Г. Берліоз

Додано: 30 листопада 2022
Предмет: Музичне мистецтво, 11 клас
Тест виконано: 140 разів
12 запитань
Запитання 1

Представником якої композиторської школи є Г. Берліоз?

варіанти відповідей

Польської

Німецької

Французької

Чеської

Запитання 2

Оберіть сфери діяльності Берліоза

варіанти відповідей

Піаніст

Диригент

Музичний критик

Співак

письменник

Художник

Запитання 3

Визначте провідну сферу творчості

варіанти відповідей

Симфонічна музика

Оперні жанри

Вокальна музика

фортепіанна музика

Хорова музика

Запитання 4

Що нового вносить Берліоз у симфонічну музику?

варіанти відповідей

Програмний симфонізм

Створює новий жанр

змінює структуру симфонії

Зменшує склад оркестру

Використовує лейттеми

Поєднує з іншими жанрами

Запитання 5

які з цих інструментів вводить Берліоз в оркестр?

варіанти відповідей

Саксофон

Гобой

Англійський ріжок

Арфа

Фортепіано

Запитання 6

«Бенвенуто Челліні» - за жанром це…?

варіанти відповідей

Симфонія

Увертюра

Опера

Симфонічна поема

Запитання 7

Назвіть симфонії Берліоза

варіанти відповідей

Фантастична

Фауст

Гарольд в Італії

Бенвенуто Челліні

Ромео і Джульєтта

Траурно-тріумфальна

Мазепа

Запитання 8

яка тема об’єднує всі частини симфоніі?

варіанти відповідей

тема героя

тема коханої

Тема кохання

Тема мрії

Запитання 9

В якій частині симфоніі використовується жанр вальсу?

варіанти відповідей

1

4

5

2

Запитання 10

Яка назва 4 частини Симфоніі?

варіанти відповідей

Бал

мрії та пристрасті

сон в ніч шабашу

Хода на страту

Сцена в полях

Запитання 11

Які інструменти відіграють головну роль у створенні музичного пейзажу в 3 частині симфоніі?

варіанти відповідей

Гобой

Арфа

Кларнет

Англійський ріжок

Литаври

Контрабас

Запитання 12

Що з перерахованого відноситься до останньої частини симфоніі?

варіанти відповідей

Перетворення лейттеми

вальсові мелодії

Вільна сонатна форма

Тема Dies irae

Нові прийоми в оркестровці

Марш

образи кохання

Демонічні образи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест