Дайте визначення предмету “Гігієна”:
Назвіть основні періоди розвитку гігієни як науки:
Назвіть фактори навколишнього середовища, що впливають на здоров'я людини:
Перерахуйте різновиди методу гігієнічного експерименту:
Укажіть, який основний метод дослідження в своїй роботі використовує санітарний лікар:
Назвіть біологічні ефекти впливу ультрафіолетового випромінювання:
Назвіть, які види біологічної дії ультрафіолетового випромінювання відносяться до біогенної:
Дайте визначення поняття "клімат":
Назвіть основні типи клімату за природно-географічною класифікацією (кліматичні пояси Земної кулі):
Дайте визначення терміну "погода":
Укажіть, за наявності яких захворювань людина є найбільш чутливою до несприятливих погодних умов:
Дайте визначення поняття "мікроклімат":
Укажіть прилад, який використовують для визначення швидкості руху повітря в межах від 0,1 до 1,5 м/с:
Укажіть нормативи відносної вологості та швидкості руху повітря у житловому приміщенні в теплий період року:
Назвіть прилади, які використовуються для визначення швидкості руху повітря:
Укажіть нормативні показники відносної вологості повітря у житловому приміщенні:
Укажіть допустимі параметри температури повітря у житловому приміщенні в холодний період року:
Укажіть, яке фізичне явище покладене в основу принципу роботи психрометра:
Укажіть, як позначають штиль на розі вітрів:
Назвіть гігієнічні нормативи швидкості руху повітря у житлових приміщеннях в теплий період року:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома