Ф. Шиллер "Рукавичка"

Додано: 26 вересня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 6981 раз
12 запитань
Запитання 1

В основу сюжету балади покладено:

варіанти відповідей

міф

народну пісню

історичну легенду

Запитання 2

Яке враження справив вчинок лицаря на королівський двір

варіанти відповідей

всі на нього дивилися, як на героя

йому докоряли за необережність

його вчинок не помітили

Запитання 3

Як змінила своє ставлення до лицаря героїня балади:

варіанти відповідей

почала дивитися на нього з любов'ю

пообіцяла своє кохання іншому лицареві

ставлення не змінилося

Запитання 4

Як завершується балада:

варіанти відповідей

лицар і дама одружуються

лицар благає даму про кохання

лицар покинув даму

Запитання 5

Визначте основну ідею балади:

варіанти відповідей

прославлення кохання

критика бездуховного суспільства

утвердження сили природи

Запитання 6

Рукавичка в баладі Шиллера є:

варіанти відповідей

символом кохання

приводом для розваги

символом лицарської вдачі

Запитання 7

Кульмінаційним моментом у баладі є:

варіанти відповідей

Кунігунда кидає рукавичку на арену між хижаками

Король дає знак і хижих звірів випускають на арену

Делорж отримує рукавичку

Запитання 8

У баладі паралельно існують два світи:

варіанти відповідей

жінки і чоловіки

реальний і фантастичний

звірі й люди

Запитання 9

Як ставиться до події в звіринці король:

варіанти відповідей

він не робить жодної спроби, щоб зупинити васала, котрий наражається на небезпеку

зупиняє лицаря

підтримує даму своїм наказом

Запитання 10

Образ лицаря є втіленням:

варіанти відповідей

бездушного суспільства

хижої моралі

людської гідності і свободи

Запитання 11

Кинувши рукавичку в обличчя дамі, лицар демонструє:

варіанти відповідей

небажання бути іграшкою в руках будь-кого

зневагу до дами

героїзм

Запитання 12

Чому дама кинула рукавичку в центр звіринця?

варіанти відповідей

це сталося випадково

заради власної примхи, щоб розважитись

щоб лицар, якого вона не любила, загинув

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест