1.Укажіть напрям, до якого можна віднести творчість Г. Гарсіа Маркеса
Укажіть, представником якої національної літератури є Г. Гарсіа Маркес
Визначте, хто такий стариган із крилами
Хто, за словами отця Гонзаги, володіє найбільшими здібностями перевтілюватися і дурити людей?
Що спало на думку Елісенді щодо людей, які приходили подивитися на старого?
Укажіть негаразди, які передують появі старигана з крилами
Укажіть слово, яке доповнює речення: «Сусіди стояли˂…˃, розглядаючи ангела без будь-якої святобливості, й кидали йому їжу крізь сітку, немовби то було не надприродне створіння, а якась…
Укажіть дива, яких не робив ангел
Що сказав лікар про ангела?
Укажіть, якими не були жителі селища
Визначте, чому ангел полетів з селища
На кого був схожий ангел,коли йому вдалося піднятися вгору і полетіти:
Надзвичайно важливою подією в житті Ґ. Маркеса було його ознайомлення з творчістю цього письменника. Причитавши його твір, який ви читали також, він вигукнув: "Чорт його забирай, я не знав, що таке можливо... я думав, що так заборонено писати!" Назвіть письменника та його твір.
Виберіть ПОМИЛКОВЕ твердження. Ґ. Маркес у творі «Стариган із крилами» порушує проблеми:
Чому ангел постає в подобі старого з крилами (Ґ.Маркес «Стариган із крилами»)?
В оповіданні «Стариган із крилами» Маркес ставить одне з важливих екзистенційних питань:
Особлива манера письма Ґабріеля Ґарсія Маркеса:
Оберіть зображення, які стосуються "магічного реалізму".
Дощ не вщухав уже третю добу, з напівзатопленого подвір’я ……(хто?) весь час повзли до будинку.
Підійшовши ближче, Пелайо побачив, що це старенький дід, який упав обличчям у грязюку, борсається там, але не може підвестися, бо йому заважають ………(що?).
Сусідка, яка багато див бачила у житті, одразу пояснила, що це -………(хто?)
Пелайо, сидячи на кухні з кийком альгвасила, цілий вечір не спускав зі старого очей, а перед тим, як лягти спати, витяг його з грязюки і замкнув у………(де?).
Продовжіть речення: "Габріє́ль Хосе́ де ла Конкордія Гарсі́я Ма́ркес - ..."
Магічний реалізм — це ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома