Тест для шестикласників містить питання закритого типу, що стосуються як біографії знакової американки ХІХ століття, так і її непересічного роману – "Хатина дядька Тома"
Хто мовив про Гаррієт Бічер-Стоу: "...маленька жінка, яка розпочала цю велику війну”?
Гаррієт Бічер-Стоу народилася в родині
Про кого з героїв роману мовиться: "То був приземкуватий, кремезний чолов'яга, з грубим простакуватим обличчям і тим самовдоволеним, пихатим виглядом, який виказує людину незнатного роду, що чимдуж пнеться в пани"?
Про кого мовить містер Шелбі: "...добрий, надійний, тямущий і побожний чоловік. Я довіряю йому все своє майно – гроші, господарство, коней, дозволяю йому їздити по всій країні, і ще жодного разу не траплялося, щоб він мене підвів чи обдурив"?
Містер Гейлі виявляє людяність задля
Про кого йдеться в романі:
"...досягла повноліття, не зазнавши лиха, що випадає на долю більшості вродливих рабинь, для яких краса так часто буває фатальною. її віддали заміж за вродливого й здібного молодого мулата..."
Хто виявив креативний хист і змайстрував машину для очищення коноплі?
Чиї очі спалахують гнівом і чию собаку кинули до ставка?
Куди вирушає чоловік Елізи?
Якому героєві роману пасує такий опис:
"То був високий на зріст, кремезний, міцної будови чоловік, з лискучою чорною шкірою і обличчям суто африканського типу, поважним та розумним на вигляд, а до того ж завжди добрим і приязним. Весь його вигляд виказував спокійну впевненість і гідність, але водночас було видно, що це людина простосерда й довірлива"?
У хатині дядька Тома раби збиралися
"Людська душа дорожча від усіх грошей на світі" - така позиція властива
Про кого мовить містер Шелбі:
"Він холодний, незворушний і невблаганний, мов сама смерть. Якби трапився вигідний покупець, він продав би й рідну матір..."?
Хто підслухав бесіду подружжя Шелбі про купчу?
Кого змушений продати містер Шелбі? (оберіть усі потрібні варіанти)
Який вибір робить Том?
Хто влаштував кінський шарварок?
Що спонукає Елізу до втечі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома