Ф. Шиллер "Рукавичка"

Додано: 5 жовтня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 3041 раз
11 запитань
Запитання 1

Фрідріх Шиллер за національністю ...

варіанти відповідей

Англієць

Шотландець

Німець

Поляк

Запитання 2

Які звірі знаходились у звіринці?

варіанти відповідей

Тигри

Вовки

Ведмеді

Лев

Леопарди

Запитання 3

Що зробила Кунігунда для того, щоб лицар переконав її у своєму коханні?

варіанти відповідей

Влаштувала лицарський турнір

Попросила підняти рукавичку, яка опинилась у звіринці

Попросила заспівати серенаду

Зажадала привселюдного поцілунку

Запитання 4

Які два світи можна побачити в баладі?

варіанти відповідей

реальний і фаниастичний

світ звірів і світ людей

світ природи і світ тварин

світ аристократії і світ народу

Запитання 5

Чи міг лицар відмовитися підняти рукавичку?

варіанти відповідей

 так, щоб не загинути

ні, бо дама не звертатиме на нього уваги

ні, це справа честі

Запитання 6

У баладі Шиллера "Рукавичка" показаний конфлікт між

варіанти відповідей


лицарем і хижими звірами

особистою честю і коханням

 закоханими чоловіками

лицарем і королем

Запитання 7

"Подяки, дамо, не треба мені" - це слова...

варіанти відповідей

Делоржа

Короля Франциска

Робін Гуда

Запитання 8

За історичну основу балади "Рукавичка" автор взяв розповіді про розваги ...

варіанти відповідей

французького двору часів короля Франциска І

німецького двору часів короля з династії Валуа

у володіннях Вюртемберзького герцога Карла Євгенія

Запитання 9

Що Делорж зробив з рукавичкою, після того як дістав її?

варіанти відповідей

залишив собі

кинув в обличчя дамі

з тремтіння і шаною повернув дамі

викинув

Запитання 10

До яких творів належить балада?

варіанти відповідей

Епічних

Ліричних

Ліро-епічних

Драматичних

Запитання 11

Ідея балади Фрідріха Шиллера "Рукавичка": 

варіанти відповідей

Сила народу – у його єдності, вірі, патріотах.


Боротьба за незалежність і свободу проти поневолювачів.

Утвердження самоцінності людського життя.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест