Функції та діяльність адміністрації школи

Додано: 6 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 33 рази
10 запитань
Запитання 1

Як В.Сухомлинський називав директора школи?

варіанти відповідей

менеджер;

диригент;

керівник.

Запитання 2

Оберіть варіанти відповідей, які відображають функціональні обов’язки директора школи:

варіанти відповідей

керує роботою своїх заступників;

відповідає за всеобуч, працевлаштування випускників;

ор­ганізовує методичну роботу предметних комісій і мето­дичних об'єднань;

організовує роботу педагогічної ради, ради школи, батьків­ського комітету, батьківського всеобучу;

організовує і координує шкільну художню самодіяль­ність, туризм і краєзнавчу роботу;

скеро­вує профорієнтаційну роботу, відповідає за охорону праці й техніку безпе­ки, оформлення школи; 

здійснює моральне й матеріальне стимулювання праці вчителів, інших співпрацівників школи та учнів.

Запитання 3

Відпо­відає за збереження шкільних приміщень і майна, за мате­ріальне забезпечення навчального процесу, санітарний стан школи, протипожежну охорону, правильну організацію ро­боти обслуговуючого персоналу:

варіанти відповідей

заступник директора школи з навчально-виховної роботи;

другий заступник директора школи з навчально-виховної роботи;

заступник директора з господарської частини;

заступник директора з соціально-педагогічної реабілі­тації.

Запитання 4

Оберіть варіанти відповідей, які відображають функціональні обов’язки заступника директора школи з навчально-виховної роботи:

варіанти відповідей

складає та коригує розклади уроків, факультативних, гурткових занять, графіки про­ведення заліків, практичних, лабораторних, контрольних робіт, екскурсій; 

займається підготов­кою і проведенням традиційних шкільних і державних свят; 

відповідає за звітність з питань організації навчально-виховного процесу; 

організовує учнівський колектив на боротьбу за глибокі та міцні знання; 

встановлює зв'язки зі спонсорами, ше­фами, веде пошук джерел позабюджетного фінансування школи та ін.

Запитання 5

Вкажіть, хто саме із заступників відповідає за роботу груп продовженого дня:

варіанти відповідей

заступник директора школи з навчально-виховної роботи;

заступник директора з господарської частини;

заступник директора з виховної роботи;

заступник директора школи з наукової роботи;

заступник директора з комерційної діяльності (завуч-координатор);

заступник директора з соціально-педагогічної реабілі­тації.

Запитання 6

Заступник директора з господарської частини має таке коло обов’язків:

варіанти відповідей

відпо­відає за збереження шкільних приміщень і майна, за мате­ріальне забезпечення навчального процесу, санітарний стан школи, протипожежну охорону, правильну організацію ро­боти обслуговуючого персоналу;

керує навчально-виховною роботою в молодших класах; відповідає за організацію методич­ної роботи вчителів молодших класів, за проведення ними позаурочної роботи з дітьми;

здійснює педагогічне керівництво роботою класних керівників, певних секторів учнівського самоврядування; органі­зовує та контролює шкільну художню самодіяльність, туристсько-крає­знавчу роботу;

правильна відповідь відсутня.

Запитання 7

Встановлює зв'язки зі спонсорами, ше­фами, веде пошук джерел позабюджетного фінансування школи та ін.


варіанти відповідей

заступник директора з соціально-педагогічної реабілі­тації;

заступник директора з комерційної діяльності (завуч-координатор);

заступник директора школи з наукової роботи.

Запитання 8

 Чи може в школі бути два заступника з навчально – виховної роботи?

варіанти відповідей

так,

ні, 

не знаю;

завжди є два заступника з навчально - виховної роботи, які рівномірно розподіляють обов’язки між собою.

Запитання 9

Якими документами регламентується діяльність заступника директора з навчально- виховної роботи?

варіанти відповідей

законом «Про освіту»

Законом «Про загальну середню освіту»

Положенням про середній загальноосвітній навчально – виховний заклад,

наказом по школі,

усі відповіді є правильними.

Запитання 10

В залежності від яких факторів залежить розподіл кількості посад і функціональних обов'яз­ків:

варіанти відповідей

розсуд директора школи;

конкретні особливості школи (кількість учнів, спеціалізація тощо);

регіональне розміщення школи та її матеріально – технічне оснащення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест