То був старий рибалка, що промишляв на Гольфстримі сам-один у своєму човні. Ось уже СКІЛЬКИ? дні він виходив у море й не піймав жодної рибини.
Геть усе в ньому було старе, крім очей, а вони мали колір ЧОГО? і блищали весело й непереможно.
— А скільки мені було, коли ти вперше узяв мене в море?
— СКІЛЬКИ? років, і тебе трохи не вбило, коли я втягнув до човна ще не охлялу рибину і вона замалим не рознесла все на друзки.
Заснув він скоро, і вві сні йому ввижалася ЩО? його юнацьких літ: довгі береги, золотаві й білі — такі білі, що аж очам боляче,— високі миси і величезні темні гори.
Він завжди подумки називав море la mar, як кажуть по-іспанському ті, хто його любить. І хоч іноді згадують його лихим словом, проте завжди говорять про нього, як про КОГО?
— Шкода, що нема зі мною КОГО? Допоміг би мені й усе оце побачив.
Ти вбиваєш мене, рибо, — подумав старий. — Одначе ти маєш на це право. Ніколи ще я не бачив такої величної, прекрасної, спокійної та благородної істоти, як ти, моя ХТО?
Старий упустив додолу снасть, наступив на неї ногою, заніс ЩО? так високо, як міг, і скільки було сили, яка ще лишилася в ньому, й тієї, яку він прикликав на допомогу в цю мить, угородив його в бік рибини…
Тим часом човен і далі трусився — то перша акула люто шматувала рибину, — і старий попустив шкот, щоб нахилити човен на бік і дістатись до акули. А коли нарешті побачив її, то перегнувся через борт і вдарив ЧИМ?
Йому було жаль їх усіх, навіть і гігантських шкірястих КОГО?, завдовжки з човен і вагою мало не з тонну.
Побачив і білу смугу обгризеного хребта, і темне громаддя ЧОГО? з випнутим уперед мечем, і весь голий кістяк.
Ернест Гемінґвей (Хемінгуей) представляє літературу ...
Жанр твору "Старий і море":
Ернест Гемінґвей народився у
Ернеста Гемінґвея нагороджено Нобелівською премією за твір:
У якому році вийшов твір “Старий і море”?
Перу Гемінґвея належать твори:
Гемінґвей пройшов
“Старий і море” це:
Руки у старого були:
Хлопчик любив старого за те, що:
Вставте слово: « Хотів би я собі купити трішки …., якщо його десь продають»:
Завершіть речення: « Людину можна знищить, але її не можна..:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома