Г.Белль. "Подорожній..."

Додано: 10 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 541 раз
12 запитань
Запитання 1

1. Г.Белль здобував освіту, вивчаючи германістику і класичну філологію,

варіанти відповідей

у Берлінському університеті

у Дрезденському університеті

у Кельнському університеті

у Боннському університеті

Запитання 2

2. Під час Другої світової війни Белль побував у Польщі, Франції, Угорщині. Улітку 1943 року опинився в Україні. Враження від воєнних подій того часу відобразилися у його першій повісті

варіанти відповідей

"Очима клоуна"

"Поїзд за розкладом"

"Де ти був, Адаме?"

"Груповий портрет з дамою"

Запитання 3

3. Г.Белль був не тільки талановитим письменником, а й активним громадським діячем:

варіанти відповідей

надавав підтримку багатом митцям, які страждали від утисків комуністичного режиму

писав романи, де утверджував свободу людини, живий дух, які необхідно повернути світові

був президентом міжнародної організації "ПЕН-клуб", яка захищала інтереси письменників, редакторів, перекладачів

боровся проти війни у В'єтнамі та за права людини у всьому світі

Запитання 4

4.Оповідання"Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...." викриває всю абсурдність і жорстокість війни. Усього три місяці тому юнак був учнем класичної гімназії. І ось зараз він був тяжко поранений: "...я весь горів, усе в мені боліло - голова, руки, ноги, й серце калаталось, мов несамовите. Чого лишень не привидиться ..." Закінчіть речення

варіанти відповідей

коли ти ледве дихаєш

коли не хочеш жити

у гарячці

коли ти поранений

Запитання 5

5. Твір має назву "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." Назва досить дивна і незрозуміла. Це фрагмент речення, обірваний початок давньогрецького двовірша-епітафії про битву у фермопільській ущелині, де, захищаючи вітчизну, загинули 300 спартанців - воїнів царя Леоніда. Автор її Сімон Кеоський. Вона звучала так: "Подорожній, коли ти прийдеш у Спарту, перекажи македонцям, що вкупі мертві ми тут лежимо, вірні їм даним словом ". Отже, назва не випадкова, бо

варіанти відповідей

показує загальновідомі явища у світі

показує маловідомі явища у сучасному світі

німецьких школярів ще із шкільної парти привчали до думки про героїчну смерть заради громадянського обов'язку

такі патріотичні вірші використовували в німецьких гімназіях для вправ з каліграфії, щоб сформувати в учнів думку про необхідність саможертви для вищого суспільного блага

Запитання 6

6. Пораненого героя занесли до гімназії, де тепер госпіталь.

Він чує слова:"Мерців сюди. Є там мерці?" Куди зносять мерців?

варіанти відповідей

залишають на першому поверсі

до підвалу, який перетворили на трупарню

до класної кімнаті, де знаходились холодильники

Запитання 7

7. Юнака несуть коридорами школи, у якій він ще декілька місяців тому навчався. Йому важко повірити в те, що це саме його школа. "Якщо зараз, майнуло у мене в голові, якщо зараз... Та ось і він, я його вже побачив..." Що він побачив?

варіанти відповідей

"величезна мармиза Зевса"

"з'явилася й Гермесова колона"

"краєвид Того, великий і яскравий..."

"взірці арійської породи"

Запитання 8

8.У залі малювання, куди принесли юнака, тхнуло йодом, калом, марлею й тютюном. Він попоросив, щоб йому дали

варіанти відповідей

пити води

молока

сигарету

цукерку

Запитання 9

9. Пожежник приніс юнакові води, той із жадібністю почав її пити, "відчуваючи на губах металевий смак казанка". Він не встиг нею насолодитися, як казанок відняли від губ. Юнак закричав, поранений, який лежав поряд, сказав:

варіанти відповідей

"Пий, друзяко!"

"Вода буде трохи пізніше, почекай"

"Багато пити води не можна"

"Дарма галасувати, в них нема води, ти ж бачиш"

Запитання 10

10. У Бендорфі, де жив і навчався юнак, було три гімназії. В одній із них він навчався вісім років. Що уе за гімназія?

варіанти відповідей

гімназія Альберта

гімназія Адольфа Гітлера

гімназія Фрідріха Великого

Запитання 11

11. Після операції юнак побачив себе ніби вкороченого, куценького, маленького. Коли його розмотали, він зрозумів, що у нього немає

варіанти відповідей

обох рук і лівої ноги

правої руки і обох ніг

обох рук і правої ноги

лівої руки і правої ноги

Запитання 12

12.У кінці твору герой просить у пожежника Біргелера молока, яке завжди є рятівним символом, символом життя. Він уже усвідомив, що це саме його гімназія, що він інвалід, якому навіть ні на що спертися. Яку символіку у даному випадку має молоко?

варіанти відповідей

символ смерті, безнадії, кінця

символ повернення героя у щасливе минуле, дає рятівне коротке забуття

символ болю, смерті, страждання

символ того, що все буде добре

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест