Соціальний та управлінський процес, спрямований на задоволення потреб споживачів у мережі Інтернет - це:
Які види каналів збуту виділяють у сфері Інтернет-маркетингу?
Демонстрація реклами та надання інформації чітко визнгаченій Інтернет-аудиторії - це:
Основними засобами реклами в мережі Інтернет виступають:
Від чого залежить плата за Інтернет-рекламу?
Рекламниц модуль (носій) на сайті, нацчастіше у вигляді анімованого файлу - це:
Які принципи створення та дизайну банерів існують в Інтернет-рекламі?
До рекламних заходів із використанням електронної пошти не належать:
Основним фактором при визначенні ціни інформайційного продукту в електронній комерції є:
Встановлення ціни для певної аудиторії користувачів, для певнрї місцевості або для певного товару чи послуги на електронному ринку - це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома