Етика ділового спілкування 1 частина

Додано: 5 квітня
Предмет:
59 запитань
Запитання 1

Етика - це

варіанти відповідей

Сукупність моральних правил певної суспільної чи професійної групи 

Наука про особистість 

Наука про морально етичні принципи поведінки людини в суспільстві 

Про визначення норм людських стосунків 

Запитання 2

Етичні принципи ділового спілкування-це

варіанти відповідей

Аспекти правил, які потрібно дотримуватися в повсякденному житті для покращення поведінки спілкування з іншими людьми  

Психологічні аспекти моральних взаємовідносин і правил поведінки у діловій сфері 

Моральні аспекти відносин між суб’єктами ділової сфери суспільного буття 

міжособистісн

Порядок поводження у сфері управління та підприємництва 

Запитання 3

Стилі спілкування-це

варіанти відповідей

Індивідуально стабільна форма комунікативної поведінки людини в будь яких умовах взаємодії   

Способи прийняття рішень і розв’язання конфліктів

Форми психологічного впливу на партнерів комунікативної взаємодії

Сукупність стабільних у часі трансситуаційних способів, прийомів та експресивних проявів спілкування

Запитання 4

Оберіть одну характерну ознаку поняття спілкування 

варіанти відповідей

Передача інформації у будь якій формі від однієї до іншої людини безпосередньо або за допомогою засобів зв’язку будь якого типу  

Процес сприйняття та розуміння іншої людини 

Процес обміну інформацією між людьми

Сфера людських взаємин, де тісно переплітаються пізнавальні процеси та емоції 

Запитання 5

Оберіть одну характерну ознаку моделі спілкування 

варіанти відповідей

Аспекти комунікативного процесу, без якого не можливе існування й функціонування соціуму, й кожного його представника    

Психологічні, соціальні механізми, що впливають на характер міжособистісного спілкування

Динамічна система безперервної трансформації комунікативної діяльності особистості

Соціально-психологічні аспекти міжособистісного, групового спілкування

Запитання 6

Механізм впливу - це

варіанти відповідей

Специфічні соціально-психологічні явища, що виникають у процесі взаємодії людей та безпосередньо впливають на ступінь і ефективність їхньої комунікативної взаємодії 

Цілеспрямований психологічний процес комунікативної взаємодії 

Засоби активної безпосередньої та опосередковано комунікативної взаємодії 

Специфічні форми впливу в процесі взаємодії 

Запитання 7

Предметом етики ділового спілкування виступає

варіанти відповідей

Морально-психологічні, етичні та психологічні механізми комунікативного процесу  

Поведінка людини 

Комунікативна взаємодія

Моральні норми, принципи і методи комунікативної взаємодії 

Запитання 8

Однією із основних завдань етики ділового спілкування є 


варіанти відповідей

Розробка способів і засобів ділового спілкування відповідно до психологічних і соціокультурних особливостей співрозмовників

Вивчення форм колективної взаємодії

Вивчення історії розвитку етнонаціональних особливостей комунікативного процесу 

Вивчення лінгвістичних аспектів взаємовідносин 

Запитання 9

Службовий етикет - це

варіанти відповідей

Сукупність найдоцільніших правил поведінки людей у трудових колективах та з партнерами по бізнесу 

Зведення норм і правил, які регулюють поведінку людини 

Сукупність правил пов’язаних з поведінковою саморегуляцією особистості 

Форми культурної поведінки особистості в організації 

Запитання 10

Оберіть одну концепцію, яка розкриває гуманістичний зміст етики ділового спілкування 

варіанти відповідей

Соціально-психологічна концепція Е. Фромма 


Філософська концепція Платона «Вчення про риторику»

Концепція Ф. Ніцше «Філософія життя»

Теологічна доктрина Ф. Аквінського 

Запитання 11

Мозковий штурм - це

варіанти відповідей

Форма колективного обговорення 

Норма ведення переговорів 

Модель конфлікту 

Правила етикету ділового спілкування 

Запитання 12

Причиною виникнення конфлікту є

варіанти відповідей

Об’єктивні і суб’єктивні 

Конструктивні та деструктивні 

Прогнозована та довільна

Особистісна та соціальна

Запитання 13

Оберіть реакцію людини під час слухання: 

варіанти відповідей

Зовнішня та внутрішня 

Етична та психологічна

Формальна та неформальна

Голосова та візуальна 

Запитання 14

Вкажіть складову культуру мовленнєвого спілкування: 

варіанти відповідей

Говоріння і слухання 

Взаємодія і взаєморозуміння

Повідомлення і зворотній зв'язок 

Сприймання і розуміння 

Запитання 15

Вкажіть кому належить вислів «Говори аби я міг тебе пізнати»

варіанти відповідей

Сократу 

Платону 

Аристотелю

Цицерону

Запитання 16

Види реакцій людини під час слухання:

варіанти відповідей

З’ясування, перефразування, відбиття почуттів, резюмування 

Згода, осмислення, зворотній зв'язок, резюмування 

Повідомлення, розуміння, співпереживання, згода

Погодження, перефразування, осмислення, прийняття рішення

Запитання 17

Діловий етикет - це

варіанти відповідей

Норми, які регулюють стиль роботи, поведінки та спілкування при вирішенні

Форма ділового звертання та представлення 

Сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків 

Механізм мовлення, прояв індивідуальних особливостей людини

Запитання 18

Етика взаємовідносин - це

варіанти відповідей

формування взаємовідносин між керівництвом і підпорядкованим колективом на засадах взаємодопомоги і вимогливості один до одного з метою досягнення загальної мети  

модель конфлікту 

норма ведення переговорів 

правила етикету ділового спілкування 

Запитання 19

Яка із ознак характеризує принцип взаємовідносин?

варіанти відповідей

ввічливе ставлення 

уважне ставлення до оточуючих 

порядок зустрічей і проводів делегації

дотримування правил взаємовідносин в повсякденному житті для покращення поведінки спілкування з іншими людьми 

Запитання 20

Принцип відповідальності - це

варіанти відповідей

моральна якість особистості, яка проявляється в умінні відповідати перед самим собою, іншими людьми за свої вчинки 

наявність і прояв в діяльності тих чи інших умінь, знань, особистісних якостей 

ступінь відповідальності особистості у відповідності існуючим моральним і юридичним нормам поведінки людини в суспільстві

совість людини яка включає особистий аналіз поведінки 

Запитання 21

Принцип толерантності - це

варіанти відповідей

готовність прийняти інших такими, якими вони є, і взаємодіяти з ними на засадах згоди і порозуміння 

прийняття і правильне розуміння розмаїття культур зовнішнього світу 

форми самовираження і способи вияву людської індивідуальності

совість людини яка включає особистий аналіз поведінки

Запитання 22

Діловий протокол - це

варіанти відповідей

правила, що регламентують порядок ділових зустрічей і переговорів 

правила оформлення документів 

сукупність правил традицій, яких дотримуються в міжнародних відносинах 

норми етики та етикету у взаєминах з клієнтами та партнерами по бізнесу

Запитання 23

Яка з наведених трансакцій веде до конфлікту у діловому спілкуванні?

варіанти відповідей

батько-дитина

дорослий-дорослий 

батько-батько

батько-дитина-дорослий

Запитання 24

Стиль спілкування (керівництва), який формує відповідальність та ініціативність:

варіанти відповідей

демократичний 

ліберальний 

авторитарний 

демократично-ліберальний

Запитання 25

Гуманістичний зміст етики ділового спілкування обгрунтовується у концепції

варіанти відповідей

соціально-психологічна концепція Е. Фромма 

філософська концепція Платона «Вчення про риторику»

концепція Ф. Ніцше «Філософія життя»

теологічна доктрина Ф. Аквінського

Запитання 26

За оцінками американських спеціалістів причиною поразок у спілкуванні є неправильна взаємодія з клієнтами

варіанти відповідей

У 60% випадків

У 20% випадків 

У 40% випадків 

У 30% випадків

Запитання 27

При спілкуванні втрачається інформації

варіанти відповідей

приблизно 50%

приблизно 40% 

приблизно 30%

приблизно 10% 

Запитання 28

Золоте правило моральності

варіанти відповідей

поводься стосовно інших людей так, як ти хотів би, щоб вони поводилися стосовно тебе 

десять заповідей Божих 

вчиняй так, щоб максима твоєї волі одночасно мала силу принципу загального законодавства 

поводься по мірі заслуг кожної людини 

Запитання 29

За допомогою невербальних засобів передається інформація

варіанти відповідей

приблизно 80%

приблизно 60%

приблизно 40%

приблизно 30%

Запитання 30

Праксодика відноситься до засобів невербальної комунікації

варіанти відповідей

акустичних 

тактильно-кінетичних 

темпоральних

кінетичних

Запитання 31

До оптичних засобів невербальної комунікації відноситься

варіанти відповідей

проксеміка 

екстралінгвістика 

праксодика

акустика

Запитання 32

До рівнів взаєморозуміння не відноситься 

варіанти відповідей

співпереживання 

компроміс 

дружба

згода

Запитання 33

Одним з елементів системи підготовки до переговорів є опції, під якими розуміють

варіанти відповідей

підготовку різних варіантів договору 

пошук зовнішніх стандартів, які ми можемо використовувати для переконання інших 

необхідність брати на себе такі зобов’язання, які ми можемо виконати 

пошук внутрішніх механізмів, які ми можемо використовувати для переконання інших

Запитання 34

До стратегічних підходів ведення переговорів відносять

варіанти відповідей

жорсткий

компромісний

стандартний 

м'який 

Запитання 35

Метод вирішення міжособистісного конфлікту, що характеризується прийняттям, до певної міри точки зору іншої сторони - це

варіанти відповідей

компроміс 

співробітництво 

згладжування 

ухилення 

Запитання 36

Стратегія поведінки, при якій можливе максимальне досягнення учасниками взаємодії спільної мети

варіанти відповідей

співробітництво 

протидія

поступливість

взаємна поступка

Запитання 37

Зіткнення протилежних думок, поглядів, інтересів, прагнень, дій, планів у свідомості й поведінці окремої людини різних індивідів або груп людей - це

варіанти відповідей

конкуренція 

протистояння

протидія

конфлікт 

Запитання 38

Кульмінаційний порядок повідомлення

варіанти відповідей

розміщення сильних аргументів усередині повідомлення 

найсильніші аргументи наводяться як на початку, так і наприкінці 

найсильніші аргументи наводяться наприкінці 

повідомлення починається із сильного аргументу 

Запитання 39

Культура спілкування – це

варіанти відповідей

сфера людських взаємин, де тісно переплітаються пізнавальні процеси та емоції 

сума набутих людиною знань, вмінь та навичок спілкування, які створені й прийняті в конкретному суспільстві на певному етапі його розвитку 

організована система активності індивідів, що цілеспрямовано взаємодіють з метою створення об'єктів матеріальної та духовної культури 

спосіб впливу на людину, коли звертаються до її свідомості, почуттів і досвіду з тим, щоб сформувати в неї нові установки 

Запитання 40

Форми колективного обговорення проблем 

варіанти відповідей

діалог, моголог, полілог

співробітництво, конкуренція, маніпулювання 

ділова зустріч, переговори, дискусія 

мовлення, слухання, резюмування 

Запитання 41

Який з перелічених механізмів спілкування властивий актуалізаторам?

варіанти відповідей

пасивний

врівноважений 

активний

байдужий 

Запитання 42

Які чинники впливають на формування іміджу?

варіанти відповідей

етичні та психологічні 

голосові та візуальні 

формальні і неформальні 

зовнішні та внутрішні 

Запитання 43

Для яких міжнародних партнерів характерним є жест побудований великим і вказівним пальцем? 

варіанти відповідей

Канадцям

Японцям

США

Німцям

Запитання 44

Мораль - це


варіанти відповідей

система принципів, норм і правил поведінки

система правил зовнішньої і внутрішньої культури комунікації

сукупність поглядів людини на мораль та моральність, і її відношення до діяльності

система цінностей людини, що регулює її поведінку з точки зору принципового протиставлення добра і зла

Запитання 45

Асертивність - це

варіанти відповідей

уміння знаходити компроміс

майстерне регулювання конфлікту

уміння перемагати в конфлікті

неконфліктна поведінка

Запитання 46

Імідж ділової людини - це

варіанти відповідей

уміння слухати

уміння впливати на людей

уміння спілкуватися 

уміння керувати враженнями

Запитання 47

Риторика – це мистецтво

варіанти відповідей

наслідування 

виголошення промов

ефективної атаки у суперечках

каліграфії

Запитання 48

Міжнародні переговори засновані «на положенні», будуються за принципом:

варіанти відповідей

виграш-програш

програш-виграш

виграш-виграш

укладання вигідної угоди за один раз

Запитання 49

Дві складові культури мовленнєвого спілкування 

варіанти відповідей

Сприймання і розуміння 

Повідомлення і зворотній зв'язок 

Говоріння і слухання 

Взаємодія і взаєморозуміння 

Запитання 50

До якої просторової зони організації простору при спілкуванні відноситься зона від 120 до 360 см:

варіанти відповідей

Інтимна

Особиста

Соціальна

Громадська

Запитання 51

Етика ділового спілкування є складовою:

варіанти відповідей

Національних традицій

Менеджменту організації 

Психології управління 

Професійної моралі

Запитання 52

Характерною рисою проведення переговорів американців є:

варіанти відповідей

ділові зустрічі призначається за попереднім узгодженням, переговори не припускають довгої прелюдії на сторонні теми

намагаються бути максимально ввічливими, утримуються від зайвих емоцій

дистанція спілкування значно коротша, співбесідники майже торкаються один одного, що свідчить про взаємну довіру

прояв особистісної ініціативи і відносна незалежність від авторитетів, що дозволяє гнучко і швидко вирішувати проблемні питання 

Запитання 53

За цільовою спрямованістю розрізняють спілкування 

варіанти відповідей

Міжособистісне, міжгрупове

Опосередковане, безпосереднє

Діалогічне, монологічне

Анонімне, рольове

Запитання 54

Залежно від специфіки суб’єктів спілкування буває

варіанти відповідей

Діалогічне, монологічне

Міжособистісне і міжгрупове

Анонімне і рольове

Опосередковане, безпосереднє

Запитання 55

Засобом вербального спілкування є

варіанти відповідей

Жест

Дотик

Міміка

Бесіда

Запитання 56

Кінесика відноситься до засобів вербальної комунікації

варіанти відповідей

Візуальних

Просторових

Голосових

Тактильних

Запитання 57

Механізм міжособистісного сприйняття у спілкуванні, який характеризує розуміння та інтерпретацію співрозмовника шляхом ототожнення себе з ним, називається:

варіанти відповідей

Рефлексією

Емпатією

Ідентифікацією

Взаєморозумінням 

Запитання 58

При якому стилі керівник байдуже ставиться до роботи колективу, не проявляє ініціативи у спільній діяльності, самоусувається від відповідальності за стан справ?

варіанти відповідей

Авторитарному

Ліберальному

Демократичному

Динамічному

Запитання 59

Необхідною умовою формування особистості є

варіанти відповідей

Сім'я 

Соціальне середовище

Школа

Спілкування 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест