На формування споживчого попиту впливають:
Головна мета вивчення попиту -
.......попит на окремі товари всередині товарних груп з врахуванням сорту, фасування, упаковки:
....попит, який задоволений і в об'ємі і в асортименті:
......попит на товари, які чи відсутні в продажу на даний момент,
чи не задовольняють покупців по окремим його признакам:
попит по матеріалам продажу пробних партій товару:
Методика вивчення формуючого попиту:
.....відображає вимоги і форми розподілу праці між учасниками товаропросування і має на меті розробити принципи підбору товарів з врахуванням специфіки роботи окремих
підприємств і організацій:
.......асортиментна політика спрямована на раціональне розміщення наявного асортименту товарів на оптових і роздрібних підприємствах:
Ознаки групування асортименту:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома