1. Що намалював Олесь на уроці замість горщика («Дивак» Г.Тютюнника)?
2. Чим мотивував Олесь хлопчикам свою відмову ламати лід («Дивак» Г.Тютюнника)?
Що радив Олесеві дідусь?
"Це як путнє щось побачиш — дощечку, скажімо, або гвіздочок — тоді ________".
Із ким/чим дідусь порівнював Олеся?
Яку казку просив розказати Олесь?
Що радувало Олеся в казці?
Яких елементів у творі "Дивак" найбільше?
Що означає вислів "їхнього полку прибуде"?
Хто сказав таке про Олеся?
"Ото ж я й кажу, неглемедза він у тебе, Наталко. Дивак... Затопчуть його..."
Оберіть усі правильні твердження.
Що означає вислів "учитися через пень-колоду"?
Який жанр твору "Дивак"?
Що Олесь побачив під льодом?
Чому діти, що гасали на льоду, сміялися з Олеся?
Про яку рису характеру Олеся йдеться в цьому реченні?
"Очі в нього чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути весь світ".
Закінчіть речення:
"На початку зими ходити Олесеві до школи можна двома стежками: ______________________".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома