Кого з героїв "мучило,..гірше печеної редьки,.. життя у казармі вонючій..."?
Хто були батьками польової царівни?
Хто це : "Ішов ... у москалі розбишакою, волоцюгою, ....а повернувся поважним чоловіком, з багатством, з заслугами..."?
Першою назвою твору "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" була
Коли не стало грошей на пиятику після втрати землі, Чіпка з приятелями
Чіпка в дитинстві казав бабусі, що
Твір "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" написано в руслі
Події, зображені в романі Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?", відбувалися
Назва твору "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"-перефразований вислів
Панас Мирний започаткував в українській літературі жанровий різновид роману
Хто у творі «пропаща сила»?
Василь Гнидка - прототип
"Він почував своїм серцем, що це вертається за ним давнє, простягає до його руки, хоче його схопити, обняти..., - сказано про
"Перше "карав" тільки пана та жида, а то вже став "одбирати своє" і в свого брата — заможного козака: обдере, як липку, тільки живу душу на світ азапустить.." , - сказано про
Кому належать слова: " Цить... ци-ить, моя дитино! Я знаю, хто ті розбишаки... Мовчи!.. То він клятий!.. Цить... а то як почує, — не животіти тоді ні тобі, ні мені..."
До кого звернені слова: " Не ваше діло, лежіть там собі на печі, коли лежиться!" ?
Хто "Лагодився ... громаді служити — збирався добро робити: грів у серці сам собі нишком, потай уже й жінки, голубку-надію — давнє забути і слід його загладити… А вийшло так, що — де знайшов шану, там загубив спокій і… долю!" ?
"І нащо воно тобі з панами тягатись? Ще, не дай боже, підведуть як... Самі ж поховаються, а тобі — буде" , - гоорить
На шлях морального падіння й кримінального злочину Чіпка стає після
Де народився Панас Мирний?
Від кого почув розповідь, яка потім лягла в основу роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Чому письменник твори друкував переважно за кордоном?
Кульмінація роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — це:
Сюжетною основою для написання роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» став нарис
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома