Який цар використав перехід І.Мазепи на бік шведів, як привід для розгортання терору по відношенню до українців ?
Іван Мазепа був обраний гетьманом на козацькій раді у:
Договір, який підписав Іван Мазепа, називався:
Права гетьмана І. Мазепи за договором з московським царем:
Столицею Гетьманщини за часів Івана Мазепи був:
У внутрішній політиці Іван Мазепа прагнув:
Багато коштів Іван Мазепа передавав на будівництво:
Проти гетьмана Івана Мазепи у 1702 р. підняв повстання:
Гетьман Іван Мазепа був при владі
Який гетьман уклав Конституцію Війська Запорізького
Розташуйте в хронологічні послідовності
А Іван Мазепа
Б Іван Виговський
В Пилип Орлик
Г Петро Дорошенко
Участь українських козаків і селян у будівництві Санкт-Петербурга, вступ козацьких полків І. Мазепи на Правобережжя, Полтавська битва — це події часів:
Участь українських козаків і селян у будівництві Санкт-Петербурга, вступ козацьких полків І. Мазепи на Правобережжя, Полтавська битва — це події часів:
За часів гетьманування І. Мазепи соціально-економічному розвиткові Лівобережної Гетьманщини був властивий процес
Про який період у житті І. Мазепи йдеться в уривку з історичного джерела?«…З італійськими майстрами, яких є кілька в гетьманській резиденції, говорив італійською мовою… Привернув Мазепа козаків до себе твердою владою, великою воєнною відвагою й розкішними прийняттями в своїй резиденції для козацької старшини… Він належить до тих людей, що воліють або зовсім мовчати, або говорити й не сказати».
«Ми стоїмо тепер, браття, між двома проваллями, готовими нас пожерти, коли не виберемо шляху для себе надійного, щоб їх обминути. Воюючі між собою монархи, що зблизили театр війни до кордонів наших, до того розлючені один на одного, що підвладні їм народи терплять уже і ще перетерплять безодню лиха незмірного, а ми між ними є точка або ціль всього нещастя», - з такою промовою І. Мазепа звернувся до своїх прихильників, пояснюючи причини
Коли відбулася Полтавська битва ?
Які запорозькі січі було зруйновано за наказом царя Петра І ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома