Вступ. Форми організації навчальної діяльності

Додано: 28 вересня 2021
Предмет:
Тест виконано: 70 разів
10 запитань
Запитання 1

Вкажіть, якої змістової лінії природничої освітньої галузі нема у типовій освітній програмі (під керівництвом Шияна Р. Б.)

варіанти відповідей

Я у природі

Я в рукотворному світі

Я досліджую світ

Запитання 2

Завданням природничої освітньої галузі є:

варіанти відповідей

формування екологічно й етично обґрунтованої поведінки у природі, залучення до участі у природоохоронних акціях

вироблення досвіду дослідження просторових відношень, форм об’єктів навколишнього світу, конструювання площинних та об’ємних геометричних фігур

критичне оцінювання інформації та використання її для різних потреб

Запитання 3

У курсі "ЯДС" (під керівництвом Савченко О. Я.) природнича освітня галузь інтегрується з освітньою галуззю:

варіанти відповідей

математичною

громадянською та історичною

мовно-літературною

Запитання 4

Встановлення зв’язків між неживою і живою природою, формування бережливого ставлення до природи передбачено у змістовій лінії:

варіанти відповідей

Я пізнаю природу

Я у природі

Я в рукотворному світі

Запитання 5

Гуртки, студії - це

варіанти відповідей

позаурочні заняття

групова позакласна робота

масова позакласна робота

Запитання 6

Організовується за спеціально розробленою програмою. Є добровільною, створеною за інтересами і бажанням дітей, не є обов'язковою для всіх учнів формою організації навчальної діяльності:

варіанти відповідей

урок

позаурочне заняття

позакласна робота

Запитання 7

В якому класі молодші школярі вивчають про план місцевості, масштаб?

варіанти відповідей

У 2 класі

У 3 класі

У 4 класі

Запитання 8

Скільки освітніх галузей інтегрується в курсі "ЯДС" (під керівництвом Шияна Р. Б.)?

варіанти відповідей

7

5

3

Запитання 9

За місцем у структурі навчально-виховного процесу, уроки-екскурсії бувають:

варіанти відповідей

однотемні

вступні

багатотемні

Запитання 10

Вкажіть етап у макроструктурі уроку, властивий для природничої освітньої галузі:

варіанти відповідей

мотивація навчальної діяльності

актуалізація опорних знань

підсумок фенологічних спостережень

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест