Фотомистецтво та реклама.

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Мистецтво, 9 клас
Тест виконано: 152 рази
12 запитань
Запитання 1

Винахідниками фотографії є:

варіанти відповідей

Оюст Люм'єр та Луї Люм'єр

Жозеф Нісефор Ньєпс, Луї Жак Даггер, Вільям Генрі Фокс Толбот.

Чарлі Чаплін

Дзига Вертов та Олександр Довженко

Генрі Форд та Карл Бенц

Запитання 2

Перша жінка-фотограф :


варіанти відповідей

Анна Аткінс

Віра Холодна

Вівьєн Лі

Опра Уінфрі

Запитання 3

Легенда американського і світового фотомистецтва. Широкої популярності набув завдяки своїм чорно-білим пейзажам.

варіанти відповідей

Чарлі Чаплін

Огюст Люм'єр

Дзига Вертов

Вільям Толбот

Ансел Адамс

Запитання 4

Один з найвідоміших українських фотографів. Уроженець Житомира, випускник Фотографічного Інституту Віденської академії мистецтв. Відкрив фотомайстерню в Харкові. Фотографував коронованих осіб, громадських діячів, шляхтичів та міщан.

варіанти відповідей

Дзига Вертов

Олександр Довженко

Альфред Федецький

Йосип Тимченко

Запитання 5

Оберіть правильні відповіді. За спрямованістю реклама буває (2 відповіді):

варіанти відповідей

Комерційна (бізнесова, товарна)

Індивідуальна

Локальна (охоплює торговий заклад, або населений пункт)

Масова

Соціальна (політична, просвітницька, тощо)

Регіональна (охоплює певний регіон)

Загальнонаціональна (в маштабах однієї держави)

Міжнародна

Запитання 6

Оберіть правильні відповіді. За характером впливу рекламних засобів реклама буває: (2 відповіді)

варіанти відповідей

Комерційна (бізнесова, товарна)

Локальна (охоплює торговий заклад, або населений пункт)

Соціальна (політична, просвітницька, тощо)

Загальнонаціональна (в маштабах однієї держави)

 Індивідуальна

Масова

Регіональна (охоплює певний регіон)

Міжнародна

Запитання 7

Оберіть правильні відповіді. Залежно від території реклама буває: (4 відповіді)

варіанти відповідей

Комерційна (бізнесова, товарна)

Локальна (охоплює торговий заклад, або населений пункт)

Соціальна (політична, просвітницька, тощо)

Загальнонаціональна (в маштабах однієї держави)

Індивідуальна

Масова

Регіональна (охоплює певний регіон)

Міжнародна

Запитання 8

Рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях автотрас поблизу місця продажу рекламованого товару, один з найпопулярніших видів зовнішньої реклами - це:

варіанти відповідей

Реклама

Бренд

Білборд

Фоторепортаж

Афіша

Лайтбокс

Презентація

Електронне табло

Запитання 9

Комплекс уявлень, асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик про продукт або послугу. Його складовими є елементи фірмового стилю: назва, логотип, палітра кольорів…

варіанти відповідей

Реклама

Білборд

Афіша

Презентація

Бренд

Фоторепортаж

Лайтбокс

Електронне табло

Запитання 10

Обери засоби розповсюдження рекламної продукції, які належать до кіно, відео, телебачення: (одна правильна відповідь)

варіанти відповідей

Плакати, афіші, листівки, буклети, каталоги

Короткометражні фільми, слайд-фільми, рекламні передачі, ролики, телезаставки

Білборди, плазмові екрани, транспаранти, вказівники, панно, вивіски, вітрини

Газети, журнали з рекламними оголошеннями та статтями.

Статичні й динамічні лайтбокси, електронні табло, газосвітлові оголошення, "рядок, що біжить"

Зовнішнє оформлення автомобілів, рамваїв і тролейбусів, вагонів метро, реклама в салонах громадського транспорту

Презентації, прес-конференції, "круглі столи", зустрічі з фахівцями, демонстрація товарів, дегустація продуків

Запитання 11

Оберіть засоби розповсюдження рекламної продукції, які належать до зовнішньої реклами: (одна правильна відповідь)

варіанти відповідей

Плакати, афіші, листівки, буклети, каталоги

Білборди, плазмові екрани, транспаранти, вказівники, панно, вивіски, вітрини

Статичні й динамічні лайтбокси, електронні табло, газосвітлові оголошення, "рядок, що біжить"

Презентації, прес-конференції, "круглі столи", зустрічі з фахівцями, демонстрація товарів, дегустація продуків

Короткометражні фільми, слайд-фільми, рекламні передачі, ролики, телезаставки

Газети, журнали з рекламними оголошеннями та статтями.

Зовнішнє оформлення автомобілів, рамваїв і тролейбусів, вагонів метро, реклама в салонах громадського транспорту

Запитання 12

Оберіть засоби розповсюдження рекламної продукції, які належать до світлової реклами: (одна правильна відповідь)

варіанти відповідей

Плакати, афіші, листівки, буклети, каталоги

Білборди, плазмові екрани, транспаранти, вказівники, панно, вивіски, вітрини

Статичні й динамічні лайтбокси, електронні табло, газосвітлові оголошення, "рядок, що біжить"

Презентації, прес-конференції, "круглі столи", зустрічі з фахівцями, демонстрація товарів, дегустація продуків

Короткометражні фільми, слайд-фільми, рекламні передачі, ролики, телезаставки

Газети, журнали з рекламними оголошеннями та статтями.

Зовнішнє оформлення автомобілів, трамваїв і тролейбусів, вагонів метро, реклама в салонах громадського транспорту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест