етика 1 рівень

Додано: 11 грудня
Предмет:
60 запитань
Запитання 1

Етика - це

варіанти відповідей

o   Сукупність моральних правил певної суспільної чи професійної групи 

o   Наука про особистість 

o   Наука про морально етичні принципи поведінки людини в суспільстві 

o   Про визначення норм людських стосунків 

Запитання 2

Етичні принципи ділового спілкування-це

варіанти відповідей

o   Аспекти правил, які потрібно дотримуватися в повсякденному житті для покращення поведінки спілкування з іншими людьми  

o   Психологічні аспекти моральних взаємовідносин і правил поведінки у діловій сфері 

o   Моральні аспекти відносин між суб’єктами ділової сфери суспільного буття 

o   міжособистісн

o   Порядок поводження у сфері управління та підприємництва 

Запитання 3

Стилі спілкування-це

варіанти відповідей

o   Форми психологічного впливу на партнерів комунікативної взаємодії 

o   Способи прийняття рішень і розв’язання конфліктів 

o   Індивідуально стабільна форма комунікативної поведінки людини в будь яких умовах взаємодії 

o   Сукупність стабільних у часі трансситуаційних способів, прийомів та експресивних проявів спілкування 

Запитання 4

  Оберіть одну характерну ознаку поняття спілкування 

варіанти відповідей

o   Процес сприйняття та розуміння іншої людини 

o   Передача інформації у будь якій формі від однієї до іншої людини безпосередньо або за допомогою засобів зв’язку будь якого типу 

o   Процес обміну інформацією між людьми 

o   Сфера людських взаємин, де тісно переплітаються пізнавальні процеси та емоції 

Запитання 5

Оберіть одну характерну ознаку моделі спілкування 

варіанти відповідей

o   Соціально-психологічні аспекти міжособистісного, групового спілкування 

o   Динамічна система безперервної трансформації комунікативної діяльності особистості 

o   Психологічні, соціальні механізми, що впливають на характер міжособистісного спілкування 

o   Аспекти комунікативного процесу, без якого не можливе існування й функціонування соціуму, й кожного його представника 

Запитання 6

Механізм впливу - це

варіанти відповідей

o   Цілеспрямований психологічний процес комунікативної взаємодії 

o   Специфічні соціально-психологічні явища, що виникають у процесі взаємодії людей та безпосередньо впливають на ступінь і ефективність їхньої комунікативної взаємодії 

o   Засоби активної безпосередньої та опосередковано комунікативної взаємодії 

o   Специфічні форми впливу в процесі взаємодії 

Запитання 7

Предметом етики ділового спілкування виступає

варіанти відповідей

o   Поведінка людини 

o   Морально-психологічні, етичні та психологічні механізми комунікативного процесу 

o   Комунікативна взаємодія 

o   Моральні норми, принципи і методи комунікативної взаємодії 

Запитання 8

Однією із основних завдань етики ділового спілкування є 

варіанти відповідей

o   Розробка способів і засобів ділового спілкування відповідно до психологічних і соціокультурних особливостей співрозмовників

o   Вивчення форм колективної взаємодії

o   Вивчення історії розвитку етнонаціональних особливостей комунікативного процесу 

o   Вивчення лінгвістичних аспектів взаємовідносин 

Запитання 9

Службовий етикет - це

варіанти відповідей

o   Зведення норм і правил, які регулюють поведінку людини 

o   Сукупність найдоцільніших правил поведінки людей у трудових колективах та з партнерами по бізнесу 

o   Сукупність правил пов’язаних з поведінковою саморегуляцією особистості 

o   Форми культурної поведінки особистості в організації 

Запитання 10

 Оберіть одну концепцію, яка розкриває гуманістичний зміст етики ділового спілкування 

варіанти відповідей

o   Соціально-психологічна концепція Е. Фромма 

o   Філософська концепція Платона «Вчення про риторику»

o   Концепція Ф. Ніцше «Філософія життя»

o   Теологічна доктрина Ф. Аквінського 

Запитання 11

 Мозковий штурм - це

варіанти відповідей

o   Норма ведення переговорів 

o   Модель конфлікту 

o   Форма колективного обговорення 

o   Правила етикету ділового спілкування 

Запитання 12

  Причиною виникнення конфлікту є

варіанти відповідей

o   Конструктивні та деструктивні 

o   Об’єктивні і суб’єктивні 

o   Прогнозована та довільна

o   Особистісна та соціальна

Запитання 13

 Чинники формування іміджу 

варіанти відповідей

o   Етичні та психологічні 

o   Зовнішній та внутрішні 

o   Формальні та неформальні 

o   Голосові та візуальні 

Запитання 14

Оберіть реакцію людини під час слухання: 

варіанти відповідей

o   Етична та психологічна

o   Зовнішня та внутрішня 

o   Формальна та неформальна

o   Голосова та візуальна 

Запитання 15

Вкажіть складову культуру мовленнєвого спілкування: 

варіанти відповідей

o   Взаємодія і взаєморозуміння

o   Повідомлення і зворотній зв'язок 

o   Говоріння і слухання 

o   Сприймання і розуміння 

Запитання 16

 Вкажіть кому належить вислів «Говори аби я міг тебе пізнати»

варіанти відповідей

o   Цицерону

o   Аристотелю

o   Платону 

o   Сократу 

Запитання 17

 Види реакцій людини під час слухання:

варіанти відповідей

o   З’ясування, перефразування, відбиття почуттів, резюмування 

o   Згода, осмислення, зворотній зв'язок, резюмування 

o   Повідомлення, розуміння, співпереживання, згода

o   Погодження, перефразування, осмислення, прийняття рішення 

Запитання 18

Діловий етикет - це

варіанти відповідей

o   Форма ділового звертання та представлення 

o   Норми, які регулюють стиль роботи, поведінки та спілкування при вирішенні ділових проблем 

o   Сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків 

o   Механізм мовлення, прояв індивідуальних особливостей людини 

Запитання 19

Етика взаємовідносин - це

варіанти відповідей

o   норма ведення переговорів 

o   формування взаємовідносин між керівництвом і підпорядкованим колективом на засадах взаємодопомоги і вимогливості один до одного з метою досягнення загальної мети   

o   модель конфлікту 

o   правила етикету ділового спілкування 

Запитання 20

 Яка із ознак характеризує принцип взаємовідносин?

варіанти відповідей

o   уважне ставлення до оточуючих 

o   порядок зустрічей і проводів делегації 

o   ввічливе ставлення 

o   дотримування правил взаємовідносин в повсякденному житті для покращення поведінки спілкування з іншими людьми 

Запитання 21

 Принцип відповідальності - це

варіанти відповідей

o   наявність і прояв в діяльності тих чи інших умінь, знань, особистісних якостей 

o   моральна якість особистості, яка проявляється в умінні відповідати перед самим собою, іншими людьми за свої вчинки 

o   ступінь відповідальності особистості у відповідності існуючим моральним і юридичним нормам поведінки людини в суспільстві 

o   совість людини яка включає особистий аналіз поведінки 

Запитання 22

 Принцип толерантності - це

варіанти відповідей

o   прийняття і правильне розуміння розмаїття культур зовнішнього світу 

o   форми самовираження і способи вияву людської індивідуальності

o   совість людини яка включає особистий аналіз поведінки 

o   готовність прийняти інших такими, якими вони є, і взаємодіяти з ними на засадах згоди і порозуміння 

Запитання 23

 Діловий протокол - це

варіанти відповідей

o   правила, що регламентують порядок ділових зустрічей і переговорів 

o   правила оформлення документів 

o   сукупність правил традицій, яких дотримуються в міжнародних відносинах 

o   норми етики та етикету у взаєминах з клієнтами та партнерами по бізнесу 

Запитання 24

  Яка з наведених трансакцій веде до конфлікту у діловому спілкуванні?

варіанти відповідей

o   дорослий-дорослий 

o   батько-дитина

o   батько-батько 

o   батько-дитина-дорослий

Запитання 25

Стиль спілкування (керівництва), який формує відповідальність та ініціативність:

варіанти відповідей

o   авторитарний 

o   ліберальний 

o   демократичний 

o   демократично-ліберальний

Запитання 26

 Гуманістичний зміст етики ділового спілкування  обгрунтовується у концепції

варіанти відповідей

o   філософська концепція Платона «Вчення про риторику»

o   соціально-психологічна концепція Е. Фромма 

o   концепція Ф. Ніцше «Філософія життя»

o   теологічна доктрина Ф. Аквінського 

Запитання 27

За оцінками американських спеціалістів причиною поразок у спілкуванні є неправильна взаємодія з клієнтами

варіанти відповідей

o   У 20% випадків 

o   У 40% випадків 

o   У 60% випадків 

o   У 30% випадків 

Запитання 28

При спілкуванні втрачається інформації

варіанти відповідей

o   приблизно 40% 

o   приблизно 50%

o   приблизно 30%

o   приблизно 10% 

Запитання 29

 Золоте правило моральності

варіанти відповідей

o   десять заповідей Божих 

o   поводься стосовно інших людей так, як ти хотів би, щоб вони поводилися стосовно тебе 

o   вчиняй так, щоб максима твоєї волі одночасно мала силу принципу загального законодавства 

o   поводься по мірі заслуг кожної людини 

Запитання 30

За допомогою невербальних засобів передається інформація

варіанти відповідей

o   приблизно 80%

o   приблизно 60%

o   приблизно 40%

o   приблизно 30%

Запитання 31

 Праксодика відноситься до засобів невербальної комунікації

варіанти відповідей

o   кінетичних

o   темпоральних

o   тактильно-кінетичних 

o   акустичних 

Запитання 32

 До оптичних засобів невербальної комунікації відноситься

варіанти відповідей

o   екстралінгвістика 

o   проксеміка 

o   праксодика

o   акустика

Запитання 33

До рівнів взаєморозуміння не відноситься 

варіанти відповідей

o   компроміс 

o   співпереживання 

o   дружба

o   згода

Запитання 34

 Одним з елементів системи підготовки до переговорів є опції, під якими розуміють

варіанти відповідей

o   пошук зовнішніх стандартів, які ми можемо використовувати для переконання інших 

o   необхідність брати на себе такі зобов’язання, які ми можемо виконати 

o   підготовку різних варіантів договору 

o   пошук внутрішніх механізмів, які ми можемо використовувати для переконання інших

Запитання 35

 До стратегічних підходів ведення переговорів відносять

варіанти відповідей

o   компромісний

o   жорсткий

o   стандартний 

o   м'який 

Запитання 36

Метод вирішення міжособистісного конфлікту, що характеризується прийняттям, до певної міри точки зору іншої сторони - це

варіанти відповідей

o   співробітництво 

o   компроміс 

o   згладжування 

o   ухилення 

Запитання 37

Стратегія поведінки, при якій можливе максимальне досягнення учасниками взаємодії спільної мети

варіанти відповідей

o   взаємна поступка

o   поступливість

o   протидія

o   співробітництво 

Запитання 38

Зіткнення протилежних думок, поглядів, інтересів, прагнень, дій, планів у свідомості й поведінці окремої людини різних індивідів або груп людей - це

варіанти відповідей

o   протистояння

o   конфлікт 

o   конкуренція 

o   протидія

Запитання 39

Кульмінаційний порядок повідомлення

варіанти відповідей

o   повідомлення починається із сильного аргументу 

o   розміщення сильних аргументів усередині повідомлення 

o   найсильніші аргументи наводяться наприкінці 

o   найсильніші аргументи наводяться як на початку, так і наприкінці 

Запитання 40

  Культура спілкування – це

варіанти відповідей

o   сума набутих людиною знань, вмінь та навичок спілкування, які створені й прийняті в конкретному суспільстві на певному етапі його розвитку 

o   організована система активності індивідів, що цілеспрямовано взаємодіють з метою створення об'єктів матеріальної та духовної культури 

o   сфера людських взаємин, де тісно переплітаються пізнавальні процеси та емоції 

o   спосіб впливу на людину, коли звертаються до її свідомості, почуттів і досвіду з тим, щоб сформувати в неї нові установки 

Запитання 41

 Форми колективного обговорення проблем 

варіанти відповідей

o   ділова зустріч, переговори, дискусія 

o   діалог, моголог, полілог

o   мовлення, слухання, резюмування 

o   співробітництво, конкуренція, маніпулювання 

Запитання 42

Який з перелічених механізмів спілкування властивий актуалізаторам?

варіанти відповідей

o   активний 

o   пасивний

o   врівноважений 

o   байдужий 

Запитання 43

Які чинники впливають на формування іміджу?

варіанти відповідей

o   етичні та психологічні 

o   зовнішні та внутрішні 

o   формальні і неформальні 

o   голосові та візуальні 

Запитання 44

 Для яких міжнародних партнерів характерним є жест побудований великим і вказівним пальцем? 

варіанти відповідей

o   США

o   Японцям

o   Канадцям

o   Німцям

Запитання 45

 Мораль - це

варіанти відповідей

o   сукупність поглядів людини на мораль та моральність, і її відношення до діяльності

o   система принципів, норм і правил поведінки 

o   система правил зовнішньої і внутрішньої культури комунікації

o   система цінностей людини, що регулює її поведінку з точки зору принципового протиставлення добра і зла

Запитання 46

Асертивність - це

варіанти відповідей

o   неконфліктна поведінка

o   уміння знаходити компроміс

o   уміння перемагати в конфлікті

o   майстерне регулювання конфлікту

Запитання 47

 Імідж ділової людини - це

варіанти відповідей

o   уміння спілкуватися 

o   уміння керувати враженнями

o   уміння впливати на людей

o   уміння слухати

Запитання 48

Риторика – це мистецтво

варіанти відповідей

o   наслідування 

o   каліграфії

o   ефективної атаки у суперечках

o   виголошення промов

Запитання 49

  Міжнародні переговори засновані «на положенні», будуються за принципом:

варіанти відповідей

o   укладання вигідної угоди за один раз

o   виграш-виграш

o   виграш-програш

o   програш-виграш

Запитання 50

 Дві складові культури мовленнєвого спілкування 

варіанти відповідей

o   Говоріння і слухання 

o   Взаємодія і взаєморозуміння 

o   Повідомлення і зворотній зв'язок 

o   Сприймання і розуміння 

Запитання 51

До якої просторової зони організації простору при спілкуванні відноситься зона від 120 до 360 см:

варіанти відповідей

o   Соціальна

o   Громадська

o   Особиста

o   Інтимна

Запитання 52

 Етика ділового спілкування є складовою:

варіанти відповідей

o   Національних традицій

o   Психології управління 

o   Менеджменту організації 

o   Професійної моралі

Запитання 53

  Характерною рисою проведення переговорів американців є:

варіанти відповідей

o   ділові зустрічі призначається за попереднім узгодженням, переговори не припускають довгої прелюдії на сторонні теми

o   намагаються бути максимально ввічливими, утримуються від зайвих емоцій

o   прояв особистісної ініціативи і відносна незалежність від авторитетів, що дозволяє гнучко і швидко вирішувати проблемні питання 

o   дистанція спілкування значно коротша, співбесідники майже торкаються один одного, що свідчить про взаємну довіру

Запитання 54

За цільовою спрямованістю розрізняють спілкування 

варіанти відповідей

o   Анонімне, рольове

o   Діалогічне, монологічне

o   Опосередковане, безпосереднє

o   Міжособистісне, міжгрупове

Запитання 55

 Залежно від специфіки суб’єктів спілкування буває

варіанти відповідей

o   Діалогічне, монологічне

o   Опосередковане, безпосереднє

o   Міжособистісне і міжгрупове

o   Анонімне і рольове

Запитання 56

Засобом вербального спілкування є

варіанти відповідей

o   Міміка

o   Бесіда

o   Дотик

o   Жест

Запитання 57

 Кінесика відноситься до засобів вербальної комунікації

варіанти відповідей

o   Голосових

o   Візуальних

o   Тактильних

o   Просторових

Запитання 58

 Механізм міжособистісного сприйняття у спілкуванні, який характеризує розуміння та інтерпретацію співрозмовника шляхом ототожнення себе з ним, називається:

варіанти відповідей

o   Емпатією

o   Рефлексією

o   Ідентифікацією

o   Взаєморозумінням 

Запитання 59

 При якому стилі керівник байдуже ставиться до роботи колективу, не проявляє ініціативи у спільній діяльності, самоусувається від відповідальності за стан справ?

варіанти відповідей

o   Демократичному

o   Динамічному

o   Ліберальному

o   Авторитарному

Запитання 60

 Необхідною умовою формування особистості є

варіанти відповідей

o   Спілкування 

o   Соціальне середовище

o   Сім'я 

o   Школа

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест