Тест можна використовувати на уроках з української мови у 6 класі для перевірки знань учнів з теми "Фразеологія. Словотвір. Орфографія"
1. Укажіть НЕПРАВИЛЬНЕ тлумачення фразеологізму
2. Укажіть значення запропонованого фразеологізму Перша скрипка
3. Виберіть рядок, у якому всі слова утворені префіксальним способом:
4. Виберіть рядок, у якому всі слова написані ПРАВИЛЬНО:
5. Усі складні слова пишуться через дефіс у рядку:
6. Усі слова з пів треба писати окремо (за новим правописом):
7. Яким способом утворені слова в рядку: розбір, блакить, спів
8. Яким способом утворені слова рядка: Черкащина, братський, хмарний;
9. У реченні Марійка розповідала про пригоду в лісі п’яте на десяте знайдіть фразеологізм та визначте, яку синтаксичну роль у реченні він виконує.
10. У реченні знайдіть фразеологізм та визначте, яку синтаксичну роль він виконує: Микола майже годину сушив голову над важкою задачею.
11. Підберіть до фразеологізму не викурити й ладаном антононімічну пару:
12. Яке з поданих словосполучень не є фразеологізмом:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома