Що розбудило лося:
Звідки лось потрапив у заповідник:
Куди попрямував лось:
Навіщо лось пішов до річки:
Про яку подію згадав лось, намагаючись вибратися з ополонки:
Про що подумав менший « гриб-підберезник», коли поглянув на ополонку:
Що робив старший брат, щоб допомогти лосю:
Чий це портрет: “Кругленький, як підпалок...у розтоптаних, з довгими халявами чоботах”?
У словосполученнях блакитне шумовиння, холодна вода, рання весна...використано:
Рядки «Тепер [дядько] дивився на звіра і хотів вірити, що лось оживе. Так, як ще недавно дітям, йому дуже кортіло, щоб лось підняв голову, звівся на свої стрункі міцні ноги і неквапно побіг до лісу, як він ще недавно біг, поки дороги йому не перетнула куля» означають:
Цей твір повчає:
Жанр твору "Лось" Євгена Гуцала:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома