Емма Андієвська. «Казка про яян», «Говорюща риба»

Додано: 23 січня 2022
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 138 разів
12 запитань
Запитання 1

Казка-притча – це…

варіанти відповідей

 а) Короткий повчальний твір, що має драматичний сюжет

б) Короткий алегоричний твір, що має повчальний зміст

в) Великий за обсягом твір, що має жартівливий характер

 г) Короткий за обсягом твір, що має жартівливий характер

Запитання 2

  Ким був хлопчик із «Казки про яян» ?

варіанти відповідей

а) пастушком; 

 б) школярем; 

 в) яянином;


г) будівельником.

Запитання 3

Хто заговорив із хлопчиком із «Казки про яян»?

варіанти відповідей

а) принц;


б) дідусь;

в) мама.

Запитання 4

Кельма –це…

варіанти відповідей

а) музичний інструмент;

б) будівельний інструмент;

 в)канцелярське приладдя.

Запитання 5

5. Чим у «Казці про яян» харчувалися яяни?


варіанти відповідей

а) їжею;

б) нічим;

в) власним “я”.


Запитання 6

Яке слово не могли вимовити яяни?



варіанти відповідей

а) мама;

б) я;

в) ти.

Запитання 7

Що допомогло кволому дідусю почути пастушка ("Казка про яян")?


 


варіанти відповідей

а) Те, що він був яянином;

 б) Він прожив свій вік серед яян ;

 в) Він не був яянином;

г) Мав гарний слух.

Запитання 8

Головна думка “Казки про яян”

 


варіанти відповідей

а) Людина має поважати тільки себе;

б) гуртом не можна подолати всі труднощі;

в) людина має не лише себе поважати, а й оточуючих.

Запитання 9

На березі говорюща риба із казки «Говорюща риба»:

варіанти відповідей

а) перестала говорити;

б) познайомилась із дітьми;

в) познайомилась із рибалкою.

Запитання 10

Що сталося з говорющою рибою?




варіанти відповідей

а) Вона повернулася в море;

б) Її засмажили;

в) Вона втратила голос.

Запитання 11

Чому люди почали цуратися рибалки?

варіанти відповідей

а) Бо він шукав говорющу рибу;

б) Бо він всім розповідав про свої пригоди;

в) Бо він постійно мовчав.

Запитання 12

Яка головна думка казки «Говорюща риба».



варіанти відповідей

а) Той, хто чужий серед своїх, серед чужих своїм не стане;

б) Кожна людина – неповторна особистість;

в) Треба вміти дружити.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест