Форма земної поверхні та корисні копалини

Додано: 1 травня 2020
Предмет: Я досліджую світ, 2 клас
Тест виконано: 76 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Як називають   нерівності земної поверхні?

варіанти відповідей

А) каньйоном;


Б) рельєфом;


В) низовинами.

Запитання 2

2. Якими кольорами позначають на карті  рівнини?

варіанти відповідей

А) синім і зеленим;


 Б) коричневим  і жовтим;


В) жовтим і зеленим. .

Запитання 3

3. Які гори розташовані на території України ?





варіанти відповідей

А) Кримські  та  Альпійські;

Б) Уральські  та Кавказькі;

В) Карпати  та Кримські.

Запитання 4

4. Що таке каньйон?




варіанти відповідей

А) круча  над морем ;

 Б) глибока  долина  поміж кручами;

 В) дуже високі гори.

Запитання 5

5. Вкажи рядок в якому вказані лише тверді корисні копалини.



варіанти відповідей

А) нафта, граніт,  сіль;

Б)  газ, сіль, пісок;

В) граніт, сіль, кам’яне вугілля.

Запитання 6

6. Як називаються фахівці, що займаються пошуком гірських порід?




варіанти відповідей

А) геологи;

Б) археологи;

В) палеонтологи.

Запитання 7

7. З якої корисної копалини виготовляють скло?



варіанти відповідей

А) білої   глини;


 Б) кам’яного вугілля ;

 В) кварцового піску.

Запитання 8


8. Який продукт виготовляють з нафти ?




варіанти відповідей

А) смолу;

Б)  бензин;

В)  олію.

Запитання 9

9. Ґрунт  складається з таких компонентів


варіанти відповідей

А) піску, кам’яного вугілля, граніту, газу, нафти ;

Б) відмерлих  рослин і тварин, води, піску, глини;

В) води, піску,  глини,  перегною, повітря.

Запитання 10

10. З чого утворюється перегній?


варіанти відповідей

А) піску, кам’яного вугілля ;

Б) глини і граніту;

В) відмерлих решток рослин і тварин.

Запитання 11

11. Ґрунт  набуває темного забарвлення завдяки:


варіанти відповідей

А) перегною;


Б)  порам;

В)  дощу.

Запитання 12

12. Обери рядок у  якому вказано лише коштовне каміння:




варіанти відповідей

А) діамант, граніт, рубін;

Б) вапняк, мармур, граніт;

В) алмаз,  рубін,  діамант.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест