Елеонор Портер «Полліанна» 5 клас

Додано: 15 травня
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

1.Батьківщина Елеонор Портер – 

варіанти відповідей

А) Німеччина.

Б) Канада.

В) Сполучені Штати Америки.

Запитання 2

2. За жанром «Полліанна» – це…:


варіанти відповідей

А) оповідання.

Б) повість.

В) роман.

Запитання 3

3. Головну героїню твору звуть 


варіанти відповідей

А) Полліанна Вітьєр.

Б) Полліанна Гаррінгтон.

В) Полліанна Вайт.

Запитання 4

Характерною ознакою роману є:

варіанти відповідей

А) одна сюжетна лінія;

Б) невелика кількість персонажів;

В) різноманіття сюжетних ліній, життєвих історій.

Запитання 5

5. Міс Полі Гаррінгтон погодилася прийняти Полліану

варіанти відповідей

А) тому що їй було шкода дівчинку.

Б) тому що так їй велів обов’язок.

В) тому що її вмовила Ненсі.

Запитання 6

6. В перші хвилини зустрічі з тіткою Полліанна


варіанти відповідей

А) не могла вимовити і слова.


Б) чимдуж кинулася до неї і міцно обняла.

В) стояла і задоволено усміхалася.

Запитання 7

7. У валізі Полліанни було


варіанти відповідей

А) багато дитячих іграшок.

Б) батькові книги.

В) дві дівчачі сукні.

Запитання 8

8. Тітонька Полі поставила дівчинці умову:

варіанти відповідей

А) ніколи не говорити про її батька.

Б) ніколи не говорити із незнайомими людьми.

В) ніколи не лазити по деревах

Запитання 9

9. Тітка побоювалася, що Полліанна

варіанти відповідей

А) не захоче жити у неї.

Б) буде просити цукерки.

В) може зіпсувати коштовні речі і меблі.

Запитання 10

10. Полліанна уявляла свою кімнату


варіанти відповідей

А) з фіранками, килимами, картинами.

Б) з квітами та картинами.

В) з красивими шпалерами, кріслами.

Запитання 11

11. В кімнаті на горищі дівчинка раділа


варіанти відповідей

А) гарному краєвиду із її вікна.

Б) зручному ліжку.

В) теплій ковдрі і м'якій подушці.

Запитання 12

12. Полліанна називала краєвид із вікна


варіанти відповідей

А) своєю "картиною".

Б) своєю мрією.

В) казковим краєм.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест