами написання дипломної роботи 

вивчення та підбір літератури для дипломної роботи

вибір теми для дипломної роботи

визначення об’єкта та предмета дослідження 

Запитання 38

Метод безпосереднього спілкування, який дає змогу одержати від співрозмовників інформацію, що цікавить учителя, за допомогою заздалегідь підготовлених запитань – це:




варіанти відповідей

бесіда

анкетування

спостереження

інтерв’ю

Запитання 39

Метод одержання інформації шляхом усних відповідей респондентів на систему стандартних питань, які ставляться дослідником усно» - це:




варіанти відповідей

інтерв’ю

анкетування

спостереження

бесіди

Запитання 40

За ступенем формалізованості інтерв’ю бувають:


варіанти відповідей

групові, діагностичні

вільні, стандартизовані, напівстандартизовані

фокусовані, індивідуальні

немає правильної відповіді

Запитання 41

Спосіб отримання інформації про властивості особистості, який допомагає проникнути в її внутрішній світ та зрозуміти проблеми – це:




варіанти відповідей

діагностичне інтерв’ю

фокусоване інтерв’ю

спостереження

клінічне інтерв’ю

Запитання 42

Який метод використовують в оцінюванні популярності окремих учнів, значущості їх моральних якостей, престижності професій тощо?



варіанти відповідей

метод рейтингу

метод узагальнених незалежних характеристик

метод соціометрії

тестування

Запитання 43

Метою даного розділу наукового дослідження є відповідність методики (методу) дослідження меті та завданням, обґрунтування вибору і змістовність характеристики методів:


варіанти відповідей

заключний розділ

теоретичний розділ

експериментальний розділ

немає правильної відповіді

Запитання 44

Наукова дисципліна, яка використовує статистичні методи для аналізу наукової літератури з метою виявлення тенденцій розвитку предметних галузей, особливостей авторства і взаємного впливу публікацій, - це:



варіанти відповідей

бібліографія

соціометрія

бібліометрія

немає правильної відповіді

Запитання 45

З яких основних етапів складається організація науково-педагогічного дослідження:


варіанти відповідей

формувальний, констатувальний, узагальнюючий

теоретичний, експериментальний, заключний

констатувальний, формувальний, підсумковий

теоретичний, формувальний, практичний

Запитання 46

Визначте, на якому етапі зібрані матеріали формують та створюють науковий фундамент для подальшої розробки проблеми :




варіанти відповідей

на констатувальному і формувальному

на констатувальному

на теоретичному

на підсумковому

Запитання 47

Визначте, на якому із етапів відбувається розробка, корекція, апробація авторських пропозицій:


варіанти відповідей

на констатувальному і формувальному

на практичному

на формувальному

на підсумковому

Запитання 48

Визначте, на якому із етапів підтверджується або не підтверджується гіпотеза науково-педагогічного дослідження:


варіанти відповідей

на практичному

на формувальному

на заключному

на підсумковому

Запитання 49

Визначення «явище або процес, що знаходиться в межах об’єкта та розглядається як частина об’єкта дослідження, на яке спрямовує увагу дослідник», відноситься до:




варіанти відповідей

предмета

гіпотези

мети

проблеми

Запитання 50

Визначте, з комплексу яких взаємопов’язаних найважливіших елементів складається наукове дослідження:



варіанти відповідей

тема, мета, проблема, завдання, гіпотеза, об’єкт, предмет

тема, мета, об’єкт, предмет, завдання та методи, робочий план, висновок

проблема, методи, гіпотеза, об’єкт, предмет, мета, завдання, новизна

актуальність теми, проблема, об’єкт, предмет, мета, завдання 

Запитання 51

Тему навчального тижня у початковій школі краще формулювати у вигляді


варіанти відповідей

гасла

висновку

проблемного запитання

заклику

Запитання 52

Розклад занять у школі складає


варіанти відповідей

педагог-організатор

директор школи

педагогічна рада

заступник директора школи з навчально-виховної роботи

Запитання 53

Який вид контролю вимагає вивчення і перевірки всієї системи роботи учителя, групи вчителів



варіанти відповідей

тематичний контроль

фронтальний контроль

класно-узагальнюючий контроль

персональний контроль

Запитання 54

Назвіть вид контролю, який передбачає розв’язання окремих педагогічних проблем


варіанти відповідей

персональний контроль

класно-узагальнюючий контроль

оглядовий контроль

тематичний контроль

Запитання 55

Класний журнал ведеться за формою затвердженою



варіанти відповідей

директором школи

рай(міськ)методкабінетом

Міністерством освіти і науки

педагогічною радою

Запитання 56

Під час вивчення яких тем з української мови у 4 класі діти ознайомлюються з терміном «сполучник»:




варіанти відповідей

другорядних членів речення

однорідних членів речення

роду і числа іменника

змінювання дієслів родами і числами

Запитання 57

Скільки голосних звуків є в українській мові:




варіанти відповідей

5

6

7

10

Запитання 58

У якій позиції букви я, ю, є позначають один звук і вказують на м’якість попереднього приголосного звука:


варіанти відповідей

на початку слова

після букви на позначення голосного звука

після апострофа

після букви на позначення приголосного звука

Запитання 59

Який із видів навчальної діяльності не формується в процесі розвитку мовлення учнів:


варіанти відповідей

удосконалення звуковимови

збагачення, уточнення й активізація слов­никового запасу дітей

робота над культурою мовлення і спілкування

визначення морфемної будови слова

Запитання 60

Яке із перелічених умінь не формується у добукварний період навчання грамоти:


варіанти відповідей

розрізняти на слух і за способом артикулювання голосні і приголосні звуки

розрізняти на слух і за артикуляцією тверді й м'які приголосні

правильно вимовляти злиття будь-якого твердого чи м'якого приголосного з голосними звуками

читати і писати слова, словосполучення, речення  

Запитання 61

На скільки етапів поділяється букварний період навчання грамоти:




варіанти відповідей

на 2 етапи

на 3 етапи

на 4 етапи

на 5 етапів

Запитання 62

Основне завдання першого етапу букварного періоду навчання читання молодших школярів:




варіанти відповідей

 сформувати у першокласників уміння чита­ти прямі склади – злиття

навчити дітей читати багатоскладові слова

сформувати орфографічну навичку

сформувати вміння виділяти голосні звуки в словах

Запитання 63

Прямий склад у період навчання грамоти це:




варіанти відповідей

злиття приголосного з голосним

злиття двох голосних звуків

злиття двох приголосних звуків

один голосний звук

Запитання 64

У післябукварний період навчання грамоти передбачається:


 

варіанти відповідей

удосконалення навички читання і письма

навчання читання окремих слів і складів

навчання письма окремих літер

вивчення правил переносу слів

Запитання 65

До артикуляційно-слухових вправ не належить:


варіанти відповідей

виділення звука на початку слова

вимовляння звука і спостереження за його артикуляцією

добір дітьми слів з виучуваним звуком

добір спільнокореневих слів

Запитання 66

До видів читання не відноситься такий, як:



варіанти відповідей

хорове читання

«ланцюжкове» читання

разове читання

вибіркове читання 

Запитання 67

До компонентів якісного читання молодших школярів не відноситься такий тип, як:


варіанти відповідей

правильне читання

швидке читання

виразне читання

спеціальне читання

Запитання 68

Яке із перелічених умінь не формується у добукварний період навчання грамоти:


варіанти відповідей

правильне вимовляння всіх звуків сучасної україн­ської літературної мови

розрізнення на слух і за способом артикулювання голосних і приголосних звуків

утворення злиття будь-якого твердого чи м'якого приголосного з голосними звуками

написання під диктовку окремих текстів 

Запитання 69

Які із перелічених вправ не сприяють виробленню в учнів графіч­них навичок письма:


варіанти відповідей

підготовчі вправи, завданням яких є навчити ді­тей аналізувати графічну будову нової літери

вправи, спрямовані на вироблення ритмічного письма

списування з дошки друкованих літер, складів, слів і найпростіших речень

читання слів у швидкому темпі

Запитання 70

Яке із завдань не виконується на уроках літературного читання:


варіанти відповідей

удосконалення навичок правильного, швидкого, ви­разного і свідомого читання

виховання культурного читача, здатного сприймати зміст твору в єдності з його формою

розвиток мислення молодших школярів, культури усного і писемного мовлення

формування уміння виділяти головні і другорядні члени речення

Запитання 71

Яке із перелічених видів читання не застосовується на уроках літературного читання:


варіанти відповідей

індивідуальне читання

ланцюжкове читання

вибіркового читання

регулятивне читання

Запитання 72

Яке із перелічених ознак не відноситься до якісного читання молодших школярів:


варіанти відповідей

свідомість читання 

правильність читання

виразність читання

звучність читання

Запитання 73

На скільки етапів поділяється процес формування в молодших школярів граматичних понять:


варіанти відповідей

на 2 етапи

на 3 етапи

на 4 етапи

не поділяється на етапи

Запитання 74

Яке із перелічених понять не вивчається молодшими школярами під час формування знань про мову і мовлення:


варіанти відповідей

мова є найважливішим засобом спілку­вання між людьми

найважливішими одиницями мови є звуки, слова, сполучення слів, речення, тексти

мова пов'язана з мисленням (за допомо­гою речень висловлюються думки)

позакласне читання проводиться один раз на два тижні

Запитання 75

Яке визначення омонімів використовується на роках української мови:



варіанти відповідей

слова, що звучать і пишуться однаково, але мають різне значення

слова, що мають однакове значення, але відрізняються відтінками значень

слова, протилежні за значенням

слова, що пишуться і звучать по-різному

Запитання 76

Яке із перелічених умінь не формується під час роботи над синонімами:


варіанти відповідей

виділення в мовленні близьких за значенням слів

заміна в тексті того чи іншого слова відповідним си­нонімом

самостійний вибір най­більш влучного для висловлення власної думки синоніма

добір слів, протилежних за змістом

Запитання 77

Які із перелічених вправ не використовуються під час роботи над синонімами:


варіанти відповідей

на вибір слів, близьких за значенням.

на групування слів, близьких за значенням

на заміну синонімів у реченні чи тексті

на добір слів, протилежних за значенням

Запитання 78

Які види вправ не пропонуються дітям під час роботи з антонімами:



варіанти відповідей

виділення з речення чи тексту слів з протилежним значенням, групування їх парами

складання речень зі словами, близькими за значенням

добір антонімів до поданих слів

дописування речень словами, які мають протилежне значення

Запитання 79

Які із перелічених вправ не пропонуються дітям під час вивчення кореня слова:


 

варіанти відповідей

виписати з поданого ряду ті слова, які мають одна­кову частину

довести, що деякі слова, хоч і мають однаковий зву­ковий склад, проте не є однокореневим

дібрати до поданих слів протилежні за значенням

виписати спочатку близькі за значенням слова, а потім спільнокореневі

Запитання 80

Які із перелічених вправ не відображають роботу над префіксом:


варіанти відповідей

дібрати слова з одним і тим же префіксом

визначити в тексті слова, близькі за значенням

виділити префікси у словах

дібрати до поданих слів антоніми з різними префіксами

Запитання 81

Яке із перелічених визначень не характеризує суфікс:



варіанти відповідей

частина слова, за допомогою якої утворю­ються нові слова

частина слова, яка надає слову іншого смис­лового відтінку

це частина слова, що стоїть перед коренем

частина слова, що стоїть між коренем і закінченням

Запитання 82

Визначення роду іменників здійснюється засобом підстановки таких займенників:





варіанти відповідей

особових

питальних

означальних

вказівних

Запитання 83

Яке твердження є зайвим під час вивчення молодшими школярами відмінювання іменників: 




варіанти відповідей

зміна іменників за відмінками служить для зв'язку їх з іншими словами

крім відмінкових закінчень для зв'язку слів вико­ристовуються прийменники

частка не з дієсловами пишеться окремо


різні відмінки вживаються з відповідними прийменниками

Запитання 84

Яке твердження є зайвим під час вивчення молодшими школярами прикметника:


варіанти відповідей

називає ознаку предмета

залежить від іменника

відповідає на запитання який? яка? яке?

означає дію, яку виконує предмет

Запитання 85

Яке твердження є зайвим під час вивчення молодшими школярами дієслів:



варіанти відповідей

називають дію предмета

відповідають на питання що робить? що зробить?

називають ознаку предмета

виступають в реченні присудком

Запитання 86

Яке твердження не відображає ознак дієслова як частини мови:  


варіанти відповідей

змінюється за часами

має три часи: теперішній, минулий і май­бутній

в реченні виконує роль присудка

узгоджується з прикметником в роді, числі та відмінку

Запитання 87

Яке твердження є зайвим під час вивчення молодшими школярами займенника:


варіанти відповідей

займенник є частиною мови

не називає тих, про кого або про що йде мова, а тільки вказує на них

може утворювати ступені порівняння

дає можливість усунути одноманітність тексту, викликану повторенням одних і тих самих повно­значних слів

Запитання 88

Яке із перелічених тверджень є зайвим під час вивчення числівника:


варіанти відповідей

є самостійною частини мови

може означати число та порядок предметів при лічбі

відповідає на питання скільки? котрий?

в реченні виступає присудком

Запитання 89

Які із перелічених вправ не пропонуються дітям під час вивчення числівника:


варіанти відповідей

виписування з тексту слів, що означають число

утворен­ня словосполучень, що означають перелік предметів при лічбі

визначення граматичної основи речення

читання математичних виразів, записаних цифрами

Запитання 90

Яке із перелічених ознак не відображає характеристику прислівника як частини мови:


варіанти відповідей

є незмінною частиною мови

відповідає на питання де? куди? коли? звідки? тощо

у реченні виступає другорядним чле­ном

змінюється за родами та відмінками

Запитання 91

Які вправи не використовуються під час проведення роботи зі звуком у період навчання грамоти:


варіанти відповідей

виділення окремих звуків із запропонованих для аналізу слів

послі­довне називання звуків в словах, визначення голосних і при­голосних звуків

поділ слів на склади, побудова звукових моделей слів

визначення морфемної будови слів

Запитання 92

З яким типом тексту не працюють молодші школярі на уроках української мови:


варіанти відповідей

з текстом-описом

з текстом-міркуванням

з текстом-розповіддю

з текстом-розгадуванням

Запитання 93

Яке із завдань не відображає роботу учнів над вивченням лексики:


варіанти відповідей

збагачення словника учнів

активізація словника

усунення з мовлення нелітературних слів

характеристика речень за метою висловлювання

Запитання 94

Який із перелічених прийомів не використовується для пояснення семантики незрозумілих слів:


варіанти відповідей

демонстрація предмета чи малюнка

використання контексту

тлумачення слів (коротке пояснення, використання словника тощо)

визначення типу орфографічного правила

Запитання 95

Який прийом не використовується для пояснення значення незрозумілих учням слів:


варіанти відповідей

розчленування загального поняття на часткові

розгорнутий опис

добір слів-синонімів

визначення кількості звуків у словах

Запитання 96

Визначити, з яких частин складається методика навчання української мови:



варіанти відповідей

практичної та теоретичної

практичної та систематичної

часткової та інтегративної

систематичної та пояснювальної

Запитання 97

Яке із перелічених завдань не відноситься до методики навчання української мови учнів початкової школи:


варіанти відповідей

обґрунтування теоретичних засади навчання молодших школярів

визначення  ефективних методів і прийомів вдосконалення мовленнєвого розвитку учнів початкової школи

сприяння формуванню в учнів засобами мови і літератури наукового уявлення про мову і мовлення

здійснення активізації фізичних можливостей учнів

Запитання 98

Який із перелічених етапів вивчення педагогічного досвіду є зайвим: 


варіанти відповідей

спостереження за роботою вчителя або групи учителів

узагальнення набутих педагогічних спостережень

поширення осмисленого педагогічного досвіду

вивчення граматичної основи тексту

Запитання 99

З якою наукою не пов’язана методика навчання української мови:




варіанти відповідей

педагогікою

мовознавством

медициною

літературознавством

Запитання 100

У процесі навчання української мови розвиваються такі види мовленнєвої діяльності молодших школярів (зайве вилучи):


варіанти відповідей

слухання

говоріння

читання

розумова праця

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест