Невеликий повчального-гумористичний чи сатиричний твір алегоричного змісту - це
Зображення рис характеру людини за допомогою образів тварин, рослин, явищ природи тощо - це
У якій байці засуджується нечесне судочинство, підступность, хитрість, хабарництво суддів?
За що на Щуку до суду подали позов ?
Автором байок "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл" є
Які протилежні риси характеру уособлюють персонажі байки "Муха й Бджола"?
Назвати твір С. Руданського
Із яких частин складається будь-яка байка?
Який із жанрів НЕ належить до гумористичних творів?
Двоє купців ("Добре торгувалось") у десятій крамниці продавали...
Яка риса вдачі козаків ("Запорожці у короля") виявилася під час спілкування з королем?
Короткий гумористичний вірш, часто побудований на якомусь народному анекдоті, приказці чи казковому мотиві, у якому описується один комічний випадок називається
Порушення узвичаєного порядку слів у реченні з метою виділити певне слово в тексті, звернути на нього особливу увагу - це
Що хотів купити у місті чумак зі співомовки "Добре торгувалось"?
Який із творів НЕ належить перу Павла Глазового?
Яку роль грав любий синочок? (Гумореска "Найважча роль")
Павук у байці "Похвала" уособлює людину... ( обери кілька варіантів)
Із якої гуморески ці слова: «Дуже довго муштрували / Хлопця режисери. / Аж тепер він дочекався / Першої прем’єри»?
У якому творі порушується проблема поваги до рідної мови?
Із якого твору рядки: "Чи справді так було, чи, може, хто збрехав
(Хто ворогів не мав!), -
А все-таки катюзі,
Як кажуть, буде по заслузі..."?
Із якого твору рядки:"..І в крамницях, куди глянеш,
Сріблом-злотом сяє,-
Мужикові то й байдуже:
Він дьогтю питає!"?
Із якого твору рядки: "А у нас там, у Канаді,
Галасують знову,
Що у Києві забули
Українську мову"?
Із якого твору рядки: "То я скажу, що не для мух
Слова, звичайно, мовляться,
Бо на солодку похвалу
Не тільки мухи ловляться.."?
Із якого твору рядки: "...Дметься гірш,
Все думає, що стане більш.
Та й що, дурна, собі зробила?
З натуги луснула - та й одубіла" ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома