Якщо особа замість того, щоб довести щось у логічно правильний спосіб, наводить приклад з життя, то вона допускає помилку, яка називається
Евристика
Система 1
Помилка анекдотичного випадку
Парейдолія
Розпізнавання паттернів (pattern recognition) – це
: схильність бачити ілюзорні образи у випадкових , хаотичних подіях
: це сприймання паттернів (моделей, образів, схем) в сенсорній інформації, подіях, поведінці тощо
метод єдиної причини . Система 1 працює автоматично та швидко, не вимагаючи майже ніяких зусиль та свідомого контролю
Метод мислення , що зводить складні завданнями до простих мисленневих операцій.Їх ефективність зумовлена тим, що будучи ґрунтовним на досвіді, вони пропонують швидкий і простий розв’язок складних проблем
Парейдолія
коли відповідь на просте питання « що я відчуваю », слугує відповіддю на складне питання « що я про це думаю»
посфактум обґрунтуванння рішень, вчинків не їх справжніми причинами.
Схильність сприймати за істину ту інформацію , яка легше з’являється у свідомості
схильність бачити ілюзорні образи у випадкових , хаотичних подіях
Гіперактивність у пошуках суб’єкта (hyperactive agency detection)
схильність бачити втручання певного об’єкта в подіі , в т.ч. Там, де його насправді нема
схильність надавати перевагу об’єкту тільки на підставі знайомства з ним
схильність сприймати подіі, які вже відбулись , чи факти , які встановлені , як очевидні та передбачувані
Заповнення деталями пробілів у пам’яті чи сприйнятті
Що таке конфабуляція
посфактум обґрунтуванння рішень, вчинків не їх справжніми причинами.
описує те, яким чином багато явищ варіюються навколо центрального значення, яке є їх найбільш ймовірним результатом
Заповнення деталями пробілів у пам’яті чи сприйнятті
суттєве перебільшення малих загроз
Яка з названих характеристик не властива Системі 1
схильність шукати, інтерпретувати, надавати перевагу та пригадувати інформацію, яка відповідає сформованій точці зору (гіпотезі), та приділяти значно менше увагу інформації, яка відповідає альтернативним можливостям.
тенденція «оцінювати частоту або ймовірність» події на підставі того, наскільки вона «нагадує типовий випадок».
це Приклад, який не є репрезентативним ( типовим) для множини, яку він покликаний представляти
метод єдиної причини . Система 1 працює автоматично та швидко, не вимагаючи майже ніяких зусиль та свідомого контролю
Що таке евристика
Метод мислення , що зводить складні завданнями до простих мисленневих операцій.Їх ефективність зумовлена тим, що будучи ґрунтовним на досвіді, вони пропонують швидкий і простий розв’язок складних проблем
схильність формувати загальне враження про суб’єкта на основі однієї його риси і сприймати потім всі риси суб’єкта на основі цього загального враження.
це визнавати істинним певне твердження, на підставі бажання, щоб воно було істинним.
це те що істинне для цілого, також істинне для його частин
Упередження самолюбства (Self-serving bias)
: ми запам’ятовуємо якусь тезу легше , аніж інформацію про те ,істинна вона чи ні
тенденція спотворення процесу мислення чи сприйняття, під впливом потреби підтримувати, або зміцнювати самооцінку.
прогнози, які надто близькі до найкращих з можливих сценаріїв і які можна виправити, переглянувши статистику подібних випадків
переходимо від одиничного або часткового знання до загального
«Евристика афекту»
міркування, в якому на підставі повторюваності ознаки у деяких явищ певного класу роблять висновок про приналежність цієї ознаки кожному явищу даного класу.
помилка , яка трапляється тоді ,коли ми вважаємо, шо те шо істинне для частини ,також істинне для цілого
стратегія коли ми вибираємо ті факти, які доводять/ спростовують певну тезу та ігноруємо інші, які суперечать тому, що ми хочемо довестися спростувати
коли відповідь на просте питання « що я відчуваю », слугує відповіддю на складне питання « що я про це думаю»
Раціоналізація
схильність переоцінювати ймовірність позитивних подій та недооцінювати ймовірність негативних подій
посфактум обґрунтуванння рішень, вчинків не їх справжніми причинами.
ми запам’ятовуємо якусь тезу легше , аніж інформацію про те ,істинна вона чи ні
Наш розум значною мірою конструює реальність , яку ми сприймаємо
«Ефект ореолу»
схильність формувати загальне враження про суб’єкта на основі однієї його риси і сприймати потім всі риси суб’єкта на основі цього загального враження.
суттєве перебільшення малих загроз
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
конгітивне упередження ,яке виникає, коли люди надають надмірної важливості одному з аспектів подіі ,шо спричиняє помилку у точному передбаченні корисності майбутнього наслідку
Що таке когнітивна легкість
схильність переоцінювати ймовірність позитивних подій та недооцінювати ймовірність негативних подій
схильність шукати, інтерпретувати, надавати перевагу та пригадувати інформацію, яка відповідає сформованій точці зору (гіпотезі), та приділяти значно менше увагу інформації, яка відповідає альтернативним можливостям.
Схильність сприймати за істину ту інформацію , яка легше з’являється у свідомості
схильність надавати перевагу об’єкту тільки на підставі знайомства з ним
«Упередження підтвердження»
схильність шукати, інтерпретувати, надавати перевагу та пригадувати інформацію, яка відповідає сформованій точці зору (гіпотезі), та приділяти значно менше увагу інформації, яка відповідає альтернативним можливостям.
схильність формувати загальне враження про суб’єкта на основі однієї його риси і сприймати потім всі риси суб’єкта на основі цього загального враження.
схильність пояснювати поведінку інших людей (на відміну від власної) їх персональним рисами, внутрішніми мотивами, а не ситуативними факторами.
-застосовується до випадків, коли ми вважаємо що спостереження за малою кількістю випадків можна переносити на всю множину.
«Помилка планування»
прогнози, які надто близькі до найкращих з можливих сценаріїв і які можна виправити, переглянувши статистику подібних випадків.
пов’язана з ігноруванням того факту, що ймовірність результату випадкової події не залежить від її попередніх результатів.
полягає в тому, що частоту класу чи ймовірність події ми оцінюємо по тому, наскільки легко вони пригадуються
застосовується до випадків, коли ми вважаємо що спостереження за малою кількістю випадків можна переносити на всю множину
«Упередження оптиміста»
Схильність сприймати за істину ту інформацію , яка легше з’являється у свідомості
систематичні схильності мислення, які інколи приводять до відхилень від вимог раціональності
схильність переоцінювати ймовірність позитивних подій та недооцінювати ймовірність негативних подій
переходимо від одиничного або часткового знання до загального
Ретроспективний детермінізм
посфактум обґрунтуванння рішень, вчинків не їх справжніми причинами.
схильність формувати загальне враження про суб’єкта на основі однієї його риси і сприймати потім всі риси суб’єкта на основі цього загального враження.
Схильність сприймати за істину ту інформацію , яка легше з’являється у свідомості
схильність сприймати подіі, які вже відбулись , чи факти , які встановлені , як очевидні та передбачувані
Яка з тез є більш вірною
базова частота подій.
Наш розум значною мірою конструює реальність , яку ми сприймаємо
множина всіх ймовірних наслідків
це те що істинне для цілого, також істинне для його частин.
Яка з наведених тез вірна
ми запам’ятовуємо якусь тезу легше , аніж інформацію про те ,істинна вона чи ні
Наш розум значною мірою конструює реальність , яку ми сприймаємо
на основі подібності двох предметів у одних ознаках, робиться висновок про схожість цих предметів у інших ознаках
тенденція «оцінювати частоту або ймовірність» події на підставі того, наскільки вона «нагадує типовий випадок».
Ефект знайомства
стратегія коли ми вибираємо ті факти, які доводять/ спростовують певну тезу та ігноруємо інші, які суперечать тому, що ми хочемо довестися спростувати
схильність надавати перевагу об’єкту тільки на підставі знайомства з ним
бачення закономірностей (паттернів) в масиві випадкових подій
сукупність всіх об’єктів, що підлягають дослідженню
Когнітивні упередження
систематичні схильності мислення, які інколи приводять до відхилень від вимог раціональності
конгітивне упередження ,яке виникає, коли люди надають надмірної важливості одному з аспектів подіі ,шо спричиняє помилку у точному передбаченні корисності майбутнього наслідку
це те що істинне для цілого, також істинне для його частин
множина всіх ймовірних наслідків
Фундаментальна помилка атрибуції
схильність переоцінювати ймовірність позитивних подій та недооцінювати ймовірність негативних подій
схильність сприймати подіі, які вже відбулись , чи факти , які встановлені , як очевидні та передбачувані
стратегія коли ми вибираємо ті факти, які доводять/ спростовують певну тезу та ігноруємо інші, які суперечать тому, що ми хочемо довестися спростувати
схильність пояснювати поведінку інших людей (на відміну від власної) їх персональним рисами, внутрішніми мотивами, а не ситуативними факторами.
Принцип «бритви (леза) Оккама» вимагає
сукупність всіх об’єктів, що підлягають дослідженню.
пов’язана з ігноруванням того факту, що ймовірність результату випадкової події не залежить від її попередніх результатів
надавати перевагу простішому поясненню подій перед складнішими, доки воно пояснює цю подію не гірше ,за складне
використання розповіді про один чи кілька життєвих випадків для підтвердження чи спростування певної тези
Що таке кореляція
це Приклад, який не є репрезентативним ( типовим) для множини, яку він покликаний представляти
це те що істинне для цілого, також істинне для його частин.
це прийом,спосіб, процес , форма мислення , в якій з одного або кількох суджень виводять нове судження , що містить в собі нові знання
це такий зв'язок величин, коли зміна однієї супроводжується змінами іншої.
«Збирання вишень (cherry picking)»
стратегія коли ми вибираємо ті факти, які доводять/ спростовують певну тезу та ігноруємо інші, які суперечать тому, що ми хочемо довестися спростувати
Суть цього методу полягає у виявленні серед умов дослідження явища , такої умови, яка постійно передує даному явищу
сукупність всіх об’єктів, що підлягають дослідженню.
це визнавати істинним певне твердження, на підставі бажання, щоб воно було істинним
В індуктивному міркуванні
переходимо від знання загального до часткового або одиничного
переходимо від одиничного або часткового знання до загального
: на основі подібності двох предметів у одних ознаках, робиться висновок про схожість цих предметів у інших ознаках
Схильність сприймати за істину ту інформацію , яка легше з’являється у свідомості
«Екстравагантна гіпотеза»
складне чи малоймовірне пояснення події, коли існує простіше пояснення.
суттєве перебільшення малих загроз
сукупність всіх об’єктів, що підлягають дослідженню
пов’язана з ігноруванням того факту, що ймовірність результату випадкової події не залежить від її попередніх результатів
Який з названих методів не належить до методів пошуку причинних зв’язків (методів Мілля)
Метод залишків
Метод єдиної причини/подібності
Метод єдиної відмінності
Метод супутніх змін
У дедуктивному міркуванні
переходимо від одиничного або часткового знання до загального
це те що істинне для цілого, також істинне для його частин.
переходимо від знання загального до часткового або одиничного
помилка , яка трапляється тоді ,коли ми вважаємо, шо те шо істинне для частини ,також істинне для цілого
Гіпотеза
припущення про можливий варіант розв’язку проблем
помилка , яка трапляється тоді ,коли ми вважаємо, шо те шо істинне для частини ,також істинне для цілого
це помилка яка допускається тоді, коли подібностей у двох предметах , що порівнюються , недостатньо для того, Шоб припустити , що інші властивості одного предмета також присутні в іншого
Помилка анекдотичного випадку
Помилка єдиної причини
це помилка яка допускається тоді, коли подібностей у двох предметах , що порівнюються , недостатньо для того, Шоб припустити , що інші властивості одного предмета також присутні в іншого
конгітивне упередження ,яке виникає, коли люди надають надмірної важливості одному з аспектів подіі ,шо спричиняє помилку у точному передбаченні корисності майбутнього наслідку
після випадкових відхилень від середнього показника відбувається повернення до нього . Д. Канеман описує випадок , який трапився з ним, коли він викладав психологію навчання інструктором ВПС( про критику )
трапляється, коли роблять висновок про те, що певний єдиний чинник є причиною відповідного явища, хоча, насправді, мають місце кілька чинників, які тільки в сукупності стають достатньою причиною цього явища.
Міркування (умовивід)
бачення закономірностей (паттернів) в масиві випадкових подій
це прийом,спосіб, процес , форма мислення , в якій з одного або кількох суджень виводять нове судження , що містить в собі нові знання
застосовується до випадків, коли ми вважаємо що спостереження за малою кількістю випадків можна переносити на всю множину
коли відповідь на просте питання « що я відчуваю », слугує відповіддю на складне питання « що я про це думаю»
Повна індукція
індукція у якій на підставі притаманності ознаки кожному предметові певної множини робиться висновок про належність цієї ознаки всім предметам цієї множини.
трапляється, коли роблять висновок про те, що певний єдиний чинник є причиною відповідного явища, хоча, насправді, мають місце кілька чинників, які тільки в сукупності стають достатньою причиною цього явища
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
полягає в тому, що частоту класу чи ймовірність події ми оцінюємо по тому, наскільки легко вони пригадуються
Неповна індукція
індукція у якій на підставі притаманності ознаки кожному предметові певної множини робиться висновок про належність цієї ознаки всім предметам цієї множини.
міркування, в якому на підставі повторюваності ознаки у деяких явищ певного класу роблять висновок про приналежність цієї ознаки кожному явищу даного класу.
це сприймання паттернів (моделей, образів, схем) в сенсорній інформації, подіях, поведінці тощо
Метод мислення , що зводить складні завданнями до простих мисленневих операцій.Їх ефективність зумовлена тим, що будучи ґрунтовним на досвіді, вони пропонують швидкий і простий розв’язок складних проблем.
Помилка ділення
це помилка яка допускається тоді, коли подібностей у двох предметах , що порівнюються , недостатньо для того, Шоб припустити , що інші властивості одного предмета також присутні в іншого
це визнавати істинним певне твердження, на підставі бажання, щоб воно було істинним
це сприймання паттернів (моделей, образів, схем) в сенсорній інформації, подіях, поведінці тощо
це те що істинне для цілого, також істинне для його частин.
Помилка складання
це прийом,спосіб, процес , форма мислення , в якій з одного або кількох суджень виводять нове судження , що містить в собі нові знання
помилка , яка трапляється тоді ,коли ми вважаємо, шо те шо істинне для частини ,також істинне для цілого
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
«після цього отже з причини цього».
У міркуванні за аналогією
Схильність сприймати за істину ту інформацію , яка легше з’являється у свідомості
схильність надавати перевагу об’єкту тільки на підставі знайомства з ним
схильність переоцінювати ймовірність позитивних подій та недооцінювати ймовірність негативних подій
на основі подібності двох предметів у одних ознаках, робиться висновок про схожість цих предметів у інших ознаках
Фальшива аналогія (False Analogy)
це помилка яка допускається тоді, коли подібностей у двох предметах , що порівнюються , недостатньо для того, Шоб припустити , що інші властивості одного предмета також присутні в іншого
полягає в тому, що частоту класу чи ймовірність події ми оцінюємо по тому, наскільки легко вони пригадуються
це прийом,спосіб, процес , форма мислення , в якій з одного або кількох суджень виводять нове судження , що містить в собі нові знання
стратегія коли ми вибираємо ті факти, які доводять/ спростовують певну тезу та ігноруємо інші, які суперечать тому, що ми хочемо довестися спростувати
Поспішне узагальнення (Hasty Generalization)
це Приклад, який не є репрезентативним ( типовим) для множини, яку він покликаний представляти
міркування, в якому на підставі повторюваності ознаки у деяких явищ певного класу роблять висновок про приналежність цієї ознаки кожному явищу даного класу.
узагальнення , яке було здійснене тільки на основі частини предметів певної множини
це прийом,спосіб, процес , форма мислення , в якій з одного або кількох суджень виводять нове судження , що містить в собі нові знання
Упереджений приклад (Biased sample)
описує те, яким чином багато явищ варіюються навколо центрального значення, яке є їх найбільш ймовірним результатом
тенденція «оцінювати частоту або ймовірність» події на підставі того, наскільки вона «нагадує типовий випадок
прогнози, які надто близькі до найкращих з можливих сценаріїв і які можна виправити, переглянувши статистику подібних випадків
це Приклад, який не є репрезентативним ( типовим) для множини, яку він покликаний представляти
Помилка анекдотичного випадку
коли відповідь на просте питання « що я відчуваю », слугує відповіддю на складне питання « що я про це думаю»
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
використання розповіді про один чи кілька життєвих випадків для підтвердження чи спростування певної тези
«після цього отже з причини цього».
Ефект фокусування (або ілюзія фокусування)
конгітивне упередження ,яке виникає, коли люди надають надмірної важливості одному з аспектів подіі ,шо спричиняє помилку у точному передбаченні корисності майбутнього наслідку
множина всіх ймовірних наслідків
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
після випадкових відхилень від середнього показника відбувається повернення до нього . Д. Канеман описує випадок , який трапився з ним, коли він викладав психологію навчання інструктором ВПС( про критику )
Евристика доступності
складне чи малоймовірне пояснення події, коли існує простіше пояснення.
полягає в тому, що частоту класу чи ймовірність події ми оцінюємо по тому, наскільки легко вони пригадуються
стратегія коли ми вибираємо ті факти, які доводять/ спростовують певну тезу та ігноруємо інші, які суперечать тому, що ми хочемо довестися спростувати
узагальнення , яке було здійснене тільки на основі частини предметів певної множини
Евристика репрезентативності
описує те, яким чином багато явищ варіюються навколо центрального значення, яке є їх найбільш ймовірним результатом
тенденція «оцінювати частоту або ймовірність» події на підставі того, наскільки вона «нагадує типовий випадок».
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
міркування, в якому на підставі повторюваності ознаки у деяких явищ певного класу роблять висновок про приналежність цієї ознаки кожному явищу даного класу.
Помилка гравця
це помилка яка допускається тоді, коли подібностей у двох предметах , що порівнюються , недостатньо для того, Шоб припустити , що інші властивості одного предмета також присутні в іншого
пов’язана з ігноруванням того факту, що ймовірність результату випадкової події не залежить від її попередніх результатів
це прийом,спосіб, процес , форма мислення , в якій з одного або кількох суджень виводять нове судження , що містить в собі нові знання
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
«Закон малих чисел»
застосовується до випадків, коли ми вважаємо що спостереження за малою кількістю випадків можна переносити на всю множину.
схильність формувати загальне враження про суб’єкта на основі однієї його риси і сприймати потім всі риси суб’єкта на основі цього загального враження.
схильність переоцінювати ймовірність позитивних подій та недооцінювати ймовірність негативних подій
ми запам’ятовуємо якусь тезу легше , аніж інформацію про те ,істинна вона чи ні
Генеральна сукупність
число що відображає певне порівняння між двома величинами
множина всіх ймовірних наслідків
сукупність всіх об’єктів, що підлягають дослідженню
використання розповіді про один чи кілька життєвих випадків для підтвердження чи спростування певної тези
Вибіркою називають
називають сукупність об’єктів, вибраних з генеральної сукупності.
суттєве перебільшення малих загроз
базова частота подій.
Схильність сприймати за істину ту інформацію , яка легше з’являється у свідомості
Абсолютна кількість
сукупність всіх об’єктів, що підлягають дослідженню
це визнавати істинним певне твердження, на підставі бажання, щоб воно було істинним.
звичайна кількість чого-небудь
тенденція «оцінювати частоту або ймовірність» події на підставі того, наскільки вона «нагадує типовий випадок».
Відносна кількість
схильність переоцінювати ймовірність позитивних подій та недооцінювати ймовірність негативних подій
коли відповідь на просте питання « що я відчуваю », слугує відповіддю на складне питання « що я про це думаю»
застосовується до випадків, коли ми вважаємо що спостереження за малою кількістю випадків можна переносити на всю множину.
число що відображає певне порівняння між двома величинами
Простір можливих подій
базова частота подій
використання розповіді про один чи кілька життєвих випадків для підтвердження чи спростування певної тези
множина всіх ймовірних наслідків
пов’язана з ігноруванням того факту, що ймовірність результату випадкової події не залежить від її попередніх результатів
Нормальний розподіл
описує те, яким чином багато явищ варіюються навколо центрального значення, яке є їх найбільш ймовірним результатом
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
Суть цього методу полягає у виявленні серед умов дослідження явища , такої умови, яка постійно передує даному явищу
конгітивне упередження ,яке виникає, коли люди надають надмірної важливості одному з аспектів подіі ,шо спричиняє помилку у точному передбаченні корисності майбутнього наслідку
Нормальний розподіл можна зобразити з допомогою
базова частота подій
дзвоноподібної кривої Гауса
суттєве перебільшення малих загроз.
Помилка анекдотичного випадку
Яке з наведених речень найбільш точно описує феномен регресії до середнього
Суть цього методу полягає у виявленні серед умов дослідження явища , такої умови, яка постійно передує даному явищу
застосовується до випадків, коли ми вважаємо що спостереження за малою кількістю випадків можна переносити на всю множину.
після випадкових відхилень від середнього показника відбувається повернення до нього . Д. Канеман описує випадок , який трапився з ним, коли він викладав психологію навчання інструктором ВПС( про критику )
індукція у якій на підставі притаманності ознаки кожному предметові певної множини робиться висновок про належність цієї ознаки всім предметам цієї множини
«Нехтування ймовірністю»
суттєве перебільшення малих загроз.
«після цього отже з причини цього».
звичайна кількість чого-небудь
множина всіх ймовірних наслідків
Апріорна ймовірність
дзвоноподібної кривої Гауса.
суттєве перебільшення малих загроз.
базова частота подій.
«після цього отже з причини цього».
Помилка кон’юнкції
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
це помилка яка допускається тоді, коли подібностей у двох предметах , що порівнюються , недостатньо для того, Шоб припустити , що інші властивості одного предмета також присутні в іншого
помилка , яка трапляється тоді ,коли ми вважаємо, шо те шо істинне для частини ,також істинне для цілого
посфактум обґрунтуванння рішень, вчинків не їх справжніми причинами.
Ілюзія кластеризації
базова частота подій.
число що відображає певне порівняння між двома величинами
бачення закономірностей (паттернів) в масиві випадкових подій.
суттєве перебільшення малих загроз
Уявіть собі, що людині перебіг дорогу чорний кіт, а потім з нею трапилось нещастя. Вона робить висновок, що причиною її нещастя є саме чорний кіт. Яку помилку допускає така особа
суттєве перебільшення малих загроз.
«після цього отже з причини цього».
звичайна кількість чого-небудь
сукупність всіх об’єктів, що підлягають дослідженню
Яке з написаних речень описує такий метод пошуку причинних зв’язків, як метод єдиної подібності
застосовується до випадків, коли ми вважаємо що спостереження за малою кількістю випадків можна переносити на всю множину
описує те, яким чином багато явищ варіюються навколо центрального значення, яке є їх найбільш ймовірним результатом
помилка яку здійснюють, коли при безпосередньому порівнянні двох подій, вважають, що збіг двох подій можливий з більшою ймовірністю, аніж одна з них.
Суть цього методу полягає у виявленні серед умов дослідження явища , такої умови, яка постійно передує даному явищу
Яке з написаних речень описує такий метод пошуку причинних зв’язків, як метод єдиної відмінності
після випадкових відхилень від середнього показника відбувається повернення до нього . Д. Канеман описує випадок , який трапився з ним, коли він викладав психологію навчання інструктором ВПС( про критику )
Метод єдиної відміності . Якшо за наявності умов А настає досліджувальне явище Х, а за її відсутності явище не настає, то А є причиною появи явища Х
конгітивне упередження ,яке виникає, коли люди надають надмірної важливості одному з аспектів подіі ,шо спричиняє помилку у точному передбаченні корисності майбутнього наслідку
-описує те, яким чином багато явищ варіюються навколо центрального значення, яке є їх найбільш ймовірним результатом
Методи пошуку причинних зв’язків також називають
Метод єдиної відміності
методом Мілля
Метод мислення
Метод єдиної причини
Приймати бажане за дійсне
це Приклад, який не є репрезентативним ( типовим) для множини, яку він покликаний представляти
це те що істинне для цілого, також істинне для його частин.
це визнавати істинним певне твердження, на підставі бажання, щоб воно було істинним.
це прийом,спосіб, процес , форма мислення , в якій з одного або кількох суджень виводять нове судження , що містить в собі нові знання
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома