Спеціаліст «сфери послуг» при взаємодії з клієнтом повинен проявляти:
Етапи успішної взаємодії спеціаліста сфери послуг з клієнтом:
Неспішний, незворушний, має стійкі прагнення і настрій, слабкий в прояві емоцій і почуттів. Наполегливий, спокійний і врівноважений - це...
Швидкий, пристрасний, поривчастий, імпульсивний і неврівноважений, з різко мінливим настроєм з емоційними спалахами - це
Товариський, комунікабельний, рухливий, легкий, безтурботний в спілкуванні, може бути безвідповідальним, зі швидкою реакцією на все що відбувається - це.
Визначте психологічний ефект, коли при оцінці людини, судження про якусь одну характеристику людини розповсюджується на всю особистість вцілому, і, проявляється цей ефект здебільшого при сприйнятті незнайомих людей.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома