Етика. Спілкування

Додано: 22 лютого 2023
Предмет:
Тест виконано: 800 разів
19 запитань
Запитання 1

Мовний етикет -

варіанти відповідей

сукупність речень, об'єднаних у тематичну й структурну цілісність за правилами певної мовної системи;

правила мовленої поведінки, прийняті національним мовним колективом;

модель побудови однотипних документів

Запитання 2

Стандартна послідовність фраз у зверненні до незнайомої людини може мати таку послідовність:

варіанти відповідей

Щиро вдячний за...!; Добрий день!; Чи не могли б Ви сказати ...;

Вибачте, що затримую Вас; Скажіть, будь-ласка...; Добрий день!

Добрий день! Будьте ласкаві, скажіть ...; Щиро дякую Вам.

Запитання 3

Пораду можна висловити так:

варіанти відповідей

Чи не спробувати Вам вступити до університету?

Доведеться Вам вступити до університету;

Не варто про це думати.

Запитання 4

Висловити власний погляд можна, скориставшись такою фразою:

варіанти відповідей

Я рахую, що цю книжку варто придбати;

Я вважаю, що цю книжку варто придбати;

Я пропоную придбати цю книжку.

Запитання 5

Заспокоїти, втішити людину можна за допомогою такої словесної формули:

варіанти відповідей

Ти (Ви) не зовсім добре вчинив (ли);

Це все дрібниці! Не варто про це думати;

Ви маєте рацію!

Запитання 6

Відповідь адресата на зауваження може являти собою:

варіанти відповідей

Вибачення, подяку, співчуття;

Заперечення, розраду, згоду;

Вибачення, заперечення, з'ясування.

Запитання 7

Спілкування - це:

варіанти відповідей

один з виявів взаємодії, в основі якого лежить обмін думками, почуттями, волевиявленнями з метою інформування;

не тільки все те, що створене руками й розумом людини, а й вироблений століттями спосіб суспільного поводження, що виражається в народних звичаях, віруваннях, у ставленні один до одного;

найважливіший, універсальний засіб організації та координації всіх видів суспільної діяльності.

Запитання 8

Щоб досягти успіху під час бесіди, треба:

варіанти відповідей

ретельно готуватися до неї, основну увагу зосереджувати на власному "я", говорити швидко;

ретельно готуватися до неї, бути уважним, тактовним, враховувати точку зору співбесідника.

ретельно готуватися до неї, висловлювати думки точно, логічно, постійно перебивати співрозмовника, щоб встигнути все сказати.

Запитання 9

Бесіда - це:

варіанти відповідей

Розмова двох або більше осіб з метою отримання певної інформації, розв'язання важливих проблем;

одна з найістотніших ознак нації;

сукупність загально прийнятих правил реалізації мовної системи, які закріплюються в процесі суспільної комунікації.

Запитання 10

Будь-яку телефонну розмову починаємо коротким виявом ввічливості:

варіанти відповідей

Я Вас вітаю;

Добрий день (ранок, вечір)!

Вельмешановний добродію!

Запитання 11

Якщо телефонуєте Ви, то:

варіанти відповідей

Насамперед запитайте, чи є у вашого співрозмовника достатньо часу для бесіди;

Насамперед запитайте прізвище, ім'я, по батькові свого співрозмовника;

Насамперед привітайтесь, назвіть організацію, яку ви представляєте, назвіть своє ім'я, прізвище, по батькові

Запитання 12

Найпоширенішими прощальними фразами є:

варіанти відповідей

До побачення!; Будьте здорові!; Даруйте, але ви тут не маєте рації;

Бувайте здорові!; Добраніч!; На все добре!

Прощавайте!; Хай Вам щастить!; Дякую за добре слово.

Запитання 13

Якщо телефонують Вам, то:

варіанти відповідей

запитайте прізвище, ім'я, по батькові свого співрозмовника;

привітайтесь, назвіть своє прізвище, ім'я по батькові;

зніміть слухавку й назвіть організацію, яку Ви представляєте.

Запитання 14

Телефонна розмова складається з таких етапів;

варіанти відповідей

Вступ, основна частина, закінчення;

Момент налагодження контакту, викладення суті справи, закінчення розмови;

момент налагодження контакту, прощання.

Запитання 15

Щоб утримати увагу слухачів, потрібно:

варіанти відповідей

говорити надто голосно;

говорити тихо;

пристосовувати свій голос до тієї обстановки, де відбувається спілкування

Запитання 16

Незалежно від того хто телефонує, треба:

варіанти відповідей

бути доброзичливим, уважно вислуховувати співрозмовника, бути стриманим;

бути тактовним і стриманим, покласти слухавку, коли розмова вельми неприязною;

бути доброзичливим, тактовним, розмовляти дуже голосно.

Запитання 17

Якщо до телефону підійшов не той, хто вам потрібен, ви маєте:

варіанти відповідей

покласти слухавку й ще раз зателефонувати;

З'ясувати причину своєї невдачі;

перепросити і звернутися з проханням покликати потрібну вам людину.

Запитання 18

Ініціатива закінчення людини зазвичай належить тому:

варіанти відповідей

хто телефонує;

кому телефонують;

будь-кому.

Запитання 19

Під час виголошення доповіді голос треба підвищувати тоді:

варіанти відповідей

коли хочете когось переконати;

коли хочете відповісти на питання;

Коли ставите запитання, виявляєте здивування чи радість.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест