Сукупність принципів, методів і процедур, які використовують на підприємствах для складання та подання фінансової звітності – це:
Хто несе відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів:
Забезпечення дотримання методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності – це обов’язки:
Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є:
Який документ укладають з касиром для забезпечення відповідальності?
Яка гранична сума готівкового розрахунку одного підприємства з іншим протягом дня?
Ліміт каси підприємства затверджується:
Для обліку готівкових операцій призначений рахунок:
Приймання готівки в касу оформляється:
Для обліку коштів на рахунках у банку призначений рахунок:
Для синтетичного обліку касових операцій призначений:
За яким документом отримують гроші в банку:
Вкажіть первинний документ на здачу готівки в банк:
Виберіть правильну кореспонденцію рахунків, якщо отримано в касу гроші з банку для видачі оплати праці:
Виберіть правильну кореспонденцію рахунків, якщо видали гроші з каси підзвіт:
Виберіть правильну кореспонденцію рахунків, якщо з каси видали зарплату:
17. В якому обліковому регістрі ведеться синтетичний облік за рахунком 31?
Виберіть правильну кореспонденцію рахунків, якщо Казначейство списало з електронного рахунка ПДВ:
Копія особового рахунка клієнта в установі банку для підприємства є:
Наказ підприємства для банку про списання коштів з його рахунка на рахунок отримувача – це:
Якою має бути кореспонденція рахунків, якщо на поточний рахунок надійшли внески до статутного капіталу підприємства?
. Якою має бути кореспонденція рахунків, якщо з поточного рахунка перераховано постачальнику за придбані матеріальні цінності?
Якою має бути кореспонденція рахунків під час погашення короткострокової позики банку з поточного рахунка?
. Ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких приведе до економічних вигод у майбутньому, – це:
Дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства, – це:
Процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства для прийняття рішень – це:
Принципи та методи ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності, що не суперечать міжнародним стандартам, визначає:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома