Яку премію отримав Г. Белль "за творчість, у якій поєднується широке охоплення дійсності з мистецтвом творення характерів і яка стала значним внеском у відродження німецької літератури"?
Яких персонажів зображував Г. Белль у своїх творах?
Як раніше називалася школа, до якої привезли пораненого головного героя?
Де буде написано фразу "Пішов зі школи на фронт і поліг за...", на думку героя?
Що попросив поранений солдат у пожежника перед тим, як заснув від анестезії?
Кого впізнав головний герой у пожежникові, який був поряд з ним під час операції?
Чому головний герой побачив своє відображення у склі лампочки "маленького, ніби вкороченого, угорі, в ясному склі лампочки — такий куценький, білий, вузький сувій марлі, неначе химерний, тендітний кокон"?
Що символізувала остання фраза головного героя?
В оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа.,.» розповідається про долю юнака:
а) фізично скаліченого війною;
б) духовно скаліченого війною;
в) фізично і духовно скаліченого війною.
Головний герой остаточно переконується, що після поранення потрапив у рідну школу, коли, лежачи на ношах, бачить:
а) у приміщенні погруддя видатних політичних діячів Давнього Риму — Цезаря, Цицерона, Марка Аврелія;
б) на стіні слід хреста, якого не вдалося зафарбувати керівництву закладу;
в) на дошці малювальної зали власноруч написані слова: «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...».
Назвіть деталі шкільного інтер'єру, які вказують на пріоритети нацистської системи виховання:
а) портрети видатних полководців;
б) портрети завойовників різних епох;
в) погруддя видатних політичних діячів Давнього Риму.
Визначте, від якої особи ведеться оповідь у творі:
а) першої особи однини;
б) першої особи множини;
в) третьої особи однини.
Образ хреста на стіні гімназії є символом:
а) смерті;
б) страждання і мук;
в) моральних заповідей християнства.
Слова: «Ось він, ще й досі стоїть там, той вислів, що його нам звеліли тоді писати в тому безнадійному житті, яке скінчилося лишень три місяці тому: «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» головний герой твору промовляє у:
а) зав'язці;
б) кульмінації;
в) розв'язці.
Визначте головний прийом зображення психологічного стану скаліченого війною юнака в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...»:
а) внутрішній монолог;
б) діалог;
в) психологічний паралелізм.
З'ясуйте, з якого сюжетного елемента розпочинається дія в оповіданні:
а) експозиції;
б) зав'язки;
в) розвитку дії.
У розв'язці оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» головний герой усвідомлює:
а) своє абсурдне минуле;
б) своє жахливе теперішнє;
в) свою втрату майбутнього.
Визначте тип головного героя оповідання:
а) «маленька людина»;
б) «надлюдина»;
в) «зайва людина».
Г. Белль майже нічого не розповідає про дитинство, шкільні роки, середовище, в якому формувався характер головного героя, тому що:
а) перед лицем смерті все це зайве;
б) війна калічить, «пожирає» всіх без винятку;
в) він є типовим представником воєнного покоління.
Встановіть, яку позицію займає Г. Белль щодо зображуваного:
а) ототожнює себе зі своїм героєм;
б) повністю відокремлює себе від героя;
в) ніби стоїть осторонь, спостерігає і дарує герою своє бачення проблеми.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома