Який автобіографічний мотив є у творі "Вогник далеко в степу"?
Знайдіть ключову художню деталь в прикінцевому епізоді повісті "Вогник далеко в степу"
Сформулюйте тему повісті:
Яка ідея твору Г. Тютюнника «Вогник далеко в степу»?
«Казав уже їй раз: ідіть заміж, а я й сам якось. Плаче. …Нічого, нарубаю дров, зваримо щось їсти, а далі воно покаже. Не плакатиме ж вона з ложкою в руках!» Хто і про кого говорить?
«Любить географію і розповідає про кожну країну так, наче він був там». Хто це?
«Кам’яніє посеред садка - довгий, сухий і сивий - і свариться на нас пальцями». Хто це?
«Я колись орав уночі, як прицепщиком був. Ловко - страх. Фара світить, скиби попереду блищать, тракторист під скиртою спить, а я сам. Стану, прочищу плуги од бур’яну - і далі погнав…». Хто це?
Чому тітка хотіла,щоб Павло навчався в училищі?
Що вперше виготовила "п'ята група"?
Чим нагородили хлопців за наполегливість у навчанні та праці?
Що приносив Павло тітці щодня з училища?
Чого навчали дівчата хлопців ,коли збиралися на вулиці?
Кого проводжав додому Павло?
Кого Павло зустрів пройшовши станцію Ли,де виднівся вогник?
Скільки років було хлопчику?
Скільки кілометрів вдень проходили хлопці від училища додому?
Який фрукт ніколи не їли хлопці?
Що треба було накреслити Павлу?
Що вигадали хлопчаки, щоб не так нудно й моторошно йти вранці чорним шляхом і степом?
Чому Павло йшов один в училище?
Чому друга станція звалася «Ли»
Чому Павло не міг утримати в руці плоскогубці?
"Хто ж його (Павла) так ото покалічив, сердегу...?"- чувся жіночий голос
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома