Позначте дату утворення Галицько-Волинського князівства:
Позначте ім'я князя, який об'єднав Галицько-Волинські землі в єдину державу:
Позначте варіант, де названо подію, після якої Данило Романович остаточно утвердився як правитель Галицько-Волинської держави
Позначте варіант, у якому названо наслідок поїздки Данила Галицького до Золотої Орди:
Позначте ім'я князя, який переніс столицю Галицько-Волинської держави з Холма до Львова:
Позначте правильні твердження щодо історичного значення коронації Данила Галицького: (три правильні відповіді)
Битва на р.Калка відбулася в:
Ярослав Осмомисл був князем:
Тимчасова втрата державної єдності Галицько-Волинського князівства в 1205 р. була викликана:
Яке місто було захоплено і розгромлено монголами у 1240 р.?
У період правління якого князя Галицько-Волинська держава потрапила в залежність від Золотої Орди?
У битві на р.Калка у 1223 р. союзниками руських князів були…
Який князь «І оддав він Київ у руки воєводі Дмитрові, щоб удержати город проти іноплемінних народів, безбожних татар (монголів)…»?
У якому році сталася подія, описана в уривку джерела?
«Данило вийшов з військом із Холма та на третій день став у Галичі. …ввійшов у свій город… та прийняв стіл свого батька, та проголосив перемогу…»
Який київський храм став останнім центром опору киян під час облоги міста монгольськими військами хана Батия в 1240 р.?
Про діяльність якого князя історик М.Аркас писав: «…Переніс свою столицю у місто Львів, що сам будував ще за батька. Він жив у злагоді з татарами, з ханами їх Ногаєм та Тулабугою ходив на Польщу, … здобув для сина свого Юрія город Люблін. Усіляко старався втримати в Галичині батьківські порядки…»?
Які твердження характеризують діяльність галицько-волинського князя Романа Мстиславовича? (три правильні відповіді)
Кому з князів літописець приписує вислови: «Не личить держати нашу батьківщину крижевникам (хрестоносцям)», «Не дам півотчини своєї, але поїду до Батия сам»?
У 1238 р. під Дорогочином військо князя Данила Галицького завдало поразки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома