1. У яку пору року відбувається подія в оповіданні?
а) весна;
б) зима;
в) осінь.
1. Якого кольору гніда конячина?
а) чорного;
б) білого;
в) темно-коричневого.
1. Укажіть, звідки потрапив лось до заповідника:
а) із Канади;
б) із тайги;
в) із зоопарку.
1. Лось прокинувся, і нащулив вуха, бо:
а) у вогкому струмені вітру долинав сухий, різкуватий звук;
б) не хотів більше спати;
в) був дуже цікавим.
1. Коли лось підійщов до ополонки, то:
а) на нього напали вовки;
б) цієї миті річка під ним затріщала… - і він відчув, що дедалі глибше занурюється в льодяну кашу;
в) передумав пити воду й повернувся до берега.
1. Лось зовсім знесилився й байдуже спостерігав:
а) як підступають вовки, щоб схопити його;
б) як наближаються діти;
в) як іде лапатий сніг.
1. Колись на лося восени напала:
а) собача зграя;
б) вовча зграя;
в) лисяча зграя.
1. Брати були схожі на:
а) сироїжки;
б) опеньки;
в) підберезовики.
1. Голова лося лежала так, ніби:
а) тихо відпочивав після бою з кригою;
б) прислухається до землі, чи далеко весна, чи скоро прийде;
в) принишк, затамувавши подих;
1. Дядько Шпичак пообіцяв хлопцям:
а) половину лося й ратиці;
б) роги віддати й м’ясо;
в) убити їх, якщо не мовчатимуть.
1. Шпичак боявся найбільше:
а) що не впорається з лосем;
б) що вовки будуть перешкоджати йому;
в) щоб діти не заявили охороні.
1. Цей твір повчає:
а) бути нахабним, егоїстичним;
б) ділитись з усіма своєю здобиччю;
в) доброті, чуйності, допомозі одне одному.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома