Генріх Белль. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 584 рази
20 запитань
Запитання 1

Яку премію отримав Г. Белль "за творчість, у якій поєднується широке охоплення дійсності з мистецтвом творення характерів і яка стала значним внеском у відродження німецької літератури"?

варіанти відповідей

Пулітцерівську премію

Дублінську літературну премію

Нобелівську премію

премію Гете

Запитання 2

Яких персонажів зображував Г. Белль у своїх творах?

варіанти відповідей

великих полководців

простих людей

відомих героїв

видатних політиків

Запитання 3

Як раніше називалася школа, до якої привезли пораненого головного героя?

варіанти відповідей

Святого Хоми

Гітлер'югенд

гімназія Альберта

Адольфа Гітлера

Запитання 4

Де буде написано фразу "Пішов зі школи на фронт і поліг за...", на думку героя?

варіанти відповідей

у шкільному календарі проти його прізвища

у картці військового

у підручнику з історії

у листі рідним

Запитання 5

Що попросив поранений солдат у пожежника перед тим, як заснув від анестезії?

варіанти відповідей

молока

води

цигарку

знеболювального

Запитання 6

Кого впізнав головний герой у пожежникові, який був поряд з ним під час операції?

варіанти відповідей

Бена, шкільного вчителя малювання

Фрідріха, сусіда

Біргелера, шкільного сторожа

Вільгельма, священика

Запитання 7

Чому головний герой побачив своє відображення у склі лампочки "маленького, ніби вкороченого, угорі, в ясному склі лампочки — такий куценький, білий, вузький сувій марлі, неначе химерний, тендітний кокон"?

варіанти відповідей

у головного героя була гарячка через поранення

через тяжке поранення був перев'язаний марлею

скло лампочки викривлювало реальні об'єкти

Запитання 8

Що символізувала остання фраза головного героя?

варіанти відповідей

безнадійний пошук минулого в момент втрати майбутнього

надію на швидке одужання

прагнення швидше повернутися на фронт

сум за щасливими шкільними роками

Запитання 9

В оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа.,.» розповіда­ється про долю юнака:

а) фізично скаліченого війною;

б) духовно скаліченого війною;

в) фізично і духовно скаліченого війною.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 10

Головний герой остаточно переконується, що після поранення потрапив у рідну школу, коли, лежачи на ношах, бачить:

а)   у приміщенні погруддя видатних політичних діячів Давнього Риму — Цезаря, Цицерона, Марка  Аврелія;

б)  на стіні слід хреста, якого не вдалося зафарбувати керівництву закладу;

в)  на дошці малювальної зали власноруч написані слова: «Подорож­ній, коли ти прийдеш у Спа...».

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 11

Назвіть деталі шкільного інтер'єру, які вказують на пріоритети нацистської системи виховання:

а) портрети видатних полководців;

б) портрети завойовників різних епох;

в) погруддя видатних політичних діячів Давнього Риму.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 12

Визначте, від якої особи ведеться оповідь у творі:

а) першої особи однини;

б) першої особи множини;

в) третьої особи однини.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 13

Образ хреста на стіні гімназії є символом:

а) смерті;

б) страждання і мук;

в) моральних заповідей християнства.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 14

Слова: «Ось він, ще й досі стоїть там, той вислів, що його нам звеліли тоді писати в тому безнадійному житті, яке скінчилося лишень три місяці тому: «Подо­рожній, коли ти прийдеш у Спа...» головний герой твору промовляє у:

 а) зав'язці;

 б) кульмінації;

 в) розв'язці.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 15

Визначте головний прийом зображення психологічного стану ска­ліченого війною юнака в оповіданні «Подорожній, коли ти при­йдеш у Спа...»:

а) внутрішній монолог;

б) діалог;

в) психологічний паралелізм.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 16

З'ясуйте, з якого сюжетного елемента розпочинається дія в опо­віданні:

а) експозиції;

б) зав'язки;

в) розвитку дії.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 17

У розв'язці оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» головний герой усвідомлює:

а) своє абсурдне минуле;

б) своє жахливе теперішнє;

в) свою втрату майбутнього.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 18

Визначте тип головного героя оповідання:

а) «маленька людина»;

б) «надлюдина»;

в) «зайва людина».

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 19

Г. Белль майже нічого не розповідає про дитинство, шкільні роки, середовище, в якому формувався характер головного героя, тому що:

а) перед лицем смерті все це зайве;

б) війна калічить, «пожирає» всіх без винятку;

в) він є типовим представником воєнного покоління.

варіанти відповідей

а

б

в

Запитання 20

Встановіть, яку позицію займає Г. Белль щодо зображуваного:

а) ототожнює себе зі своїм героєм;

б) повністю відокремлює себе від героя;

в) ніби стоїть осторонь, спостерігає і дарує герою своє бачення про­блеми.

варіанти відповідей

а

б

в

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест