На якому етапі війни відбуваються дії оповідання Г.Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
Яка головна думка оповідання Г.Белля « Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»:
Що просив герой оповідання Генріха Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…», впізнавши у пожежникові сторожа Біргелера?
Образ хреста на стіні гімназії є символом:
У кінці оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» головний герой приходить до думки::
Герой оповідання Г.Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." розмірковує над тим, що в шкільному календарі могли б написати особисто про нього, так і не зміг закінчити фрази "Пішов зі школи на фронт і поліг за..." Чому?
Куди направляли поранених , ще живих ?
Згадується фриз старовинної споруди
Третя гімназія в місті носила ім’я
“Пішов зі школи в бойовище й поліг за...”- буде написано
"Я вдруге поплив повз двері і, пропливаючи, заглядів ще одну прикмету: тут, над дверима, висів колись ...., тоді, як ця гімназія звалася ще школа святого Хоми". ЩО ВИСІЛО?
"Сім разів стояло там – моїм письмом, латинським шрифтом, готичним, курсивом, італійським і рондо:..." Що саме ?
Визначте головний прийом зображення психологічного стану скаліченого війною юнака в оповіданні "Подорожній,коли ти прийдеш у Спа..."
Заголовком твору «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Генріха Белля став уривок з епіграми давньогрецького поета про битву:
Головний герой остаточно переконується, що після поранення потрапив у рідну школу, коли, лежачи на ношах, бачить...
Чому для назви твору автор використав епітафію "Подорожній,коли ти прийдеш у Спарту..."
Заголовок твору - це уривок із епіграми давньогрецького поета Семоніда Креоського "Подорожній, коли ти прийдеш у Спарту..." Кому присвячено цей напис
«Над дверима зали малювання, висіла величезна мармиза _______”. Кого?
Яку премію отримав Г. Белль "за творчість, у якій поєднується широке охоплення дійсності з мистецтвом творення характерів і яка стала значним внеском у відродження німецької літератури"?
Чому головний герой побачив своє відображення у склі лампочки "маленького, ніби вкороченого, угорі, в ясному склі лампочки — такий куценький, білий, вузький сувій марлі, неначе химерний, тендітний кокон"?
Що символізувала остання фраза головного героя?
Г. Белль майже нічого не розповідає про дитинство, шкільні роки, середовище, в якому формувався характер головного героя, тому що...
Що стало з хлопцем після закінчення операції?
Коли мерців залишили внизу, інших понесли до зали малювання. Цих інших назвали …
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома