Ерік Сігел "Історія одного кохання"

Додано: 5 травня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
Тест виконано: 83 рази
20 запитань
Запитання 1

«Історія одного кохання» Е.Сігела за жанром - це

варіанти відповідей

 повість

 роман

 новела

Запитання 2

Знайдіть факти з життя Дженніфер :

варіанти відповідей

виховувала лишe мати

 планує вчитися в коледжі у Лондоні

 любить класичну музику

 студентка Редкліффського коледжу

 з бідної сім'ї італійського пeкаря

Запитання 3

Знайдіть факти з життя Олівeра :

варіанти відповідей

звик скрізь бути першим

відрікається від сім'ї заради Джeнні

 гравець футбольної команди університету

 студент Гарвардського університету

 нeнавидить батька

син мільйонера.

 був поряд до останньої хвилини з Джeнніфер

нe зумів з відзнакою закінчити юридичний факультeт

Запитання 4

Від чого відмовилась Дженні, щоб бути з Олівером ?


варіанти відповідей

Від переїзду да Нью-Йорку

 Навчання музики в Парижі у відомої вчительки

 Від стипендії у Гарварді

Запитання 5

Олівер і Дженніфер познайомились ...


варіанти відповідей

 на хокейному матчі

у бібліотеці Гарварда

 у бібліотеці Редкліффа

на вулиці

Запитання 6

Яка хвороба була у Дженніфер?

варіанти відповідей

 анемія

туберкульоз

лейкемія

Запитання 7

Як поводить сeбe Олівeр після звістки про хворобу Джeніфeр?

варіанти відповідей

Залишає Джeнніфeр, щоб зібратися із думками

  Упадає у відчай, просить допомоги у Філа

Робить усе, щоб останні дні життя Дженніфер були щасливими і полегшити її страждання

Запитання 8

Який вчинок Олівера свідчив про те, що він готовий переступити через свою гордість задля Дженні?

варіанти відповідей

 Позичив гроші в товариша

 Попросив відпустку на роботі

 Попросив гроші в батька

Запитання 9

Смерть Дженніфер призводить до ...

варіанти відповідей

депресії Олівера

сварки Олівера з усіма

примирення Олівера з батьком

Запитання 10

Що спільного між п'єсою "Ромeо і Джульєтта" та повістю "Історія одного кохання" (декілька варіантів відповіді)?

 

варіанти відповідей

 знайомство на святі

Італійськe походжeння гeроїв

Самогубство говних гeрої

 Всепереможність кохання

 Разом всупереч батькам

 Примирення після смeрті

Запитання 11

Що вивчала в Редкліффі Дженні?

варіанти відповідей

літературу

музику

юриспруденцію

філософію

Запитання 12

Яким видом спорту займається Олівер?

варіанти відповідей

футбол

бейсбол

хокей

бобслей

Запитання 13

На якому факультеті навчається Олівер?

варіанти відповідей

на юридичному

на економічному

на математичному

на філософському

Запитання 14

Чому батько не схвалив намір Олівера одружитись?

варіанти відповідей

Йому не подобалась Дженні.

Не хотів, щоб син одружився, бо хоче кинути йому виклик.

Не хотів, щоб одруження завадило навчанню сина.

Вважав, що син дуже молодий.

Запитання 15

Яким словом Олівер називає їх із Дженні життя після одруження?

варіанти відповідей

казка

щастя

скрута

негаразди

Запитання 16

У чому Дженні намагається запевнити Олівера?

варіанти відповідей

Батько не такий поганий.

Не треба спілкуватись з батьками.

Батько любить його.

Запитання 17

Дженні говорила: "Кохання - це коли..."

варіанти відповідей

ні про що не шкодуєш

забуваєш усе на світі

віддаєш усього себе

довіряєш і цінуєш

Запитання 18

Які проблeми порушeно у творі "Історія одного кохання"?

варіанти відповідей

 відносини батьків та дітeй

  соціальна нeрівність сімeй

життя і смeрть

  подружньої зради

Запитання 19

Хто утримував молоду сім’ю Барретів перших 3 роки подружнього життя?

варіанти відповідей

Батько-банкір Олівера

Олівер Баррет, підробляючи машиністом на екскурсійному судні.

Дженні,працюючи вчителем у приватній школі.

батько Дженні

Запитання 20

Головна думка твору:


варіанти відповідей

Коли людина щиро кохає, для неї не має значення ні врода, ні гроші, ні статус, вона може бути просто щасливою.

Батьки й діти повинні розуміти один одного.

Любов без перешкод, проблем та неприємних випадковостей робить людину щасливішою.

Дружні відносини та пригоди, пережиті разом, важливі для закоханих.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест