Гармонія, другий рік навчання.

Додано: 13 травня
Предмет: Я досліджую світ, 10 клас
10 запитань
Запитання 1

Подвійна домінанта - DD - може вживатися

варіанти відповідей

у каденційних зворотах

у прохідних зворотах

у домоміжних зворотах

всередині побудови

всі відповіді правильні

Запитання 2

Відмінною рисою акордів подвійної домінанти є...

варіанти відповідей

ІІ підвищений ступінь

VI понижений ступінь

IV підвищений ступінь

III понижений ступінь

Запитання 3

Основою альтерованих акордів подвійної домінанти є інтервал...

варіанти відповідей

збільшена секста

тритон

зменшена септіма

зменшена терція

Запитання 4

Кадансовою формою акордів субдомінантової групи є такі акорди, що будуються на ....

варіанти відповідей

І і V ступенях

IV i VI ступенях

II i IV ступенях

V i IV ступенях

Запитання 5

Відміть акорди, які передують акордам альтерованої подвійної домінанти:


варіанти відповідей

домінантовий тризвук або обернення

подвійна домінанта без альтерації

акорди субдомінантової групи

тоніка та тризвук VI ступеня

Запитання 6

Секвенція - це ...

варіанти відповідей

інтервал, на який зміщується мотив

переміщення мотиву угору або вниз

мелодико-гармонічний зворот, що переміщується у висхідному або низхдному напрамку

мотив, що відтворюється в різних тональностях

Запитання 7

Секвенції бувають...

варіанти відповідей

хроматичні

транспонуючі

діатонічні

всі відповіді правильні

Запитання 8

Секвенції гармонізуються

варіанти відповідей

тризвуками

паралельними секстакордами

секвенцакордами

тризвуками і секстакордами

квартсекстакордами

головними септакордами

немає жодної правильної відповіді

Запитання 9

Який з побічних тризвуків використовується для гармонізації фрігійського звороту в сопрано?

варіанти відповідей

ІІ53

ІІІ54

V53

VI53

VII53

Запитання 10

Фрігійський зворот - це верхній тетрахорд гами у низхідному русі

варіанти відповідей

натурального мінору

гармонічного мінору

мелодичного мажору

мелодичного мінору

натурального мажору

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест