Геокультурна наукова грамотність - це
заключний курс англійської мови для студентів, майбутніх вчителів (англійської мови) в початковій школі.
заключний курс англійської мови для студентів, майбутніх вчителів (німецької мови) в початковій школі.
заключний курс французької мови для студентів, майбутніх вчителів (французької мови) в початковій школі.
заключний курс польської мови для студентів, майбутніх вчителів (польської мови) в початковій школі.
Інтегральна компетентність (ІК) -
Здатність вирішувати змодельовані завдання педагогічних ситуацій у майбутній професійній педагогічній діяльності на основі знань теоретичних аспектів курсу, отриманих практичних навичок використання інноваційних засобів навчання; спілкуватися (письмове спілкування) німецькою мовою для успішної адаптації до нових ситуацій та прийняття нестандартних рішень.
Здатність вирішувати змодельовані завдання педагогічних ситуацій у майбутній професійній педагогічній діяльності на основі знань теоретичних аспектів курсу, отриманих практичних навичок використання інноваційних засобів навчання; спілкуватися (усне та письмове спілкування) англійською мовою для успішної адаптації до нових ситуацій та прийняття нестандартних рішень.
Здатність вирішувати змодельовані завдання педагогічних ситуацій у майбутній професійній педагогічній діяльності на основі знань теоретичних аспектів курсу
Здатність вирішувати змодельовані завдання педагогічних ситуацій у майбутній професійній педагогічній діяльності на основі знань теоретичних аспектів курсу
3. Загальні компетентності (ЗК)
ЗК-1. Спілкування іноземною мовою;
ЗК -2. Уміння використовувати інформаційно-комунікаційних технологій
ЗК -3. Здатність до творчого пошуку, нестандартне вирішення педагогічних проблем та ситуацій.
всі відповіді правильні
Професійні (спеціальні) компетентностї (СК)
А) CК-1. Уміння використовувати цифрові інструменти у міждисциплінарному контексті для вирішення комунікативних та когнітивних завдань у початковій школі. CК -2. Здатність актуалізувати та застосувати набутий досвід англомовного спілкування для його успішного впровадження в педагогічну комунікативну діяльність із учнями початкових класів
CК-1. Уміння використовувати цифрові інструменти у міждисциплінарному контексті для вирішення комунікативних та когнітивних завдань у початковій школі.
CК-1. Уміння використовувати цифрові інструменти у міждисциплінарному контексті для вирішення комунікативних та когнітивних завдань у початковій школі.CК -2. Здатність актуалізувати та застосувати набутий досвід англомовного спілкування для його успішного впровадження в педагогічну комунікативну діяльність із учнями початкових класів. CК -3. Здатність використовувати сучасні освітні технології, інноваційні підходи у вирішенні стандартних та проблемних методологічних питань під час викладання певних тем освітньої галузі чи предмета початкової школі
CК-1. Уміння використовувати цифрові інструменти у міждисциплінарному контексті для вирішення комунікативних та когнітивних завдань у початковій школі.CК -2. Здатність актуалізувати та застосувати набутий досвід англомовного спілкування для його успішного впровадження в педагогічну комунікативну діяльність із учнями початкових класів. CК -3. Здатність використовувати сучасні освітні технології.
Професіоналізм педагога – це
сукупність психофізіологічних, психічних та особистісних змін, які відбуваються в людині у процесі оволодіння знаннями та довготривалої діяльності, що забезпечують якісно новий, вищий рівень вирішення складних професійних завдань.
процес оволодіння знаннями та довготривалої діяльності, що забезпечують якісно новий, вищий рівень вирішення складних професійних завдань.
сукупність психофізіологічних, психічних та особистісних змін.
немає правильної відповіді.
Педагогічне спілкування – це
професійне спілкування вчителя і учнів піл час занять або поза ними, спрямована на створення сприятливого психологічного клімату, яке має такі функції, як пізнання особистості і обмін інформацією, організація діяльності, обмін ролями, співпереживання, самоствердження
професійне спілкування вчителя і учнів піл час занять або поза ними.
професійне спілкування вчителя спрямована на створення сприятливого психологічного клімату, яке має такі функції, як пізнання особистості і обмін інформацією, організація діяльності, обмін ролями, співпереживання, самоствердження
немає правильного визначення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома