Яку премію отримав Г. Белль "за творчість, у якій поєднується широке охоплення дійсності з мистецтвом творення характерів і яка стала значним внеском у відродження німецької літератури"?
Яких персонажів зображував Г. Белль у своїх творах?
Як раніше називалася школа, до якої привезли пораненого головного героя?
Де буде написано фразу "Пішов зі школи на фронт і поліг за...", на думку героя?
Що попросив поранений солдат у пожежника перед тим, як заснув від анестезії?
Кого впізнав головний герой у пожежникові, який був поряд з ним під час операції?
Чому головний герой побачив своє відображення у склі лампочки "маленького, ніби вкороченого, угорі, в ясному склі лампочки — такий куценький, білий, вузький сувій марлі, неначе химерний, тендітний кокон"?
Що символізувала остання фраза головного героя?
В оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа.,.» розповідається про долю юнака:
Головний герой остаточно переконується, що після поранення потрапив у рідну школу, коли, лежачи на ношах, бачить:
Назвіть деталі шкільного інтер'єру, які вказують на пріоритети нацистської системи виховання:
Визначте, від якої особи ведеться оповідь у творі:
Образ хреста на стіні гімназії є символом:
Слова: «Ось він, ще й досі стоїть там, той вислів, що його нам звеліли тоді писати в тому безнадійному житті, яке скінчилося лишень три місяці тому: «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» головний герой твору промовляє у:
Визначте головний прийом зображення психологічного стану скаліченого війною юнака в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...»:
У розв'язці оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» головний герой усвідомлює:
Г. Белль майже нічого не розповідає про дитинство, шкільні роки, середовище, в якому формувався характер головного героя, тому що:
Встановіть, яку позицію займає Г. Белль щодо зображуваного:
У який кабінет завезли раненого хлопця?
Хто допомагав лікарю з хворим?
Який слід побачив юнак, коли його несли за дошку?
Що стало з хлопцем після закінчення операції?
Що давали хлопцю для того щоб полегшити його біль ?
Хто є головним героєм твору?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома