"Тій діжурці, як казав дядько, було «сто літ», і не рвалася вона лише тому, що зашкарубла від давньої мазути. Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце. Пахла діжурка паровозом". Укажіть, що символізує діжурка в повісті.
Зображення тяжких поневірянь Климка в часи фашистської окупації рідного краю у творі є:
За повістю Гр. Тютюнника «Климко», для населення, окупованого під час Другої світової війни, найціннішими були
Укажіть, у кого з персонажів повісті лагідна, правильна, скромна мова.
Після того як згоріла станція, Климко почав жити з
Що було під час мандрівки найстрашніше?
На базарі під час облави Климко рятує
З якої причини Наталя Миколаївна не схотіла поміняти сукню на продукти?
Чому Климко залишився без даху над головою?
За що дядько любив хвалити Климка і приносив йому за це гостинці?
Як звали брата Г.Тютюнника? (Відомого письменника)
Яка ідея твору "Климко" (оберіть кілька варіантів)?
Назвіть проблеми, порушені у творі
Автоматна черга, яка вдарила від переїзду,
Дід Бочонок, дядько Кирилів товариш , дав Климкові в дорогу:
Діда називали Бочонком, через його:
Яке лихо сталося з Климком під час подорожі?
"Сивий, вусатий... в широких смугастих штанцях, у довгій, ледь не до колін, синій косоворотці" - так Г.Тютюнник описав зовнішність:
Укажіть, що називається художньою деталлю.
.Що снилося хлопцю?:
Який художній засіб використав Г. Тютюнник у фразі: «Блищали од сонця стерні... сріблила... павутинка»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома