Генріх Белль. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

Додано: 30 березня
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 77 разів
24 запитання
Запитання 1

Яку премію отримав Г. Белль "за творчість, у якій поєднується широке охоплення дійсності з мистецтвом творення характерів і яка стала значним внеском у відродження німецької літератури"?

варіанти відповідей

Пулітцерівську премію

Дублінську літературну премію

Нобелівську премію

премію Гете

Запитання 2

Яких персонажів зображував Г. Белль у своїх творах?

варіанти відповідей

великих полководців

простих людей

відомих героїв

видатних політиків

Запитання 3

Як раніше називалася школа, до якої привезли пораненого головного героя?

варіанти відповідей

Святого Хоми

Гітлер'югенд

гімназія Альберта

Адольфа Гітлера

Запитання 4

Де буде написано фразу "Пішов зі школи на фронт і поліг за...", на думку героя?

варіанти відповідей

у шкільному календарі проти його прізвища

у картці військового

у підручнику з історії

у листі рідним

Запитання 5

Що попросив поранений солдат у пожежника перед тим, як заснув від анестезії?

варіанти відповідей

молока

води

цигарку

знеболювального

Запитання 6

Кого впізнав головний герой у пожежникові, який був поряд з ним під час операції?

варіанти відповідей

Бена, шкільного вчителя малювання

Фрідріха, сусіда

Біргелера, шкільного сторожа

Вільгельма, священика

Запитання 7

Чому головний герой побачив своє відображення у склі лампочки "маленького, ніби вкороченого, угорі, в ясному склі лампочки — такий куценький, білий, вузький сувій марлі, неначе химерний, тендітний кокон"?

варіанти відповідей

у головного героя була гарячка через поранення

через тяжке поранення був перев'язаний марлею

скло лампочки викривлювало реальні об'єкти

Запитання 8

Що символізувала остання фраза головного героя?

варіанти відповідей

безнадійний пошук минулого в момент втрати майбутнього

надію на швидке одужання

прагнення швидше повернутися на фронт

сум за щасливими шкільними роками

Запитання 9

В оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа.,.» розповіда­ється про долю юнака:


варіанти відповідей

фізично скаліченого війною;

духовно скаліченого війною;

фізично і духовно скаліченого війною.

Запитання 10

Головний герой остаточно переконується, що після поранення потрапив у рідну школу, коли, лежачи на ношах, бачить:


варіанти відповідей

у приміщенні погруддя видатних політичних діячів Давнього Риму — Цезаря, Цицерона, Марка  Аврелія;

на стіні слід хреста, якого не вдалося зафарбувати керівництву закладу;

на дошці малювальної зали власноруч написані слова: «Подорож­ній, коли ти прийдеш у Спа...».

Запитання 11

Назвіть деталі шкільного інтер'єру, які вказують на пріоритети нацистської системи виховання:


варіанти відповідей

портрети видатних полководців;

портрети завойовників різних епох;

погруддя античних письменників

Запитання 12

Визначте, від якої особи ведеться оповідь у творі:


варіанти відповідей

першої особи однини;

другої особи однини;

третьої особи однини.

Запитання 13

Образ хреста на стіні гімназії є символом:


варіанти відповідей

смерті;

страждання і мук;

моральних заповідей християнства.

Запитання 14

Слова: «Ось він, ще й досі стоїть там, той вислів, що його нам звеліли тоді писати в тому безнадійному житті, яке скінчилося лишень три місяці тому: «Подо­рожній, коли ти прийдеш у Спа...» головний герой твору промовляє у:


варіанти відповідей

зав'язці;

кульмінації;

розв'язці.

Запитання 15

Визначте головний прийом зображення психологічного стану ска­ліченого війною юнака в оповіданні «Подорожній, коли ти при­йдеш у Спа...»:


варіанти відповідей

внутрішній монолог;

діалог;

психологічний паралелізм.

Запитання 16

У розв'язці оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» головний герой усвідомлює:


варіанти відповідей

своє абсурдне минуле;

своє жахливе теперішнє;

свою втрату майбутнього.

Запитання 17

Г. Белль майже нічого не розповідає про дитинство, шкільні роки, середовище, в якому формувався характер головного героя, тому що:


варіанти відповідей

перед лицем смерті все це зайве;

війна калічить, «пожирає» всіх без винятку;

він є типовим представником воєнного покоління.

Запитання 18

Встановіть, яку позицію займає Г. Белль щодо зображуваного:



варіанти відповідей

ототожнює себе зі своїм героєм;

повністю відокремлює себе від героя;

ніби стоїть осторонь, спостерігає і дарує герою своє бачення про­блеми.

Запитання 19

У який кабінет завезли раненого хлопця?

варіанти відповідей

Кабінет фізики

Кабінет малювання

Кабінет математики

Кабінет музики

Запитання 20

Хто допомагав лікарю з хворим?

варіанти відповідей

Медсестра

Командир підрозділу

Пожежник

Акушерка

Запитання 21

Який слід побачив юнак, коли його несли за дошку?

варіанти відповідей

Слід від крові

Слід від чобота свого батька

Слід від тютюну

Слід від хреста

Запитання 22

Що стало з хлопцем після закінчення операції?

варіанти відповідей

Здоровий та щасливий пішов далі на війну

Повернувся до своеї родини

Він позбувся ноги та рук

Він втратив розсуд та збожеволів

Запитання 23

Що давали хлопцю для того щоб полегшити його біль ?

варіанти відповідей

Цукеки

Алкоголь

Цигарки

Воду

Запитання 24

Хто є головним героєм твору?

варіанти відповідей

Молодий хлопець

Гітлер

Маленька дівчинка

Лікар

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест