Художнє проектування виробів
Для якого методу характерні такі прийоми: перестановок, групування, перевертання, організація ритмів
Для якого методу характерно створення складної форми та фактури
Для якого прийому проектування характерні перетворення однієї форми в іншу та перетворення деталей всередині однієї форми
Для якого прийому проектування характерне повторення й укладання, вихідної одиниці, без залишку в цілісну завершену форму об’єкта
Для якого прийому проектування характерний вид художньої творчості, в основі якої втілена ідея руху форми, будь-якої її зміни.
Для якого прийому проектування характерне вільне маніпулювання формою і посадкою виробу на фігурі
Для якого прийому проектування характерна зміна, заміна, компонування, вивертання різних елементів на одній конструкційній основі
Для якого прийому проектування характерне розрізання у певному напрямку та уставлення в розрізи, різної форми шматки тканини
Яку художню систему розрізняють за наступними типами: перспективна, промислова, авторська
Для якої художньої системи характерна взаємозамінність його частин в залежності від призначення
Яка художня система диференціюється з врахуванням таких ознак: асортиментність, сезонність, віковими категоріями, призначенням
В якій системі вироби пов’язані єдиною конструктивною основою, урізноманітнення модельного ряду досягається шляхом замінення окремих деталей
Для цієї системи характерно повний набір предметів, що призначенні для будь якої визначеної мети і об’єднані спільністю стилю
Для якої системи характерно продуманий зв'язок і супідрядність одягу і доповнень, що складають у цілому костюм для визначеного конкретного використання
Для цієї системи характерне проектування окремих виробів одягу певного асортименту, що входять до складу костюма будь-якого призначення, яке обумовлене потребами технологічної спеціалізації підприємств
В якій системі серія моделей різного призначення, які об’єднані єдністю авторської концепції, образу, матеріалів, кольорового рішення, форми, базових конструкцій, стилевого рішення
Основними ознаками цього стилю є геометрія, конструкція та форма
Цьому стилю притаманні строгість, стриманість, добротність, практичність, функціональність, комфортність і разом з тим, елегантність
Основними рисами цього стилю є зручність, комфорт та практичність
Цей стиль передбачає узагальнення особливостей одягу народів, що проживають на певній території
Головними характеристиками цього стилю є легкі хвилясті тканини і жіночні силуети, що підкреслюють фігуру
Основними ознаками даного стилю є комбінація геометричних ліній і плям які створюють ілюзію руху
Цей одяг забезпечує захист організму людини від негативного впливу навколишнього середовища
Цей одяг призначений для захисту предметів праці від людини на високоточних виробництвах та в медицині
Це швейні або трикотажні вироби, призначені, для створення гігієнічних умов тіла людини
В основі даної ілюзії лежить принцип співставлення розмірів двох предметів, при цьому протилежність підсилює розбіжності між ними
Для фігури низького зросту застосовуємо
Для широкого обличчя застосовуємо:
Для короткої шиї застосовуємо
Збільшити об’єм допоможе ілюзія
Використовуючи дану ілюзію, можна досягти значного зорового розширення окремих частин фігури, наприклад плечей чи стегон
При широких стегнах і товстих ногах застосовуємо ілюзію
Співвідношення, засновані на геометричних закономірностях
Співвідношення розмірів одягу і його деталей з розмірами тіла людини
Даний принцип характеризує повну схожість елементів одягу
Закономірне чергування співрозмірних елементів форми
Х-подібна форма є
Частина цілого, яка має оздоблення переважного значення, домінує над частинами, які мають обробку формального характеру це…
Вихідними ознаками фігури людини є
Який тип пропорції тіла характеризується широким тулубом і короткими кінцівками
Які лінії підкреслюють строгість, лаконічність, зорово видовжують статуру
Назвіть групу кольорів, які відрізняються один від одного тільки світлістю
Назвати основні методи проектування одягу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома