етика

Додано: 1 грудня
Предмет:
60 запитань
Запитання 1

Етика - це

варіанти відповідей


Наука про особистість




Сукупність моральних правил певної суспільної чи професійної групи

Наука про морально етичні принципи поведінки людини в суспільстві

Про визначення норм людських стосунків

Запитання 2

Етичні принципи ділового спілкування - це



варіанти відповідей

Психологічні аспекти моральних взаємовідносин і правил поведінки у діловій сфері

Моральні аспекти відносин між суб’єктами ділової сфери суспільного буття

Аспекти правил, які потрібно дотримуватися в повсякденному житті для покращення поведінки спілкування з іншими людьми

Порядок поводження у сфері управління та підприємництва

Запитання 3

Стилі спілкування - це

варіанти відповідей

Індивідуально стабільна форма комунікативної поведінки людини в будь-яких умовах взаємодії

Способи прийняття рішень і розв’язання конфліктів

Форми психологічного впливу на партнерів комунікативної взаємодії



Сукупність стабільних у часі трансситуаційних способів, прийомів та експресивних проявів спілкування

Запитання 4

Оберіть одну характерну ознаку поняття спілкування

варіанти відповідей

Процес сприйняття та розуміння іншої людини

Процес обміну інформацією між людьми

Сфера людських взаємин, де тісно переплітаються пізнавальні процеси та емоції

Передача інформації у будь-якій формі від однієї до іншої людини безпосередньо або за допомогою засобів зв’язку будь-якого типу

Запитання 5

Оберіть одну характерну ознаку моделі спілкування

варіанти відповідей

Динамічна система безперервної трансформації комунікативної діяльності особистості

Психологічні, соціальні механізми, що впливають на характер міжособистісного спілкування

Аспекти комунікативного процесу, без якого неможливе існування й функціонування соціуму й кожного його представника

Соціально-психологічні аспекти міжособистісного, групового спілкування

Запитання 6

Механізм впливу - це

варіанти відповідей

Специфічні соціально-психологічні явища, що виникають у процесі взаємодії людей та безпосередньо впливають на ступінь і ефективність їхньої комунікативної взаємодії

Цілеспрямований психологічний процес комунікативної взаємодії

Засоби активної безпосередньої та опосередковано комунікативної взаємодії

Специфічні форми впливу в процесі взаємодії

Запитання 7

Предметом етики ділового спілкування виступає

варіанти відповідей

Комунікативна взаємодія

Поведінка людини

Морально-психологічні, етичні та психологічні механізми комунікативного процесу

Моральні норми, принципи і методи комунікативної взаємодії

Запитання 8

Однією із основних завдань етики ділового спілкування є



варіанти відповідей

Вивчення форм колективної взаємодії

Вивчення історії розвитку етнонаціональних особливостей комунікативного процесу

Вивчення лінгвістичних аспектів взаємовідносин

Розробка способів і засобів ділового спілкування відповідно до психологічних і соціокультурних особливостей співрозмовників

Запитання 9

Службовий етикет - це

варіанти відповідей

Зведення норм і правил, які регулюють поведінку людини

Сукупність найдоцільніших правил поведінки людей у трудових колективах та з партнерами по бізнесу

Сукупність правил пов’язаних з поведінковою саморегуляцією особистості

Форми культурної поведінки особистості в організації

Запитання 10

Оберіть одну концепцію, яка розкриває гуманістичний зміст етики ділового спілкування

варіанти відповідей

Філософська концепція Платона «Вчення про риторику»



Соціально-психологічна концепція Е. Фромма

Концепція Ф. Ніцше «Філософія життя»

Теологічна доктрина Ф. Аквінського

Запитання 11

Мозковий штурм - це

варіанти відповідей

Норма ведення переговорів

Модель конфлікту

Правила етикету ділового спілкування

Форма колективного обговорення

Запитання 12

Причиною виникнення конфлікту є

варіанти відповідей

Конструктивні та деструктивні

Об’єктивні і суб’єктивні

Прогнозована та довільна

Особистісна та соціальна

Запитання 13

Чинники формування іміджу



варіанти відповідей

Формальні та неформальні

Етичні та психологічні

Зовнішні та внутрішні


Голосові та візуальні

Запитання 14

Оберіть реакцію людини під час слухання:

варіанти відповідей

Зовнішня та внутрішня

Етична та психологічна

Формальна та неформальна

Голосова та візуальна

Запитання 15

Вкажіть складову культуру мовленнєвого спілкування:

варіанти відповідей

Взаємодія і взаєморозуміння

Говоріння і слухання

Повідомлення і зворотній зв’язок

Сприймання і розуміння

Запитання 16

Вкажіть кому належить вислів «Говори, аби я міг тебе пізнати»

варіанти відповідей

Арістотелю

Сократу

Платону

Цицерону

Запитання 17

Види реакцій людини під час слухання:

варіанти відповідей

Погодження, перефразування, осмислення, прийняття рішення

Згода, осмислення, зворотній зв’язок, резюмування

Повідомлення, розуміння, співпереживання, згода

З’ясування, перефразування, відбиття почуттів, резюмування

Запитання 18

Діловий етикет - це



варіанти відповідей

Норми, які регулюють стиль роботи, поведінки та спілкування при вирішенні ділових проблем

Сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків

Механізм мовлення, прояв індивідуальних особливостей людини

Форма ділового звертання та представлення

Запитання 19

Етика взаємовідносин - це

варіанти відповідей

норма ведення переговорів

модель конфлікту

формування взаємовідносин між керівництвом і підпорядкованим колективом на засадах взаємодопомоги і вимогливості один до одного з метою досягнення загальної мети

правила етикету ділового спілкування

Запитання 20

Яка із ознак характеризує принцип взаємовідносин?

варіанти відповідей

уважне ставлення до оточуючих

ввічливе ставлення

дотримування правил взаємовідносин в повсякденному житті для покращення поведінки спілкування з іншими людьми

порядок зустрічей і проводів делегації

Запитання 21

Принцип відповідальності - це

варіанти відповідей

моральна якість особистості, яка проявляється в умінні відповідати перед самим собою, іншими людьми за свої вчинки

наявність і прояв в діяльності тих чи інших умінь, знань, особистісних якостей

ступінь відповідальності особистості у відповідності існуючим моральним і юридичним нормам поведінки людини в суспільстві

совість людини, яка включає особистий аналіз поведінки

Запитання 22

Принцип толерантності - це

варіанти відповідей

прийняття і правильне розуміння розмаїття культур зовнішнього світу

форми самовираження і способи вияву людської індивідуальності

совість людини яка включає особистий аналіз поведінки

готовність прийняти інших такими, якими вони є, і взаємодіяти з ними на засадах згоди і порозуміння

Запитання 23

Діловий протокол - це

варіанти відповідей

сукупність правил традицій, яких дотримуються в міжнародних відносинах

правила оформлення документів

правила, що регламентують порядок ділових зустрічей і переговорів

норми етики та етикету у взаєминах з клієнтами та партнерами по бізнесу

Запитання 24

Яка з наведених трансакцій веде до конфлікту у діловому спілкуванні?

варіанти відповідей

батько-дитина

дорослий-дорослий

батько-батько

батько-дитина-дорослий

Запитання 25

Стиль спілкування (керівництва), який формує відповідальність та ініціативність:

варіанти відповідей

демократичний

ліберальний

авторитарний

демократично-ліберальний

Запитання 26

Гуманістичний зміст етики ділового спілкування обґрунтовується у концепції

варіанти відповідей

філософська концепція Платона «Вчення про риторику»

концепція Ф. Ніцше «Філософія життя»

соціально-психологічна концепція Е. Фромма

теологічна доктрина Ф. Аквінського

Запитання 27

За оцінками американських спеціалістів причиною поразок у спілкуванні є неправильна взаємодія з клієнтами

варіанти відповідей

У 20% випадків

У 40% випадків

У 30% випадків

У 60% випадків

Запитання 28

При спілкуванні втрачається інформації



варіанти відповідей

приблизно 40%

приблизно 50%

приблизно 30%

приблизно 10%

Запитання 29

Золоте правило моральності

варіанти відповідей

десять заповідей Божих

вчиняй так, щоб максимум твоєї волі одночасно мала силу принципу загального законодавства

поводься по мірі заслуг кожної людини

поводься стосовно інших людей так, як ти хотів би, щоб вони поводилися стосовно тебе

Запитання 30

За допомогою невербальних засобів передається інформація

варіанти відповідей

приблизно 80%

приблизно 60%

приблизно 40%

приблизно 30%

Запитання 31

Праксодика відноситься до засобів невербальної комунікації

варіанти відповідей

темпоральних

тактильно-кінетичних

акустичних

кінетичних

Запитання 32

До оптичних засобів невербальної комунікації відноситься

варіанти відповідей

проксеміка

екстралінгвістика

праксодика

акустика

Запитання 33

До рівнів взаєморозуміння не відноситься

варіанти відповідей

компроміс

співпереживання

дружба

згода

Запитання 34

Одним з елементів системи підготовки до переговорів є опції, під якими розуміють

варіанти відповідей

необхідність брати на себе такі зобов’язання, які ми можемо виконати

пошук внутрішніх механізмів, які ми можемо використовувати для переконання інших

пошук зовнішніх стандартів, які ми можемо використовувати для переконання інших

підготовку різних варіантів договору

Запитання 35

До стратегічних підходів ведення переговорів відносять

варіанти відповідей

жорсткий

компромісний

стандартний

м’який

Запитання 36

Метод вирішення міжособистісного конфлікту, що характеризується прийняттям, до певної міри точки зору іншої сторони - це

варіанти відповідей

співробітництво

компроміс

згладжування

ухилення

Запитання 37

Стратегія поведінки, при якій можливе максимальне досягнення учасниками взаємодії спільної мети

варіанти відповідей

протидія

поступливість

співробітництво

взаємна поступка

Запитання 38

Зіткнення протилежних думок, поглядів, інтересів, прагнень, дій, планів у свідомості й поведінці окремої людини різних індивідів або груп людей - це

варіанти відповідей

протистояння

конкуренція

протидія

конфлікт

Запитання 39

Кульмінаційний порядок повідомлення

варіанти відповідей

найсильніші аргументи наводяться наприкінці

повідомлення починається із сильного аргументу

розміщення сильних аргументів усередині повідомлення

найсильніші аргументи наводяться як на початку, так і наприкінці

Запитання 40

Культура спілкування – це

варіанти відповідей

організована система активності індивідів, що цілеспрямовано взаємодіють з метою створення об’єктів матеріальної та духовної культури

сфера людських взаємин, де тісно переплітаються пізнавальні процеси та емоції

спосіб впливу на людину, коли звертаються до її свідомості, почуттів і досвіду з тим, щоб сформувати в неї нові установки

сума набутих людиною знань, вмінь та навичок спілкування, які створені й прийняті в конкретному суспільстві на певному етапі його розвитку

Запитання 41

Форми колективного обговорення проблем

варіанти відповідей

діалог, монолог, полілог

ділова зустріч, переговори, дискусія

мовлення, слухання, резюмування

співробітництво, конкуренція, маніпулювання

Запитання 42

Який з перелічених механізмів спілкування властивий актуалізаторам?

варіанти відповідей

пасивний

активний

байдужий

врівноважений

Запитання 43

Які чинники впливають на формування іміджу?

варіанти відповідей

зовнішні та внутрішні

формальні і неформальні

етичні та психологічні

голосові та візуальні

Запитання 44

Для яких міжнародних партнерів характерним є жест побудований великим і вказівним пальцем?

варіанти відповідей

Японцям

США

Німцям

Канадцям

Запитання 45

Мораль - це

варіанти відповідей

сукупність поглядів людини на мораль та моральність, і її відношення до діяльності

система принципів, норм і правил поведінки

система правил зовнішньої і внутрішньої культури комунікації

система цінностей людини, що регулює її поведінку з точки зору принципового протиставлення добра і зла

Запитання 46

Асертивність - це

варіанти відповідей

уміння знаходити компроміс

неконфліктна поведінка

уміння перемагати в конфлікті

майстерне регулювання конфлікту

Запитання 47

Імідж ділової людини - це

варіанти відповідей

уміння впливати на людей

уміння спілкуватися

уміння керувати враженнями

уміння слухати

Запитання 48

Риторика – це мистецтво

варіанти відповідей

виголошення промов

ефективної атаки у суперечках

каліграфії

наслідування

Запитання 49

Міжнародні переговори засновані «на положенні», будуються за принципом:

варіанти відповідей

виграш-виграш

укладання вигідної угоди за один раз

виграш-програш

програш-виграш

Запитання 50

Дві складові культури мовленнєвого спілкування

варіанти відповідей

Взаємодія і взаєморозуміння

Говоріння і слухання

Повідомлення і зворотній зв’язок

Сприймання і розуміння

Запитання 51

До якої просторової зони організації простору при спілкуванні відноситься зона від 120 до 360 см:

варіанти відповідей

Соціальна

Громадська

Особиста

Інтимна

Запитання 52

Етика ділового спілкування є складовою:

варіанти відповідей

Менеджменту організації

Психології управління

Національних традицій

Професійної моралі

Запитання 53

Характерною рисою проведення переговорів американців є:

варіанти відповідей

ділові зустрічі призначається за попереднім узгодженням, переговори не припускають довгої прелюдії на сторонні теми

намагаються бути максимально ввічливими, утримуються від зайвих емоцій

прояв особистісної ініціативи і відносна незалежність від авторитетів, що дозволяє гнучко і швидко вирішувати проблемні питання

дистанція спілкування значно коротша, співбесідники майже торкаються один одного, що свідчить про взаємну довіру

Запитання 54

За цільовою спрямованістю розрізняють спілкування

варіанти відповідей

Діалогічне, монологічне

Опосередковане, безпосереднє

Міжособистісне, міжгрупове

Анонімне, рольове

Запитання 55

Залежно від специфіки суб’єктів спілкування буває

варіанти відповідей

Діалогічне, монологічне

Міжособистісне і міжгрупове

Опосередковане, безпосереднє

Анонімне і рольове

Запитання 56

Засобом вербального спілкування є

варіанти відповідей

Міміка

Дотик

Жест

Бесіда

Запитання 57

Кінесика відноситься до засобів вербальної комунікації

варіанти відповідей

Голосових

Візуальних

Просторових

Тактильних

Запитання 58

Механізм міжособистісного сприйняття у спілкуванні, який характеризує розуміння та інтерпретацію співрозмовника шляхом ототожнення себе з ним, називається:

варіанти відповідей

Ідентифікацією

Рефлексією

Емпатією

Взаєморозумінням

Запитання 59

При якому стилі керівник байдуже ставиться до роботи колективу, не проявляє ініціативи у спільній діяльності, самоусувається від відповідальності за стан справ?

варіанти відповідей

Демократичному

Ліберальному

Динамічному

Авторитарному

Запитання 60

Необхідною умовою формування особистості є

варіанти відповідей

Соціальне середовище

Сім’я

Школа

Спілкування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест