Хвора геріатричного відділення поскаржилась медсестрі на поганий сон впродовж тижня. Що Ви заплануєте в плані догляду?
Хвора геріатричного відділення звернулась із проблемою - головний біль, запаморочення. Медсестринське втручання почнете із:
Сімейна медсестра на IV етапі сестринського процесу
виконує план догляду за пацієнтом з гіпертонічною хворобою. Які залежні сестринські втручання необхідно виконати ?
Хворому 64 років, що хворіє гіпертонічною хворобою, призначені сечогінні засоби. Якими продуктами харчування бажано збагатити його раціон?
Пацієнтка 60 років скаржиться на періодичне підвищення АТ після нервового напруження, яке проходить після прийняття заспокійливих препаратів. Які симптоми характерні для І стадії гіпертонічної хвороби:
У хворого гіпертонічний криз. Який найпростіший фізіотерапевтичний метод Ви використаєте?
До лікаря звернулась хвора, 62 років, зі скаргами на головний біль, шум в голові, біль у ділянці серця, зниження працездатності та іноді носова кровотеча. АТ – 185/100 мм.рт.ст. Яка приоритетна проблема у хворої?
Ви сімейна медична сестра, до Вас звернувся пацієнт, якому встановили діагноз: " Гіпертонічна хвороба II ст.”, з питанням щодо дієти. Який дієтичний стіл Ви порекомендуєте хворому?
Ви сімейна медична сестра, під час відвідування пацієнтки Л.,_ 63 років, в якої підвищився артеріальний тиск протягом тижня до 160/110 мм рт.ст. було виявлено: хвора апатична, шкіра бліда, обличчя набрякле. Який препарат Ви приготуєте для першочергового введення?
У пацієнта, хворого на гіпертонічну хворобу, після неприємної розмови виник головний біль в потиличній ділянці, відчуття “сітки” перед очима, болі в серці. Які першочергові незалежні втручання запланує медична сестра?
Пацієнт 65 років звернувся до чергової медичної сестри з такими проблемами: різкий головний біль, головокружіння, миготіння “мушок” перед очима. АТ – 180/100 мм. рт. ст. Ps – 62 уд/хв.. Для якого стану характерні такі проблеми пацієнта?
Пацієнт 63 років поступив в кардіологічне відділення зі скаргами на головний біль у потилиці, шум у вухах, біль за грудиною, нудоту. Який метод діагностики застосовують для підтвердження діагнозу?
Хворий Ф,43 роки, знаходиться на лікуванні з діагнозом - гіпертонічна хвороба. Після розмови з донькою, у хворого виник гіпертонічний криз. Який препарат необхідно приготувати для невідкладної допомоги?
Медична сестра здійснює сестринське обстеження пацієнта з гіпертонічною хворобою. Які проблеми пацієнта вона визначить?
Які залежні медсестринські втручання необхідно здійснити під час реалізації плану догляду за пацієнтом при гіпертонічній хворобі?
Пацієнтка скаржиться медсестрі на головний біль, запаморочення, серцебиття, ниючий біль у ділянці серця, задишку. АТ 170/20 мм.рт.ст. Пульс 94 за 1 хв, швидкий. До яких інструментальних досліджень необхідно підготувати пацієнтку?
Пацієнт К., 65 , протягом останніх 6 місяців скаржиться на періодичний головний біль в потиличній ділянці, біль в серці, шум у вухах, зниження зору. Ці симптоми виникають після фізичного та емоційного перенапруження. Що можна запідозрити у хворого?
На першому етапі м/с процесу медсестра має визначити властивості пульсу. На якій артерії їх частіше всього визначають ?
Ви проводите мед сестринське обстеження кардіологічного хворого, перевіряєте наявність набряків . Де першочергово з’являються набряки у цих хворих ?
Ви вимірюєте пацієнту АТ . АТ =140 /90 . Як його оцінити ?
У хворого гіпертонічний криз . Який препарат необхідно приготувати медсестрі до приходу лікаря ?
Пацієнту з приводу гіпертонічної хвороби ІІ стадії рекомендовано дотримуватися дієти №10. Які поради повинна дати медична сестра відносно харчування?
Пацієнту з гіпертонічною хворобою призначено виміряти водний баланс. Що визначає це обстеження?
Пацієнт 65 р. скаржиться на головний біль у потилиці, нудоту, запаморочення, відчуття пересування мурашок по шкірі. Яка найбільш доцільна долікарська тактика медсестри у даному випадку?
У пацієнтки 65 років головний біль, нудота, блювання, запаморочення. АТ 175 / 95 мм рт ст. Які незалежні медсестринські втручання є першочерговими?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома