Франція у останній третині ХІХ ст.

Додано: 19 січня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
14 запитань
Запитання 1

Яка держава не була членом блоку "Антанта"

варіанти відповідей

Англія

Франція

США

Запитання 2

Яка держава була головним суперником Франції у боротьбі за колонії після створення Троїстого союзу?

варіанти відповідей

Німеччина

Велика Британія

Австро-Угорщина

Запитання 3

Назвіть головну державу, куди наприкінці ХІХ ст. був спрямований французький капітал?

варіанти відповідей

Російська імперія

Японія

Китай

Запитання 4

Яка подія в житті Франції відбулася з нагоди сторіччя взяття Бастилії?

варіанти відповідей

відкриття Всесвітньої виставки в Парижі

вибори до парламенту

спроба захопити склади з артилерією Народної гвардії

Запитання 5

Луї Трошу очолював:

варіанти відповідей

міністерство закордонних справ Франції

Тимчасовий уряд національної оборони

збройні сили Франції

Запитання 6

Скільки грамів хліба видавалося одному жителю в січні 1871 р.?

варіанти відповідей

100

200

300

Запитання 7

Ельзас та Лотарингія за результатами франко-прусської війни передавалися:

варіанти відповідей

Франції

Німеччині

Бельгії

Запитання 8

Що не було результатом виборів 1876 р.?

варіанти відповідей

отримання республіканцями більшості місць в парламенті

поступове усунення монархістів від влади

перемога монархістів на виборах

Запитання 9

Хто не належав до коаліції дрейфусарів 1902 р.?

варіанти відповідей

соціалісти

радикали

демократи

Запитання 10

В якому році було дозволено діяльність профспілок та організацію страйків?

варіанти відповідей

1880

1882

1884

Запитання 11

Скільки днів проіснувала влада Паризької комуни?

варіанти відповідей

70

71

72

Запитання 12

Чисельність французької армії у 1870 р.:

варіанти відповідей

210 тис.

220 тис.

230 тис.

Запитання 13

До якої країни втік Ж. Буланже?

варіанти відповідей

Бельгія

Німеччина

Англія

Запитання 14

В якому році реабілітували А. Дрейфуса?

варіанти відповідей

1904

1905

1906

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест