Після війни люди стали жити добре, заможно.
Директор не захотів брати Павла до училища, тому що той погано навчався.
В училищі була майже військова дисципліна.
Майстром п'ятої групи призначили пораненого фронтовика.
Майстер Федір Дмитрович про слюсарні інструменти розповідав нецікаво й байдуже скидав їх у свій ящик.
Із гільз учні виготовляли лопати.
П'яту групу за добру роботу нагородили комбінезонами.
Із сусіднього села до училища хлопці щодня проходили по 10 кілометрів.
Щоб поласувати смачними абрикосами. хлопці вирішили попрацювати у діда Штокала.
Дід Штокало дуже лаяв хлопців і прогнав їх із садка
Коли Павло сам пішов до училища, на нього дорогою напала зграя здичавілих собак.
Врятувала Павла жінка та друзі з училища разом із майстром.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома